Neuvola- ja ultra käynnit

Mulla oli eka neuvola rv 7+1 viikoilla ja seuraava vissii sit tosiaan joskus rv 22-24.. no nyt on 9+2 menossa... Ja 11+1 on sit eka ultra.. ja sit se lääkäri oli joskus rv16? Oisko ollu.. ja samaten se sokerirasitus..
 
Mua häiritsi niin paljon tämä "oireettomuus", että varasin eilen ajan varhaisultraan ja tänään kävin sitten kurkkaamassa, että onko sillä ketään. Ja olihan siellä! Sydän löi ja kokoa hurjat 5,2 mm. (tänään 6+5) :Heartred
 
Tittidii,
ihana kuulla, että ihmisten kohdussa VOI kasvaa lapsia. Tunne on varmasti hieno!

Luultavasti tässä itse päästään nollapisteeseen lähipäivinä.
 
Meidän pieni oli rv 6+5 jo 8mm, se kyllä epäili se lääkäri että olis päivän pitemmällä eli 6+6 sillon, ilmeisesti vaihtelee jo noilla viikoilla koko :D
 
Mulla 6+6 8,7mm, eli on näköjään vaihtelua... o_O
 
Laite arvioi koon perusteella 6+2 :wideyed: Tuntuu muka toooooosi isoilta eroilta, mutta nythän puhutaankin milleistä :grin
 
  • Tykkään
Reaktiot: Pus
Ar-ultra takana, omien laskujen mukaan 6+5 mutta pää-perämitta 9mm eli lääkärin mukaan vastaa viikkoja 7+0! Syke löytyi. Helpotuksen huokaus :Heartred

Edit. Tämä siis ihan omakustanteisesti mehiläisessä.
 
Täällä eka neuvola käynti takana, hirvee kasa vihkoja ja lippulappuja kotii mukaa. Ens perjantaina ultraa ja verikokeisii. Varhaisultrassa kävin 7+1, missä syke löydetty. Nyt 8+3. Alko jo jännittää että löytyykö enää sykettä. Tuulimuna tätä edeltävästi.
 
Heh, unohdinkin varmaan sanoa et siellä viime perjantain ultrassa lääkäri vähän pelotteli mua :D kun selvis että syke löytyy ja kaikki on ok, oli piiiitkään hiljaa ja ultras kohtua eri suunnista. Yhtäkkiä totes vaan että "joo kyllä siellä sittenkin näyttäis olevan vain yksi sikiö." :D en osannu vastata enää mitään :D
 
Tänään käyty ultrassa ja siellä se sydän sykki ❤️ mittojen mukaan 6+0, omien laskujen mukaan 6+3, eli parilla päivällä siirty LA. Kysyin lääkäriltä, että miten tarkat ne päivät on ja kuulemma laitteen mukaan +-6 päivää, eli pieni vaihtelu laskujen ja mittojen kanssa ihan ok :)
 
Ei kun ultrasta tullessa kuuluu asiaan kysyä mieheltä "arvaa montako", ja katsoa ilmeitä siihen asti, että hänelle paljastaa vastauksen "yksi". Sääli, että meillä tämä jekku jo tunnetaan, joten en voi käyttää tätä itse. :D
 
jemberry, tietääkseni sokerirasitustesti tehdään vaan jos koetaan tarvetta. Ei siis kaikille.
 
Siihen sokerirasitukseen mennään täällä jos on yli 25-vuotias tai bmi on yli 25.
 
Mulla on kans perheessä monella diabetes ja jouduin siksi käymään ekassa raskaudessa rasituksessa.. Nyt sitte kuulemma täytyy käydä taas. Hyh.
 
Takaisin
Top