Niskapoimu-ultra

Mulla nt-ultra oli maanantaina. Siellä kaikki kätilön mukaan hyvin, mutta pään mitta oli muutaman päivän pienempi kuin viikkojen mukaan olisi pitänyt olla. Viikot on tarkat, koska pieni on saanut alkunsa IVF:llä.
 
Vihdoinkin meilläkin oli NP-ultra. Kaikki vaikutti olevan hyvin. Vauva oli vähän pienempi kuin pitäisi viikoissa mutta ei ole ongelma. Taustani tuntien povataankin pientä vauvaa, tällä kertaa :)
 
Nopeeta toimintaa oli tulosten tulo... Ma oli ultra ja tänään postissa tulos, Ei tarvetta lisätutkimuksille! On se muuten jännä, miten sen kirjeen nähdessä tuntu pieni helpotus... Kirje tuli ei siis mitään hätää... =) vaikka en missään kohtaa edes asiaa millään tavalla stressannut..
 
Mä kävin torstaina np-ultrassa. Kaikki oli hyvin, erittäin virkeä kaveri siellä pyöri:happy::happy: viikot oli 12+4 mut vastasi 13+3 joten laskettu siirtyi 19.11 :love7 tuli kyllä helpottunut olo tuon jälkeen. :Heartred uskallettiin perheille kertoa jo uutiset :grin
 
Meillä oli np-ultra perjantaina 18.5 ja kaikki oli hyvin. Kävin vaan niin, että sikiön piti olla viikolla 13+2, mutta mittojen mukaan hän olikin viikolla 14+4 :eek: Laskettu aika oli aiemmin 22.11, mutta siirtyikin nyt 13.11 :eek: Onko muille käynyt näin, että aika on siirtynyt näin paljon?

Meille kävi sitten niin, että seulontaan ei voinut enää osallistua, koska sikiö olikin jo yli 14 viikkoa :sad001 Sain nyt ajan johonkin TR-2 -verikokeeseen, jonka perusteella tehdään seulontaa, mutta tämän seulonnan todennäköisyys löytää poikkeama on vain 50-60%, kun yhdistelmäseulonnan todennäköisyys oli 89 %. Onko muita, joille on käynyt näin tai ovat käyneet TR-2 -verikokeessa? Huomenna olen menossa tuohon verikokeeseen, toivottavasti tulokset tulevat pian...
 
Minulla oli np-ultra 20.5 jolloin rv 12+6. Niskaturvotus oli 1,6 eli hyvä, samoin verikokeen tulokset hyvät. Mutta ultrassa näkyikin sitten jotain sellaista mitä en todellakaan odottanut ja sen tiimoilta nyt np-ultran jälkeen ollut kaksi ultraa ja tehty myös istukkapunktio. Np-ultrassa huomattiin siis dysmelia ja ollaan tutkittu onko mahdollisesti muutakin vikana.
 
Takaisin
Top