Ninnin pikkusisarukselle nimi?

Jonsku90

Jostain jotain jo tietävä
Täällä esikoinen on Ninni ja toinen lapsi nyt tulossa. Sukupuolesta ei tietoa. Jos tulokas on poika, ovat tämänhetkiset nimivaihtoehdot Nooa ja Nuutti (jonka isosisko itse keksi) mutta tytölle ei ole mielessä vielä yhtään nimiehdotusta ja pojallekin voisi keksiä lisää :) Ehdotuksia?
 
Nätit nimet noikin, ja sopiskin Ninnin seuraksi, mutta haluaisin hieman erikoisemman nimen :) Tai en tiedä onko Ninni erikoinen, 2000-2014 kastettu n. 700 mutta henkilökohtaisesti en ole törmännyt yhteenkään Ninniin omani lisäksi, Neeaa/Neaa löytyy lähipiiristäkin useita.. :/
 
Mun mielestä Lenni on kyllä pojan nimi? :D Itse pidän nimistä Vilma, Helmi ja Olivia, mutta nekin on kaikki niin suosittuja nykyään, enkä haluaisi että vauvan tulevassa päiväkotiryhmässä on kymmenen samannimistä tyttöä :) Jos vauva siis olisi tyttö.
 
Entäs Lilli tytölle? 4 vuoden sisään noin 350 uutta Lilliä. Oma lehmä ojassa kun meidän likka Lilliksi kastettiin, mutta tuli vaan mieleen kun on samantyyppinen nimi, aikas moni kuuli alkuun tytön nimeksi tulleen Ninni.
 
Takaisin
Top