Np-Ultra

Jetsu

Varmaotteinen viestittelijä
Kesäkuunmammat 2015
Tammimammat 2017
Pikkuhiljaa sekin lähestyy ja aikoja varuillaan jo, laitetaas ketju :-)

Mä varasin ja 28.6 olis ultra, osallistutaan myös veriseulontoihin joten verikokeissa pitää käydä vko9-11 :-)
 
Voi kauheeta kun löi tyhjää et mitkä seurannat mut siis otetaan muitten verikokeitten kanssa yhtä aikaa ( joo viimeks oliko 4 putkee yhteensä) ja lasketaan riskiluvut niskaturvotusmittauksen yhteydessä. Mä jo ehin aatella et onko joku erityisriski teillä et tehää joku erityiskoe lisäks...

Mekin osallistutaan, esikoisen kohdalla myös. Eiköhän meillekin tuu sit kesäkuun alkupuolella ohjeet ja lähetteen sinne labraan ja npultraan!!

Muoks. Viimeks neuvolasta annettiin lähete sinne np-ultraan ja labraan. Postitse tulivat kutsut ultraan vai oisko rakenneultraan saanu npultrasta...
 
Tuliko teille kutsu jo? Odottelen sitä kun neuvola on 2.6. Ei malttaisi odottaa et sais varattua ajan, sit tietäis millon ehkä helpottaa.
 
Täällä pitää itse varata aika, soitin sit heti :-D sain neuvolasta laput tänään postitse jossa tuli ohjeet varaukseen mukana. Mulla kans 2.6 eka neuvola
 
Ekassa neuvolassa varattiin nt-ultra ja se ois 21.6. :) Labroissa käytävä rv 10-11 välillä.
 
Mulla on np-ultra 22.6 jolloin kasassa on 11+6, sitä ennen tietty labrakäynti, joka varataan ekalla neuvolakäynnillä.
 
Musta tuntuu et nää on vielä niiiin kaukaisia juttuja!!! Mut äkkiä se aika vaan kuluu!!
 
Mä oon ihan ulalla että pitääkö se aika itse varata vai saako sen ajan vaan postissa? :D
 
Mä oon ihan ulalla että pitääkö se aika itse varata vai saako sen ajan vaan postissa? :D

Alueellisia eroja tuntuu olevan, neuvolasta kertovat kyllä onko itse varattava vai meneekö heiltä suoraan äitiyspolille ultrapyyntö ja sitten sieltä laittavat postitse. Meillä tulee postitse, ei tarvitse itse varata.
 
Meillä varattiin neuvolassa. Kaikkialla ei myöskään ole ultrat äitipolilla :wink Meillä ne on keskitetty yhteen neuvolaan ja siellä ultraa pääasiassa terkkarit, erityistapaukset tietysti lääkäri :) Rakenneultrat on sitten äitipolilla.
 
Espoosta käsin mä menin ultraan synnytyssairaalaan kättärille. Nyt en tiedä.
 
Tänään neuvolassa sanottiin, että ultra-ajat tulee postissa kotiin, nyt kun terkka on laittanut mun tiedot eteenpäin. Näin siis Helsingissä.
 
Mä oon ihan ulalla että pitääkö se aika itse varata vai saako sen ajan vaan postissa? :D
Postissa tulee kutsu. Neuvolassa terkka laittaa lähetteen ekan käynnin jälkeen ja kutsu tulee pian :) Ainakin tässä naapurikunnassa.
 
Mun mielestä Helsinki, Espoo ja Vantaa -mamat saa kutsun automaattisesti ultraan. Muissa Husin kunnissa muistaakseni sitten soittamalla varataan.

Meillä painaa kesäloma niin pahasti samaan aikaan ultran ajankohdan kanssa, että soitin Kättärille. Kesälomalla kun ei olla maisemissa. Sain ajan np-ultraan 20.6. Tuolloin 12+0. Samalla saimme jo ajan myös elokuulle rakenneultraan.
 
Sain varattua ajan ultraan 13.7 :) Odottavan aika on pitkä, mutta onneksi ennen sitä pääsee neuvolaan! :love7
 
Mä soitin kätilöopistolle ja kysyin että voinko varata aikaa, niin sanoivat että tulee kutsu postissa
 
Mä en taas saanu kutsua ultraan vaikka Tuusulassa asutaan :-o
 
Takaisin
Top