Miten rintanne palautuivat?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Miten rintanne muuttuivat raskauden ja mahdollisen imetyksen jälkeen? Palautuivatko ne entiselleen vai jäikö pysyviä muutoksia? Aiheesta on artikkelikin täällä.

Itselläni rinnat jäi isommiksi kuin mitä ne oli ennen raskautta, joskin pienenivät siitä mitä olivat imetysaikana. En kyllä valita. :grin Muuten ei tullut muita muutoksia kuin himmeitä raskausarpia.
 
Mulle jäi pienempi kuppi ja vähän "lituskat" verrattuna ennen raskautta :shifty: mutta tosin rintojen koko vaihteli kokoajan pitkin raskauden ja imetyksen, ikinä ei ollut hyvänkokoisia liivejä jos oli niin vain hetken... olen myös ylpeä kun imetin pitkään, lapseni sai parhainta ravintoa. Ja tekisin tämän myös uudestaan:smug:
 
Yllätyin miten normaaleiksi rinnat palautui! Kokoa tuli pieni aavistus lisää mikä ei haittaa yhtään ja nännit on vakituisesti pystymmät mikä varmasti helpottaa toisen imetyksen alottamista, kun esikoisen kohdalla mulla oli aluks tosi sisäänpäin kääntyneet nännit ja niitä sai aina kaivella ja houkutella esille :hilarious: Loppuajan imetin vain oikeasta rinnasta ja tietenkin maidontuotantoki keskittyi vain tähän rintaan ja jännitti kyllä tosi paljo, että jääkö rinnat pysyvästi eri kokosiks mutta ei onneks!
 
Imetin kutakin lasta vain vähän aikaa, eikä muutoksia juuri jäänyt. Rinnat eivät kyllä oikeastaan pahemmin muuttuneetkaan raskaus- tai imetysaikana.
 
Raskausaikana eivät muuttuneet ollenkaan. Nyt imetysaikana ovat isontuneet ja pienentyneet. Tällä hetkellä erona aikaan ennen imetystä, yhden koon isompi kuppi, jossa samat vanhat täytteet. Ja pyöreä muoto entisen kolmiomaisen sijaan. Mielestäni rinnat ovat paljon paremmat kuin ennen imetystä.
 
Isommat on verrattuna aikaan ennen lapsia. Ja riipummat. isoimmat muutokset tapahtui Esikoisen odotusaikana ja kun lihoin rajusti Tokan ja Kolmannen välissä. Mutta miehen mielestä edelleen hyvät ja paremmat tissit kuin ennen lapsia :grin Takana siis viisi raskautta ja imetyksiä 10kk, 10kk, 3,5kk, 1v1kk, 1v4kk ja jatkuu. Katellaan millaset ketunnokat on kunhan kuopus luopuu mammasta :rolleyes:
 
Vähän enemmän riippuvat nykyisin.. Ja edelleen Maito pisaroita tulee edelleen vaikka pian tulee jo kaks vuotta kun oon viimeks imettänyt
 
Loppu raskaudesta suureni ihan mahdottomiksi.. Ja nyt imetyksen aikana niihin on tullut iso koko ero :eek:

Likka hylkii toista tissiä jostain syystä.. Nyt toinen on valtava ja toinen pieni :D
 
Kasvoivat pari kuppikokoa ensimmäisen odotuksen/imetyksen aikana. Palautuivat aika samaan sen jälkeen ja 10v pysyivätkin sellaisena. Sen jälkeen pienenivät entisestään (laihduin). Nyt ihan mukavaa kun turvonneet, arkuus tosin ei miellytä (jos mies koskee..)
 
Tää kuuluu mulla niihin aiheisiin joille en kyllä ole suonut oikeastaan yhtään ajatusta jolloinka voin sanoa rehellisesti, että ei hajuakaan siitä ovatko rinnat palanneet samanlaisiksi mitä ennen raskautta/imetystä olivat :)
 
Takaisin
Top