Mitkä tavarat ovat sinulta usein hukassa?

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Haluaisin kuulla mitkä tavarat ovat teiltä muilta usein hukassa tai unohtelettekote muut tavaroitanne yhtä lahjakkaasti kuin minä? Itselläni on lähes joka päivä avaimet hukassa, vaikka yritän muistaa laittaa avaimet eteisen hyllykköön. Jotenkin ne vaan eksyy aina milloin minnekin ja niitten etsimiseen kuluu välillä tuhottoman paljon aikaa...:grin Toinen mikä on usein hukassa, niin tyttären pinnit. Tosin meidän reilu 2-vuotias neiti ottaa välillä itse pinnejä päästään pois ja laittaa milloin minnekin niitä.. Ja vielä yksi tavara tuli mieleen eli vauvan tutit.. Niitä meillä on kans vaikka kuinka paljon, mutta nekin häviää milloin minnekin.. :dummy:
 
KAIKKI! Lompakko, puhelin, kaukosäädin, you name it! Kaikki pitäs pitää metrin kettingissä lattiaan pultattuna :rolleyes: Ja ihan itte hukkaan, ei voi edes lapsia syyttää :grin
 
Ei ole mikään hukassa, paitsi jos mies on koskenut siihen! Laitan tavaran heti takaisin paikoilleen, esim oven avattuani avaimet suoraan taskuun takaisin, niin ei häviä. Mutta välillä mies käyttää samaa tavaraa tai lainaa avaimia, silloin niitä ei löydy mistään eikä hän muista itsekään mihin laittoi.
 
Meillä on aina ponnarit hukassa. Ja oma hiusharjani lapsen (ja joskus myös itseni) jäljiltä on usein ties missä. Kaikista rasittavimpia katoilijoita on kuitenkin kaikki ajanvarauskortit.
 
Mulla ei ole, mutta miehelläni joka ikinen päivä:banghead:
Sormus, kännykkä, avaimet, lompakko.. menee joskus hermo! Ja itse ei niitä löydä, mun pitää auttaa etsimään koska vain mä löydän ne. Vaikka mies ihan itse hävittää.
 
Kännykkä on varsin usein hukassa, avaimet myös säännöllisesti ja hiusharjat. Ja ne hiuspompulat... Ihan sama paljonko niitä ostaa, kun kaikki katoavat kuitenkin. Mies osti mulle kerran viisi hiusharjaa ja varmaan satakunta pompulaa, ja kuukauden päästä ei ollut montaa tallella. :rolleyes: En käsitä minne ne katoaa.

Mutta kyllä mieskin osaa. Hän on lisäksi aivan surkea etsijä: ei löydä "kadonneita" tavaroita vaikka ne olisivat nenänsä edessä. :D
 
Minullakin on hiuspompularosvo, mustien sukkien pesukonemonsterin lisäksi. Kännykän mä osaan ihan itse hukata kotona...
 
Hiuspampulat katosivat alta aikayksikön silloin, kun oli vielä kissoja. Nykyään katoaa lähinnä sukat sekä puhelin, jonka poika jemmaa aina johonkin mielenkiintoiseen paikkaan. Avaimet laitan aina takin oikeaan taskuun, mutta mies on ihan mahdoton kadottamaan omansa. Miksi pitää aina kävellä avaimet kädessä peremmälle, miksei niitä voi jättää eteiseen? Sitä olen monesti ihmetellyt. :grin
 
Helpointa tähän ois vastata että kaikki. Oon tosi kova hukkaamaan. Mutta eniten varmaan etsin avaimia, kännykkää ja ponnareita. Niillä tuntuu olevan jalat tai ainakin osaavat maastoutua.
 
Eniten on hukassa itkuhälytin o_O se osaa maastoutua. Ja toinen on puhelin. Sitten avaimet, lompsa... miten mulla meinas unohtua lasten käsineet? :joyful: millon ne on kuivumassa uuninpäällä ja patteriputkien välissä. Kaapissa tai jossainpäin eteistä lasten jäljiltä. Juu, ja villasukat kuuluu samaan kategoriaan :smug:
 
Takaisin
Top