Ohjelmaa nimiäisissä/ristiäisissä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oliko teillä jotain ohjelmaa nimiäisissä/ristiäisissä? Millaista ohjelmaa?

Meillä ei ollut mitään kastetta kummempaa. Isäni taisi pienen puheen pitää. Tarjoilut, seurustelu ja vauvan ihastelu ja sylittely vei sitten muun ajan. :)
 
Meillä oli musiikkia suht paljon: kastetilaisuudessa pojan vanhin isosisko lauloi Kurkelan Ainutlaatuisen, ja kotona ruoan ja kahvin välissä kaksi mun ystävätärtä esitti Mestaripiirroksen&Ihmisen pojan, ja sitten vielä yhdessä kahden siskon kanssa viimeisenä numerona oli Meidän uusi vauva. Eli paljon sai itkeä, mutta myös nauraa :Heartred
 
Meillä ollut kasteissa kitaransoittoa mutta kasteosion jälkeen muutoin kakkukahvittelut vieraiden kanssa jutustellen. Pienen puheen pidettiin ja nostettiin kaikki malja pienokaisen kunniaksi :)
 
Ei ollut oikeastaan mitään sen ihmeempää ohjelmaa itse kasteen ja kahvittelun lisäksi. Ihan aluksi järjestimme kyllä pikku veikkausta, jokainen sai kirjoittaa arvaamansa nimen lapulle ja lueskelimme sitten niitä. Jos joku olisi arvannut, olisi saanut pikku palkinnon, mutta arvaajaa ei löytynyt. Oli ihan metkaa nähdä, mitä ihmiset olisivat arvelleet lapsemme nimeksi.
 
Meillä pyydettiin täyttämään laput jotka jäi pojalle muistoksi ja ns vieraskirjaksi. Kysyttiin mm nimiveikkausta, ohjeita elämään, veikkaamaan pojan tulevaa ammattia jne. Serkuilta tuli hyvät ohjeet, "ei kannata olla tuhma" :D

Muutoin kahvittelu, valokuvien otto ja seurustelu riitti muuksi ohjelmaksi. Taustalla oli musiikkia.
 
Ristiäisissä on ollut itse kaste, joissa on ollut aina hyvän ystäväni laulu. Lisäksi on ollut kahvittelut ja vauvojen ihastelua. Eipä sitä oikein muuta ole tarvittu. :)
 
Takaisin
Top