Muita??

_Laura_

Satasella mukana keskusteluissa
Heippa,
Onko täällä vielä muita lokakuussa synnyttäviä?
Itselläni on la 2.10 :D
 
Hehee! Kiva et vielä samana päivänä :D
Onko sullakin yhtä sekavat fiilikset?
 
Joo kyllä on, viime keskiviikkona tein testin joten nyt on jo tottunut ajatukseen, toivotaan vaan että kaikki menee hyvin. Meillä odotetaan nyt toista, esikoinen on 1v 10kk. :)
 
Täällä tehtiin tänään positiivinen raskaustesti.. LA ois joittenki laskureitten mukaan syyskuun lopulla , mut tiiän et mul on pitempi kierto ku toi yleinen.. ni siks kirjottelen tänne.. En siis tiiä oikeet laskettua aikaa.. Veikkaan et lokakuun alussa..

Ennestään meil on kaks lasta..3 ½ vuotias ja 1½ vuotias..

Nyt vaan jännätään et meneeks kaikki hyvin..
 
Yöh.. Tää alkoki tosi hyvin. Mua oksettaa ihan törkeesti koko ajan! Eka raskaus meni melko helposti.. tokassa vähä vaikeemmin ja tää kolmas... yyyh...emoticon
 
Hei täällä ilmoittautuu yksi äiti lisää. La ois laskureiden mukaan 1.10.2013 mulla on ennestään 4v 4kk tyttö ja juuri 1vuoden täyttänyt poika :) oireita ei ole vielä oikeastaan muutakun pissihätä ja väsymys :)
 
Tänään saatiin haalea positiivinen tulos ja laskettu aika olis about 9.10. Kovasti on kesästä yritetty raskautta ja yks keskenmeno takana, joten vielä on aika toiveikas mutta epäileväinen olo, josko sittenkään....
 
Moikka! 

Mä en ihan varma ole vielä olenko,mutta laskettu aika olisi luultavasti 15.10 mutta on sellainen olo että saattaisin ollakin,mutta oli pakko tulla nyt kirjottelee jo..
 
kun täällä nyt näyttää olevan aika monta kenelle tämä touhu on ennestään tuttua (itselleni eka kerta),ni onko tää jatkuva menkkamainen jomotus ja turvonnu alavatsa ihan normaalia?
Mulla ei oikeen muita oireita oo kun arsitavat rinnat ja se että menkat on jääny pois. Pahoinvointia oli viimeks 5 päivää sitten.
Nii,ja nälkä on vähänväliä.
Tekis niiiiin mieli mennä ostaa uus raskaustesti,mut mitäs se nyt hyödyttäis ku ekaki ihan selvä plussa :D
 
Heippa!

Liityn mukaan kerhoon: tänä aamuna näytti testi plussaa ja la varmaankin lokakuun alussa :D
Viikon ajan ollut usein etova olo, joten ehdin jo pelätä, et noro on iskemässä, kun sitä ollut paljon liikkeellä :P Nännit olleet myös kipeät ja menkkamaista nipistelyä ollut useina päivinä - tänäänkin.

_chillyn tavoin eka lapsi siis tulossa, eikä vielä meinaa oikein tajuta, että nyt se on sitten totta :)

Tsemppiä muillekin odotukseen ja toivottavasti kaikki menee hyvin!
 
No mulla oli ainakin ekassa raskaudessa menkkamaista jomotusta ja nytkin on vähän vaikken oo edes varma olenko raskaana (menkat pitäisi alkaa sunnuntaina !!)  mutta joo,se kuuluu siihen kun se alkio kiinnittyy sinne kohdun seinämään niin siitä tulee ne menkkamaiset kivut. :) Muistaakseni. :D toivottavasti en anna väärää tietoa..
 
Minulla on ollut myös menkkamaisia tuntemuksia välillä ja alavatsa turvoksissa sekä väsymystä(esikoista odottaessa muistan olleen alavatsan turvotusta, väsymystä ja rinnat kipeänä alussa). Janottaa myös enemmän kuin tavallisesti ja yölläkin joutuu käymään wc:ssä. Eilen soittelin jo ensimmäisen neuvola ajan joka on 15.2, tänään saapui jo laput postissa. Varasimme myös varhaisultran yksityiseltä rv 6 varmistaaksemme että kaikki on hyvin! :)
 
Minäkin voisin tänne varovaisen toiveikkaasti siirtyä ihmettelemään :)
Eilen testattu hailakka haamu ja tänä aamuna astetta vahvempi, digitestin ajattelin käydä vielä hakemassa niin uskoo tuo mieskin kun saa nähdä tuloksen selvällä suomenkielellä :D
Täällä kirjottelee 26v (kohta 27) äiti jolle tämä olis 4. raskaus mutta 3. lapsi. Viime kesänä hyvästelimme pienen enkelitytön rv 22+5.
Pieni pelko persiissä että miten käy tällä kertaa, toivottavasti olisi onnellisempi loppu.

