Nt-ultra

Voi kamala kun jännittää pian lähestyvä nt ultra... :sorry:
Oon niin jo kiintynyt tuohon pieneen:facepalm:
Näkyykö tässä ultrassa vielä sukupuoli?
 
Ei näy sukupuoli vielä tässä ultrassa. Rakenneultrassa sitten. :)
Alkaa mullakin olla jo vähän vaikeuksia odotella. Vielä reilu viikko jäljellä!
 
Mulla S-PAPPA 1590.0 mU/L ja hCGBV/D 93.9 ug/l. Ymmärtääkseni nuo eivät lukuina anna syytä huoleen, vaikka mulla on ikää 38v. Nt-ultra on ensi viikon perjantaina. Varhaisultrassa käytiin 7+2 viikolla ja silloin sydän sykki. Nyt jännittää uusi ultra :nailbiting:
 
Minä kyllä sain vahvan veikkauksen sukupuolesta jo nt-ultrassa. Mistä itsekin olin hyvin yllättynyt, että nyt jo näkyi.
 
Minä kyllä sain vahvan veikkauksen sukupuolesta jo nt-ultrassa. Mistä itsekin olin hyvin yllättynyt, että nyt jo näkyi.
Sama minulla! Kokeneet ultraajat näkevät rakenteista muitakin merkkejä kuin sukupuolielimet.
 
Mä meinasin kysyä kans koska kyllä kokenut ultraaja olisi tosiaan voinut veikkauksen heittää! Mutta en sitten tullut kysyneeksi.
 
Täällä olis nt-ultra torstaina 14.12, elikkä ei enää montaa päivää!! Hurjan nopeeta mennyt aika, vastahan kk sitte oli eka neuvola.
Enpä tiennyt että nt-ultrassakin voi jo saada vihiä sukupuolesta :eek: Olisi kyllä kiva saada edes jonkinmoinen veikkaus :Heartred
 
Nt-ultrassa muuten kaikki hyvin (sydän löi, tärkeimmät elimet näytti olevan suurin piirtein paikoillaan, sikiö vastasi viikkoja jne.) mutta niskaturvotus oli jäätävä 4,2 :grumpy: Tästä sitten seuraava stressin aihe.. Sain suoraan ajan jatkotutkimuksiin, jonne suuntaan joulunpyhien jälkeen. Ei ole kovin toiveikas olo, vaikka alussa olinkin helpottunut siitä, että tyyppi on ylipäätään hengissä.

Tsemppiä muillekin jännitykseen!
 
Tsemppiä Embo! Ei ole kivaa joutua joulunpyhinä miettimään tällaisia juttuja. :Heartred
 
Voi harmi Embo. Ikävää että noinkin pitkään joutuu jatkotutkimuksia odottelee.
 
Pelottaa myös kamalasti perjantain nt ultra.. jotenkin nuo minun verikoe tulokset ( spappa ja shcg )painaa mieltä kun ovat niin suuret lukemat.. :sad001
 
Pelottaa myös kamalasti perjantain nt ultra.. jotenkin nuo minun verikoe tulokset ( spappa ja shcg )painaa mieltä kun ovat niin suuret lukemat.. :sad001

Muakin pelottaa tuo nt-ultra. Mulla on ens torstaina se ja mulla taas päinvastoin ne lukemat oli matalat... :sad001 Mut ei tässä auta muu ku toivoa parasta ja varautua pahimpaan.
 
Kuinka pian teillä on tullut tulokset kirjeenä/omakantaan ultran jälkeen? Perjantai-aamuna oli ultra ja hätähousu täällä jo kyselee :D
 
Meillä ei ainakaan vielä neuvolassa näkynyt tulokset. Mulla oli kans pe se ultra..
 
Eikö sitä saakkaan siis heti tietää sielä onko jokin vialla vai ok?:eek:
 
Tsemppiä Embo!

Mulla oli myös nt-ultra tänään ja siellä kaikki hyvin pikkuinen vastasi nyt melkeen päivälleen viikkoja (13+0) vaikka ar-ultrassa oltiin 5-6 päivää jäljessä. Kovasti potki menemään ja niskaturvotus 0.9.
Tuli vastaus netpostiin heti tänään illalla että ei kohonnutta riskiä ja luvut löytyi myös kannasta.
 
Luinkin sairaalan lähetteestä äsken että tiedon saa heti tutkimuksen jälkeen. Huh.. luulin että joutuu tuloksia ootella viikkokaupalla.:nailbiting:
 
Luinkin sairaalan lähetteestä äsken että tiedon saa heti tutkimuksen jälkeen. Huh.. luulin että joutuu tuloksia ootella viikkokaupalla.:nailbiting:

Ymmärtääkseni riippuu sairaalasta missä käyt ultrassa että saako ne siellä heti laskettua ne todennäköisyydet. Mulle kätilö sanoi että tiedot lähetetään Helsinkiin johonkin ja sieltä tulee sitten kirje. Tämän viikon aikana pitäisi tulla joten ei tarvi onneksi viikkokaupalla odotella :) Josko huomenna olis jo omakannassa.
 
Mulla oli siis niin jämäkkä tuo nt, että kätilö soitti heti sikiöseulontapolille ajan. Mutta varmaan muuten pitää laskea jotain ja se voi ottaa aikansa. Tällä iällä ja noilla milleillä ei paljon tarvinnut laskea, vaan sikiön kromosomipoikkeama tai muu rakennevika on aika selvä asia..
 
Takaisin
Top