Mitä vauvalle mukaan synnärille ?!?

Meilläkin vauva tulee kotiin vaatteet päällä :D Ei sen niin väliä kunhan jotain on päällä :) Saattaahan tuo mieli vielä muuttua, mutta toistaiseksi näin :)
 
Jätkää odottaessa, kun olin päättänyt, että rakenneultran jälkeen jos kertovat että poika tulee, käyn heti ostamassa jonkun ihanan pienen potkupuvun, ihan vain koska ensimmäinen poika. No niin kertoivat, ja kun uudenvuoden aattona laitokselta kotiin tultiin, päätin heti lähteä ostamaan jotani söpöä sinistä.. ei vaan mennyt ostosreissu putkeen, kun niin innoissani taisin olla, että ajoin sitten päin traktoria, en kovaa, mutta niin että lunastukseen meni auto ja jäi potkupuku hakematta, niin nyt en kyllä hae yhtäkään vaatetta :) Tuli sitten sille siniselle potkupuvulle "hieman" hintaa, kun sen vihdoin viimein sain haettua, olihan sitä ensin käytävä autokaupoilla :D
 
Täällä kans yks jolla ei vielä ole mitään valmiina. Paitsi auto siivottuna ja vauvan koppa pestynä. Vauvalla ei oo vaatteitakaan vielä ku ihan muutama hassu. Olisko kaksi bodya ja kolmet housut. Nekin kaikki liian isoja alkuun... No siskon pojan vanhat vaatteet on tulossa käyttöön, kunhan saisin aikaseksi haettua ne ja laitettua kaikki paikoilleen...
Eilen kun tuli vähän tuhruvuotoa pyyhittäessä, niin iski pieni paniikki, että mitä mä teen, jos tää pieni nyt päättääkin syntyä reilusti etuajassa...? Kummatkin aiemmat synnytykset on käynnistyny vuorokauden sisällä tuhruvuodosta! Mut en jotenkin kyllä usko, että se tällä kertaa sitä enteilis, viikkojakin vasta tasan 33. Onhan noita supistuksia aika reippaasti tullu ja myös kipeitä, muttamutta... alun paniikin jälkeen en enää usko, että se sieltä vielä syntyy moneen viikkoon..
Ehkä kuitenkin tästä pian ryhdistäydyn ja alan valmistautua vauvan tuloon..
 
Hui, akidi! Sullapa se keskittyminen sitten todellakin herpaantui :eek:
Onneksi ei käynyt kuinkaan, paitsi sitten tuo potkupuvun hinta saattoi pikkasen kirpasta :p
 
Juu :) Mutta saipa mies hyvän syyn ostaa kauan haaveilemansa Volvon :) Mistä tosin nyt jouduttiin luopumaan, kun piti vaihtaa vähän isompaan, 9 paikkaiseen minibussiin, että mahtuu koko perhe kyytiin :) Nyt ei sovi sitten mällätä autoa enää :D
 
Mä oon kans ajanut ainoan (knokknok) kolarini raskaana-olin tullut jostain ylim ultrasta jossa vauva oli todetty kääntynen oikeinpäin ja olin aivan onneni kukkuloilla:rolleyes:..peruutin kovaa parkkialueen hienoimman auton puskurin rikki omalla romuautollani.. hyvin siinä lopulta kävi-nainen soitti oikein kiitollisena takaisin, kun olin jättänyt pitkän viestin:).

Tää on kyllä vähän riskiaikaa ratissa:confused:
 
Noniih naiset, nyt pidätte sitten ne ajatukset koossa, vaikka olisitte kuinka onnenne kukkuloilla :p

Itselläni on tarkoitus ajaa kortti vasta tämän raskauden jälkeen :grin, kun tulee muutenkin tarpeeseen, että meillä molemmilla on ajokortti.
 
Takaisin
Top