Nuoret odottajat LA 2016

Mamatobe94

Silmät suurina ihmettelijä
Tänne kaikki nuoret ensiodottajat. Olisi kiva jutskailla samassa tilanteissa olevien kanssa kun ei ihan kauheasti muita odottavia kavereita ole :-) Olen 21v turkulainen ja odotan esikoista. Tällä hetkellä viikkoja 14+2
 
No en tiedä lasketko mut vielä nuoreksi ensiodottajaksi, tilastollisesti vielä sellainen kuitenkin olen. :D
Täytin siis juuri puoltoista viikkoa takaperin 26 ja ensimmäistä tosiaan odotan.
Tänään rv 24+2.

Läheisistä ystävistäni yksi odottaa, kellään muilla ei ole lapsia.
Tiedän kyllä vanhoja luokka-/koulukavereita, joilla on lapsia, mutta en juuri ole heidän kanssaan tekemisissä. Moikataan jos jossain nähdään.

serkuilla on yhdellä 3-vuotias ja yks serkun lapsi odottaa kolmatta lasta.
Miehen serkulla on kohta 5v. täyttävä neitokainen.
Näistä ainoo, jota useammin ollaan nähty, on tuo miehen serkun tyttö.

Lapsia näen päivittäin töissä, oon lastentarhanopettaja. :D
 
Täällä 20 vuotias ensimmäistä lasta odottava :) viikkoja tällä hetkellä 17+2, itsellä on yksi ystävä saanut pojan heinäkuussa ja toisella syntyy lapsi ihan näinä päivinä :D lisäksi setä sai pojan elokuussa, joten samassa tilanteessa olevia löytyy lähipiiristä useampi!
 
Täällä yksi nuori ensiodottaja, 18v :)
lahesta olen ja viikkoja 23+6 :)

Mulla suvussa paljon pieniä serkkuja ja ystävä odottaa myös.
 
Täällä 22 vuotias ensiodottaja nurmijärveltä :) rv 12+2
yhdellä kaverilla on 2 v tyttö ja veljellä kaksi poikaa 2 ja 3 vuotiaita :)
 
Meenkö miekin vielä nuoresta kun täytän 23 :) tosin toinen lapsonen jo tuloillaan (rv 9+1), esikoinen 1v2kk :)

Onnea muille odotukseen :happy:
 
Täällä 22 vuotias ensiodottaja savon suunnalta!:happy: Viikkoja on kertynyt 17+0!
 
En ensiodottaja ole, mutta nuori kuitenkin. 19v nyt rv 17+3 ja esikoisella ikää 4v :)
 
Täällä ois 22v ensiodottaja viikoilla 14+6. :)

Ystävillä ei yhdelläkään vielä ole lasta, eikä omasta suvusta löydy pikkuisia (nuorin lähisuvusta 11v), mutta onneks miehellä on sitten iso liuta pikkusia sukulaisia, niin saa vauva leikkikavereita :grin
 
voi voi, tässä tuntee itsensä vanhaksi kun oon "jo" 26v... :D
 
Hei!
20-vuotias ensiodottaja Helsingistä, viikkoja vasta 9 + 4.

Mulla ja miehellä ei kummallakaan ainuttakaan kaveria tai sukulaista jolla ois pieniä lapsia. Jännää puuhaa tä odottaminen kun ei oo mitään hajua mitä odottaa elämältä pienen vauvan kanssa :D
 
21-vuotias oululainen täällä hei! :) Ensimmäinen lapsi tulossa tännekkin ja viikkoja nyt 15+3.

Meillä on monta kaveria joilla on just syntyny tai on syntymässä kohta lapsi, yhdellä la on vaan kaks viikkoa myöhemmin ku itsellä :) samassa tilanteessa olevia siis löytyy ympäriltä monia
 
Täällä 22-v ensiodottaja turusta :) kavereillani on monella kylläkin jo lapsia ja muutama odottaa samaan aikaan kanssani. Nyt menossa rv. 17+0 :)
 
Täälläkin olis 21-vuotias ekaa vauvelia odottava helsingistä:) mulla tosiaan ei lähipiirissä kellään lapsia ole, mutta sitten parilla kaverilla kyllä lapsia on, en kyllä heihin oo kamalasti yhteydessä ollu :oops:
Miten teijän raskauteen on suhtauduttu? Onko tullu jotain negatiivista kommenttia?
 
Mua aluks pelotti tosi paljon tutuille kertominen ja se miten raskauteen suhtauduttaisiin, mutta ilokseni olen huomannut, että kaikki ollut kyllä tosi iloisia meidän puolesta! :) Millaisia kokemuksia butzeri sulla ja entäs muilla?
 
Mulla myös kaikki suhtautunut tosi hyvin, eikä ainakaan ole tuonut ilmi jos on jotain pahaa sanottavaa :D ja muakin tosiaan pelotti kertoa ihmisille, mutta ihan turhaa :)
 
Takaisin
Top