Naurettavimmat itkukohtauksesi!

Etsijä

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Noniin leidt, jaetaanpa vähän herkkyyksiämme. Huumoria kehiin!
Olen juuri lueskellut eräältä toiselta foorumilta vanhan topicin naurettavimmista itkukohtauksista ja sitä lukiessa itkin ja nauroin tunnin putkeen, kyllä hormoonit tekee tehtävänsä meille kaikille naisille. Täällähän meitä hormoonihirmuja riittää ja monesti tunnepurkaukset voidaanki luetella raskausoireeksi joten estradi on meidän!

Kerro naurettavin herkistelykohtauksesi niin voidaan yhdessä pillittää ja nauraa :grin

:sad010

Itse koin pieniä ailahtelevaisuuksia viimeviikolla ja tulihan sieltä kunnon tunneryöppyjäkin. Mieheni tahtoi katsoa kanssani jonkin sellaisen kokoperheen elokuvan näin koulutat lohikäärmeesi, katsoin sitä alkua vartin verran mutta pian kerroin etten tykkää elokuvasta ja lähdin touhuamaan muita asioita. Elokuvaa kesti vielä hetken aikaa kun päätin mennä takaisin miehen viereen köllöttelemään ja odottamaan elokuvan päättymistä, niinpä siinä samalla seurailin myös elokuvan loppua. Tuli kohtaus missä poika sanoi pahasti lohikäärmeelle ja käski sen poistua, samassa salakavalassa sekunnissa silmäni täyttyivät kyynelistä ja pian ne valuivat poskiani pitkin tyynylle, minun oli pakko nousta tyynen rauhallisesti ylös ja kävellä pois huoneesta sanaakaan sanomatta. Tunnustin mun miehelle vasta seuraavana päivänä miksi lähdin pois huoneesta johon se sanoi vielä että "älä huoli, se lohikäärme tuli melkein heti takaisin" jolloin pillitin taas :sad010:grin

Yhtenä päivänä istuin takapihalla ja katsoin mun hevosta, hanat auki vain ilman mitään syytä :rolleyes:

Eläinohjelmat saavat myös muutenkin kyyneleet silmiini, silloin aikoinaan joku luontodokkari loukkaantuneesta leijonasta avasi sellaiset kyynelvirrat että... ja sankarikoira Papu, oih. Nämä ei nyt sillätavalla liity hormonaalisiin tunnepurkauksiin mutta kuitenkin :grin
 
Aijai... Raskaana itkin ihan kaikelle. Erityisesti on jäänyt mieleen se auton alle jäänyt kettupesue, jolle itkin viikko tolkulla vielä senkin jälkeen, kun raadot oli jo korjattu pois. Itkin niitä kettuparkoja töissäkin.

Vetistelen muuten vieläkin aika paljon!
 
Mä räjähdin yksi aamu epätoivoiseen itkuun koska jääkaappi haisi mielestäni todella pahalle ja kauhukseni totesin, että joudun käymään jääkaapilla todennäköisesti joka päivä,useaan otteeseen,koko loppuelämän.Kauheeta.
 
Itsellä ei ole varmuutta raskaudesta, mutta äsken ihan säikähdin itkukohtaukselleni. Ja sehän tuli Frozen elokuvasta kun siinä oli se kohtaus missä oli vuorosana jotenki et "älä ole se paha, miksi kaikki sinua luulevat!" Muuten ei koko leffan aikana itkettäny yhtään :D
 
on kyllä asiasta jos toisesta itkeny :D
mm. kun koira tiputti mun kukkasen lattialle ( kukka oli jo tosin kuollu),kun tein yhen silmukan väärin sukassa, koulussa yks ryhmäläinen kerto millanen roolihahmo haluaa olla ( pelottava) ku aattelin miten ne lapset voi reagoida siihe, mun siveltimet unohtu kotiin, tämmösii ihme juttuja itkuun sai :D oon kyl tän raskauden aikana itkeny varmaa enempi mitä oon koskaa elämäni aikana itkeny :D
 
Yksi oire mistä heti tiesin olevani raskaana.Itkukohtaukset. En myöskään itke lähes tulkoon koskaan. Ja nyt tullut itkettyä tv sarjoja/leffoja katsellessa. Nin ja ennen kun oli plussannyt, niin toisten ihmisten raskausonnesta (lapsettomuuden kanssa kun olemme kamppaileet reilu puolitoista vuotta).Toisten onnellisten tulevien vanhempien ultrakuvat facebookissa.. ai että. Monta kertaa tullut kasteltua tyyny litimäräks.

Nyt toivotaan, että tämä raskaus kestää loppuun asti.
 
Mä olen täällä pari päivää vollottanut kun mies muutaman yön reissussa. Taukoamatta. Sit hän ottaa koiran mukaan mun toiveesta mikä hänelle ok ja mä parun sitä, miten paljon se varmaan vihaa mua kun joutuu koiran ottamaan mukaansa :sad001
 
Noniin. Jo ennen plussaamista ihmettelin, kun heräsin itkemään uniani. Eilen sitten rupesin itkemään sitä, kun esikoinen on niin ihana. :D Tästä tämä alkaa....
 
Eilen itkin kun Putouksessa Lally lauloi sen lumiukon kanssa. Tänään hanat aukesi useaan otteeseen kun katsoin boxilta suomilovea.
 
Olen tällä viikolla itkenyt koska:

- juomani (lehmän)maito on vasikoiden ruokaa
- Kennedy-dokumentin hautajaiskohtauksia
- sitä, että mieheni on niin hyvä isä :Heartred
 
Mua alko itkettään yks päivä ku yritin lämmittää glögiä.. Pöydällä mikron edessä oli hedelmälautanen, glögimuki ja kulho jossa oli suklaata. Laitoin ensin suklaan mikroon, otin pois.. Seuraavaksi meni hedelmät ja sitten tuli jo itku ku en oikein tiennyt mitä olin tekemässä.. :D Onneksi mies oli vieressä ja anto glögimukin käteen ja käski lämmittämään sen :D
 
Tuossa joku aika sitten oltiin miehen kanssa autolla liikkeellä ja mies ajoi.

Odotti hiukan aikaa et yks jalankulkija käveli yli tien ja mul meni yksinkertaisesti hermo.

Mätkäsin miestä käsivarteen ja haukuin hänet pystyyn. Sit mies katto mua kuin hullua et mikä nyt tuli.

Vartin verran vollotin ja sain vaan sanotuksi et "Noku sä et oot ruokkinut mua" :D
 
Mä sain itkukohtauksen, kun kysyin mieheltä jotain ja vastas kiireessä vähän tökerösti, siis mun mielestä. No siinä samassa aloin pillittämään. :laughing002
 
Mä tirpasin itkut kun yritin tässä kuoria keitetyn kananmunan ja se valkuainen tarttu kuoreen kiinni ja ei jääny mitään syötävää... Hetken päästä miehen kanssa jo naurettiin koko tilanteelle :D
 
Takaisin
Top