Odotuksen "sivuvaikutukset"

Mä pärjään päivät just ja just, kun nukun esikon kans päiväunet. Silti tekee tiukkaa pysyä tuon perässä ja jaksaa leikkiä ja ulkoilla. Töissä ei pystyisi olla, mutta sit vois nukkua saikulla. Ton muksun kans on vaan pakko jaksaa.
 
Täälläkkn yksi esikon päiväunien aikaan huilija! Huh! Ja tää on vasta alkua :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Viimeksi väsymys onneksi helpotti vähän alun jälkeen. Sit vaan tuli muut jutut... huoh. :D
 
tein viellä "varmistustestin"ja viivat oli tosi kirkkaat.Kirkkaamat kuin viikko sitten.Tai lauantaina tehty testi.Eli kaipa sillä pavulla on kaikki hyvin.:rolleyes:
 
Ekassa raskaudessa mulla ei ollut ollenkaan väsyä, tai siihen ei ainakaan kiinnittänyt yhtään huonoa niin rajun pahoinvoinnin vuoksi. Seuraavassa olin pari päivää tosi väsynyt ja meni. Mutta nyt on väsyä piisannut niin että pahoinvointikin jää toiseksi :D Mielummin kyllä tää väsy kuin ainainen vatin halaalu.
 
Argh, minä jo niin tyytyväisenä luin teidän muiden postauksia öisistä vessaan nousemisista, kun ei ole itse tarvinnut.. Mutta kuinkas sitten kävikään :rolleyes:

Ja nyt on kolmas päivä, kun makuaisti on muuttunut. Huomasin sen lauantaina kiinalaisessa, kun hapanimeläkastike maistui oudolle. Nyt myöskään keitetyt kananmunat ei maistu enää normaalille eikä tuoreet porkkanat :sad001 sanokaa nyt joku ettei tämä jää pysyväksi!

Alaselän kipu tuli kuvioihin eilen ja väsymys on iiiiihan käsittämätöntä! Aamupalan kun on tehnyt ja saanut syötyä, niin pitää jo vetäytyä vaakatasoon.. Onneks en oo töissä, siitä ei tulisi mitään!
 
Mulla nyt näin äkkiseltään löytyy rv 6+1 jotain näitä;

○Kuukautisten oletetusta alkamispäivästä lähtien valkovuoto on ollut runsaampaa kun aijemmin

○hemmetin kipeät rinnat (nytkin ilman rintaliivejä kun ei kärsi pitää)
○järjetön väsymys
○väsymyksestä huolimatta yölläkin on hetkiä jollon ei vaan osaa nukahtaa (ylikierroksilla?)
○ummetuksesta ei tietoakaan - päin vastoin, maha useimmiten syönnin jälkeen aivan löysänä
○lisääntyny vessassaravaaminen (tämä myös öisin, jota en ole tehnyt koskaan. Max. kaks kertaa yössä on käytävä)
○ajoittainen äkkinäinen paha olo, eilen illalla oksennettu ekan kerran mut kuvotustakin on ollut. Kahvi tosin ei ällötä. Puhtaat pyykit ja puhdas astianpesukone kylläkin!?
○alaselkäkivut (enimmäkseen pakottaa)
○menkkamaiset kivut alavatsalla enimmäkseen iltaisin
○tunteet ailahtelee hiukkasen jo nyt. Itsehän en huomaa mut mies on huomannu...mitenköhän?! :eek:
○norsunnälkä, kokoajan vois vaan syödä ja syödä
○vatsaa kutittaa sisältä päin ihankun siellä olevinaan joku muka jo liikuskelisi?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! :D

Tässä nyt nämä muutamat jotka nyt vaivaa.......lisää ootellessa. :wink

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Kellään muulla ilmenny alamahan kosketuskipua?Tai ei nyt kipua sanan varsinaisessa merkityksessä mut sellannen tunne koskiessa kun olis mustelma :eek: Ikinä tämmöstäkää oo ollu..
 
aaaah.... kyl säikäytti ku pari tuhrua pöksyissä. onneks toistaseks jäi siihen pieneen tuhruun vain. kuitenkin eilen varhaisultrassa oli kaikki hyvin. saattoi johtua myös siitä et on tutkittu.
 
Anskki, mul,a tyli viime raskaudessa varhaisultran jälkeen paperiin vähä tuhrua vessakäynnin jälkeen, mut lääkäri siitä maitsikin et saattaa tulla :)
Samoten joskus petipuuhien jälkee tuli jos oli ollu astetta kovemmat puuhat :D


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Ennen plussaa oli pientä kuvotusta, ja rinnoissa tuntemuksia sekä muutoksia.

Nyt olen raskaana 7+3 ja oireina on

pahoinvointi, joka tuntuu krooniselta ruokamyrkytykseltä - toisin sanoen sängyssä pysytään
väsymys
joinakin päivinä ruokahaluttomuus
toisina päivinä kiljuva nälkä
rinnat on edelleen arat
vessassa rampataan
yliherkkä hajuaisti

Toi pahoinvointi oli välillä ihan sietämätöntä, kunnes hankin Sea bandin. Joudun edelleen pysymään pedissä heikotuksen ja pahoinvoinnin takia, mutta nyt pystyn jo joten kuten löytämään mukavan asennon sängyssä.
 
Huh, muitaki väsyttää. (Vaikka ei oo ihanaa että teitä väsyttää tietenkään! :) ) Väsymys on tullu mulle tällä viikolla, samoin oksuolo. Aamut on tosi vaikeita, kävelin tänään välillä silmät kiinni kohti bussipysäkkiä. Töissä siivoilin kaappeja ja koska tää tapahtui huoneessa, jossa ei ollut muita, kävin pari kertaa lattialle pitkälleen. Etovaa oloa on aamusta iltaan aaltoillen, mutta oksu on tullut vaan kahdesti. Ja hei mitä tää pieretys on?! Oon päästellyt menemään kunnolla kun oon varmistanu, ettei kukaan oo lähettyvillä. :grin
 
Se kuka pierua piättää on vilpillinen, niin mun mummo aina sano :D


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Johan on sanontoja! :D

Mä niin odotan, että tää helle hellittää ja lämpö on taas inhimillisellä tasolla. Vois sit päivälläkin tehdä muuta kuin nukkua :P
 
Hah, tuli noista teiän ilmavaivoista mieleen, että oottakaa vaan synnytyksen jälkeen kun suolisto on ollut piiiitkäään sullottuna kasaan (kattokaan vaikka toi vau sivuilla oleva animaatio miten se pakkautuu) ja kun vihdoin vapautuu niin jestas sitä ilman määrää. :DD Koskaan ennen ei oo sellasta määrä ilmaa vatassa ollut. :D
 
Mä näin äsken näkyjä, et mein makkarin ovi liikkuis ittestää !
Oonks mä tulos hulluks vai voiko raskaus tehä tällasta?



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top