Nuo menkkajomotukset on käsittääkseni ihan normaaleja ja täältäkin niitä löytyy. Muita oireita on kipeet tissit ja ihan kamalasti ilmaa mahassa.

Ai juu, ja LA olis laskureiden mukaan 11.10. <3
 
Jospa minäkin sitten.
Lauantaina plussattiin ja olin lähes varma plussasta ilman testiä. Ovulaation tunsin selkeästi sekä kiinnittymisen aikoihin minua "supisteli". Siinä ne oireet sitten olikin.
Kolmas lapsi tulossa ja molemmat aiemmat raskaudet ovat olleet ns. oireettomia.

Eli ikää 36v, kolmas lapsi tulossa, esikoinen on huimat 2v7kk joten vipinää riittää.
PePan kanssa ollaankin tuttuja kesäkuisten 2010 ryhmästä.

Hieman mulla tuntuu olevan taas kaksijakoiset fiilikset tästä raskaudesta, olen onnellinen, malttamaton, kauhuissani, peloissani ja haikea samaan aikaan... Odotan synnytystä innolla koska se on maailman mielettömin kokemus ja odotan sitä pientä ihmettä joka on täysin riippuvainen minusta.

Laskurin mukaan LA olisi 5.10.13
 
Just_Pam Mä vähän jo odottelinkin että tuutkohan tänne :D

Babaytoy On tuttu nimi myös, kävin joskus kurkkimassa toukokuisten pinoa :) Toivotaan että olis tärpännyt!!
 
no olinhan mä se verran seko et menin ostaa uuden testin xD
mega vahva plussa tuli 30sek jälkeen. En helposti näemmä usko. Vainhoharhanen mikä vainoharhanen...

Mut hyvä tietää et muillaki on aika oireettomia alkujaksoja.Ku ite en tiiä yhtään mitä pitäis fyysisesti odottaa raskaudelta. Ja sain neuvolan ajan vasta 21.2 :/ sinne asti pitäis jaksaa odottaa.
 
Mä kuulun kans näihin vainoharhasiin odottajiin :D Varmaan ens viikolla pakko testailla vielä, ihan vaan että näkee että se viiva lähtee sieltä varmasti tummenee.

Oireista tulin tänne vähän valittelee :)) Mä en voi uskoa että mulla muka alkais jo nyt tässä vaiheessa pahoinvointi! Nyt olis rv 3+5 ja menkatkaan ei oo vielä edes virallisesti myöhässä, tosin mulla on ollu aina epäsäännöllinen kierto niin en tarkkaan tiedä mun kierron pituutta. Koko päivän on ollut sellanen yökötys olo ja kaikki hajut käy tosi vahvoina nenään. Oikeastaan tota heikotusta ja yökötystä on ollu tässä jo pari päivää mutta ajattelin että olis ollu vaan mielikuvitusta ku r-testitkin näytti vielä negaa.
Mulla on kaikissa raskauksissa ollu ihan järkkyä tuo pahoinvointi. Esikoisen kanssa tais olla helpoin raskaus sen osalta ja viimesimmässä pahin, eli nää on mulla vaan pahentunu aina :D Mutta yleensä se on alkanut vasta rv 5-6. Mutta ei sais valittaa, kaipa se on merkki siitä että jotain siellä tapahtuu <3 Mutta vähän taas alkaa mietityttää että oksentamista ja pahoinvointia seuraavat 20viikkoa, mihin sitä onkaan taas ittensä pistäny :)
 
Kyllä minäkin esikoisen kohdalla tein 3 testiä, viimeisenä Clearbluen digitestin ja siihen olenkin siitä lähtien luottanut.

Aika hurjaa jos pahoinvointi alkaa jo nyt... Mä en pysty täysin ymmärtämään edes että mitä se on koska en koskaan ole sellaista kokenut. Ehkä mun ei edes kannata toivoa pahoinvointia :P.

Varhaisultraan aion mennä työni takia rv7-8, niinkuin kaikista muistakin kävin. Meillä ei omassa neuvolassa ole lainkaan ultraa.
 
Takaisin
Top