Miten tarkkaan noudatatte ruokasuosituksia raskausaikana?

Ostin kaupasta noita Namituvan rakkaussalmiakkeja ja ne ainakin olivat ihan super-salmiakkisia! Ei voi montaa syödä putkeen. Mulla auttaa mm. pahoinvointiin kun imeskelen hetken aikaa tätä namia 😍😋

Mulla olisi sellainen kysymys, että mitä mieltä olette Subwayssa syömisestä? Kauheesti tekisi mieli, mutta vähän epäilyttää. Tiedän etten ainakaan spicy italian suosikkia voi vetää 😓
 
Ostin kaupasta noita Namituvan rakkaussalmiakkeja ja ne ainakin olivat ihan super-salmiakkisia! Ei voi montaa syödä putkeen. Mulla auttaa mm. pahoinvointiin kun imeskelen hetken aikaa tätä namia 😍😋

Mulla olisi sellainen kysymys, että mitä mieltä olette Subwayssa syömisestä? Kauheesti tekisi mieli, mutta vähän epäilyttää. Tiedän etten ainakaan spicy italian suosikkia voi vetää 😓
Mua kans on mietityttänyt tää Subway 🤔🤔🤔
 
Ostin kaupasta noita Namituvan rakkaussalmiakkeja ja ne ainakin olivat ihan super-salmiakkisia! Ei voi montaa syödä putkeen. Mulla auttaa mm. pahoinvointiin kun imeskelen hetken aikaa tätä namia 😍😋

Mulla olisi sellainen kysymys, että mitä mieltä olette Subwayssa syömisestä? Kauheesti tekisi mieli, mutta vähän epäilyttää. Tiedän etten ainakaan spicy italian suosikkia voi vetää 😓
Oon yhdesti tässä raskaudessa käyny subwayssa, ja aion käydä tälläkin viikolla kun mennään reissuun. Ainut mitä vältän on se subi jossa on metwurstia, ja se tietty ois just se mitä himottais.. ☠️
 
Luin vanhaa keskustelua jossa oltiin sitä mieltä että subia kannattaa välttää lihojen ja kasvisten alkuperäismaan vuoksi. Majoneesit ilmeisesti tehty kananmunajauheesta joten ovat kai sitten turvallisia. Ajattelin että jos kerran tai kaksi käy raskauden aikana ja valitsee riskittömimmät tuotteet niin ehkä uskaltaa turvallisesti käydä. Hesessä ja kebabbilassakin kun olen normaalisti syönyt. ☺️
 
Mitkä on kunnon suolasia salmiakkeja tuolla namituvalla? Onko tietoa? 😊
Mulla kans tota Salty Lovea ja on kyllä kunnon salmiakkia. En huomaa mitään eroa juurikaan normaaliin salmiakkiin näissä. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Kärkkäiseltäkin tätä saa jos sellainen on lähellä. :D
 
Mulla kans tota Salty Lovea ja on kyllä kunnon salmiakkia. En huomaa mitään eroa juurikaan normaaliin salmiakkiin näissä. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Kärkkäiseltäkin tätä saa jos sellainen on lähellä. :D
Saako kärkkäisen pussista kuvaa? 😂
 
Tää olikin uudistunut, ennen nimellä Rakkaussalmiakki ja erilainen pussi.

Namituvan sivuilta löytyy lista jälleenmyyjistä, paljon näytti olevan paikkoja listalla.
Joo mä tiesin vaan kärkkäisen kun meillä neuvolan terkka oikein mainitsi asiasta :D
 
Yritän itsekin noudattaa, ainakin nuo ilmakuivatut kinkut, chorizot, juustot ja kahvi jääneet pois jo. Raakaa kalaa en syö paljon muutenkin. Meetvurstia tekee mieli ja mätitahnaa, mutta en sorru.
Alkoholi haisee niin pahalle ettei yhtään tee mieli.
 
Aika tarkasti olen noudattanut. Kahvinjuonti vähentynyt muutenkin pahoinvoinnin takia. Meetvurstia täälläkin tekis mieli.. 😋
 
Salmiakittomuus on mulle täyttä tuskaa, enkä oo tiennyt että on olemassa salmiakkia jota saa syödä 😯 Harkitsen vakavasti ajavani kolmenkymmenen kilometrin päähän Kärkkäiselle heti hakemaan 😅
 
Salmiakittomuus on mulle täyttä tuskaa, enkä oo tiennyt että on olemassa salmiakkia jota saa syödä 😯 Harkitsen vakavasti ajavani kolmenkymmenen kilometrin päähän Kärkkäiselle heti hakemaan 😅
Kannattaa tarkastaa löytyisikö jostain lähiruokakaupasta Salta Katten -karkkeja, pussissa olevat on lakritsivapaita 😄
 
Kannattaa tarkastaa löytyisikö jostain lähiruokakaupasta Salta Katten -karkkeja, pussissa olevat on lakritsivapaita 😄
Meillä ei oo, liian pieni kylä 😭 Heti piti käydä tarkistaa 😅 Katsoin, että netistä sais tilattua 2,2 kilon laatikon, mutta sekö ei ole samaa tavaraa?
 
Meillä ei oo, liian pieni kylä 😭 Heti piti käydä tarkistaa 😅 Katsoin, että netistä sais tilattua 2,2 kilon laatikon, mutta sekö ei ole samaa tavaraa?
No höh 😕
En osaa sanoa onko samaa 🤔 sisällysluettelossa ei saisi lukea ainakaan lakritsiuute eikä glykyrritsiini vai miten se nyt kirjoitetaan 😄 muut oikaiskoot, jos tämä vajavaista tietoa aiheesta.🙂
 
Meillä ei oo, liian pieni kylä 😭 Heti piti käydä tarkistaa 😅 Katsoin, että netistä sais tilattua 2,2 kilon laatikon, mutta sekö ei ole samaa tavaraa?
Jos tilaa suoraan namituvan sivuilta, niin siellä ainakin lukee vielä erikseen raskaana oleville sopivat salmiakit 😊 löysin saman pussin kyllä Kärkkäiseltä "rakkaussalmiakki".
 
Takaisin
Top