Oireet

Muaki huimaa ja luultavasti johtuu jumeista. Yhtäkkiä saattaa vaikka sohvalla istuessa heittää. :D
Joo sama. Mietin, et voi olla kyllä väsymystäkin, jotain hormonaalista tmv, mutta pitää seurailla tilannetta ja mennä hierojalle tarvittaessa.
 
Äh, nyt ärsyttää kun jälkivuoto alkoi uudelleen (vähäisenä). Ehti olla jo useita päiviä poissa! Tällä viikolla tuleekin sit 8 viikkoa :/ onko muilla jatkunut näin pitkään? Onneksi ensi viikolla on vielä lääkäriaika, ja katsoo ultralla. Meinasin jo perua sen, onneksi en perunut..
 
Mulle sanottiin synnärillä, että max kuusi viikkoa kestää jäkkivuoto. Hyvä, että sulla on aika lääkärille. Mulla kesti vajaan kolme viikkoa se.
 
Mulla on kyllä kestänyt n 6 viikkoa, oliskohan viikonloppuna tullut viimeksi sellasta beigenruskeaa valkovuodon tyyppistä, mut selkeästi värillistä. Että nyt voi sanoa, että on tällä erää loppunut, mutta mistäs sitä tietää, vaikka alkais taas. Oon kuullut, että jälkivuoto voi kestää ylikin kuusi viikkoa ilman, että mitään on vars vialla, mutta ihan hyvä, jos pääset Kyfi83 lääkäriin tsekattavaksi, niin ei tarvitse pähkäillä kotona epätietoisuudessa!
 
Mulla kesti n 5 viikkoo jälkivuoto mut sen jälkeen tuli vielä tikeistä kirkasta vuotoa. Ja vieläkin osa tikeistä jäljellä ja synnytyksestä tulee nyt torstaina 9 viikkoo.
 
Täälläkin hikoillaan normaalia enempi. Öisin on välillä vielä tyyny ja yöpaita märkänä yöhikoilusta. Ei tosin yhtä paljon kuin aluksi. Mulla käytössä apteekista triple Dry, joka on aika tehokas. Nyt kun misu91 mainitsit, niin mullakin on päänsärkyä välillä, yleensä ei ikinä. "Kiva" kuulla että jollain muullakin humisee korvissa. Mulla oli kans hb yli 140 nyt jälkitarkastuksessa, joten en tiedä mistä johtuu. Huomaan että väsyneenä sitä on enemmän. Kynnet kasvaa täälläkin hyvin :D



Juu, väsyneenä täälläkin eniten humisee. Nyt kun siirrettiin tyttö omaan huoneeseen ja on saanut nukuttua iteki paremmin kun ei pikkuneidin ähinät herätä koko aikaa, ja melkeinpä sen 8-9 h aina putkeen(neiti nukkuu ekan pätkän 9-10h putkeen) niin humina ja päänsärky on melkein kokonaan hävinnyt :)
 
Mulla siis tuli sen kolmisen viikkoa selvästi punaista jälkivuotoa. Sen jälkeen tuli rusehtavaa tuhru jonkun aikaa. Sitä lääkäri jälkitarkastuksessa ei enää pitänyt jälkivuotona kun se rudkrahan on jo ns vanhaa verta.
 
Juu, väsyneenä täälläkin eniten humisee. Nyt kun siirrettiin tyttö omaan huoneeseen ja on saanut nukuttua iteki paremmin kun ei pikkuneidin ähinät herätä koko aikaa, ja melkeinpä sen 8-9 h aina putkeen(neiti nukkuu ekan pätkän 9-10h putkeen) niin humina ja päänsärky on melkein kokonaan hävinnyt :)
Kylläpä teillä nukutaan superpitkiä pätkiä! :woot:
 
Mulla siis tuli sen kolmisen viikkoa selvästi punaista jälkivuotoa. Sen jälkeen tuli rusehtavaa tuhru jonkun aikaa. Sitä lääkäri jälkitarkastuksessa ei enää pitänyt jälkivuotona kun se rudkrahan on jo ns vanhaa verta.
Ah, no sitten tosta en tiedä, oon luullut, että se ruskea vuoto kuuluu kans jälkivuotoon... ei harmainta hajua, koska muuttui punaisesta ruskeaksi. :rolleyes:
 
:jimlad:
Ah, no sitten tosta en tiedä, oon luullut, että se ruskea vuoto kuuluu kans jälkivuotoon... ei harmainta hajua, koska muuttui punaisesta ruskeaksi. :rolleyes:

Mullakin se kirkas verinen vuoto loppui ehkä siinä 2-3 vkon kohdalla. Mutta vieläkin siis sellaisia haaleita oranssin/vaalean väristä pisaroita tulee. Tosiaan pieni määrä vain. Oon itse ajatellut et tämä vielä on sitä jälkivuotoa? Ensi viikolla se sitten selviää viimeistään. Misu91, huiput unenlahjat teillä vauvalla!! :) kylläpä olis ihana tuollaiset unet! Mut ei tääkään nyt niin paha ole, kun yleensä saa sen 4-5h aluksi nukkua, ja sitten vielä päälle noita pätkiä:woot: itse herään kyllä välillä omaan vessahätään öisin. Tulee juotua vettä niin paljon, että se varmaan vaikuttaa.
 
Täälläki oli huimausta (on välillä vieläki) ja huminaa. Poika saatu nukkumaa omassa sängyssä, nii helpottanu kans :) täälläki nukutaa semmonen 10-12h yöunet :D yöllä 1-2x syö

Mulla jälkivuoto loppu n.3vk jälkee, mut nyt vaivaa seksin jälkeinen vuoto... Pitää huomen jälkitarkastukses kysellä.
 
Tääläkin kynnet on tosi hyvässä kunnossa. Tavallisesti on heikot ja liuskottuu. Mullakin pumppu muokkaa varsinkin iltaisin ja tosiaankin levossa sen hoksii. Jälkivuotoa oli varmaan se rapia kaks kuukautta, ei isoa mutta pikku tihkua melki koko ajan. Hiukset pysyny vielä päässä. Yöhikoilu vähän jo helpottanu. :-)
 
Mulla on onneks se järkyttävä hienhaju loppunut, huomasin yks päivä. Sitten makean- ja suolaisenhimo kans talttunut. Ekat 6 viikkoa meni mussuttaen hirveästi kaikkea roskaruokaa, mutta nyt huomaan, että ei tee enää oikein mieli ts. nyt on taas normaali tila mulle. Hiuksia lähti alussa, nyt sekin tasaantunut, mutta varmaan jossain vaiheessa alkaa lähteä enemmän taas.
 
Mulla alko nyt tippuu hiuksia ihan urakalla!
Ja samaan syssyyn alkoi kummallinen kuvotus. Tein jo hädissäni raskaustestin, kun on niin samanlaista kuin raskaana ollessa. Testi oli onneksi negatiivinen. :grin
Joskus oon lukenut imetyksen aikasesta pahoinvoinnista ja niin toivoin, että saisin olla ilman, kun raskausaika oli yhtä kuvotusta. Mutta ei sitten näköjään. :shifty:
 
Mullakin on ollu nyt välillä vähän huono olo, mikä ei mulle ole mitenkään tavallista! Ehdin itekin jo pelätä et sen yhden kerran kun synnytyksen jälkeen on kokeiltu nii jo kävi vahinko, vaikka kumia käytettiinkin :D

Mun kynnet on palannu takaisin raskautta ennen vallinneeseen tilaan eli tosi herkästi liuskottuviin.. :bored:
 
Ainiin nyt saa taas alkaa "pelkää" et pettääkö kumi vai ei. :D kun ei pillereitä oo käytössä ja näitä "kumi hajos" juttuja kuulee yllättävän paljon.

Mulla tää hikoilu on ihan jäätävää. Pienikin kävely niin oon ihan litimärkä. Ei millään jaksais käydä kymmentä kertaa päivässä suihkussa ja vaihtaa vaatteita yhtä monta kertaa..
 
Mulla alko nyt tippuu hiuksia ihan urakalla!
Ja samaan syssyyn alkoi kummallinen kuvotus. Tein jo hädissäni raskaustestin, kun on niin samanlaista kuin raskaana ollessa. Testi oli onneksi negatiivinen. :grin
Joskus oon lukenut imetyksen aikasesta pahoinvoinnista ja niin toivoin, että saisin olla ilman, kun raskausaika oli yhtä kuvotusta. Mutta ei sitten näköjään. :shifty:

Mä kans esikoisen imetysaikaan säikähdin aamupahoinvointia ja tein testin. :D Nyt en ole jaksanut säikähtää, vaikka muutamana aamuna on taas meinannut laatta lentää. :D
 
Mullakin on ollut pahoinvointia! En tiennykään, et sekin voi johtua imetyksestä. Mieskin jo vannoi, et ei oo menny ykskään kumi rikki... Yöhikoilu hieman hellittänyt onneks täälläkin.
 
Takaisin
Top