Mitä söit viimeksi?

Välipalana pähkinä-rusinasekoitusta ja kuivattuja aprikooseja, viipaleen vaaleaa leipää. Ja ruokaa laittaessa sitruunamehun puristamisesta jääneet hedelmälihat.
 
Pari juustohampparia ilman suolakurkkua ja pannukakkua mäkkäristä 😅
 
Munkkia ja himoitsen ruisleipää valkosipulilla ja meetwurstilla. Saako syödä ees meetwurstia 🙄
 
Kaksi palaa Milka mansikkatäytesuklaata, yöh :sick009 Kun ei maistu niin ei maistu. Normaalisti olisin syönyt jo koko levyn..
 
Munkkia ja himoitsen ruisleipää valkosipulilla ja meetwurstilla. Saako syödä ees meetwurstia 🙄
Ööö, onko mulla menny jotain ohi valkosipulin suhteen? Eikö se oo ihan sallittua? Meinasin nimittäin huomenna tehdä lehtikaalipitsaa, jossa lehtikaali marinoidaan ensin valkosipuliöljyssä. 😂

Viimeksi söin hunajameloonia. Vesimelooni meni kokonaan pannaan koska närästys. Ennen on voinut vähän syödä, mutta nyt alkaa närästämään saman tien. 😫
 
Ööö, onko mulla menny jotain ohi valkosipulin suhteen? Eikö se oo ihan sallittua? Meinasin nimittäin huomenna tehdä lehtikaalipitsaa, jossa lehtikaali marinoidaan ensin valkosipuliöljyssä. 😂

Viimeksi söin hunajameloonia. Vesimelooni meni kokonaan pannaan koska närästys. Ennen on voinut vähän syödä, mutta nyt alkaa närästämään saman tien. 😫

Öööö nyt kuulostaa lehtikaalipizza siltä että sitä on saatava! 🤤🤤 joten todella toivon ettei valkosipuli ole kielletty 🤣
Onko sulla joku oma ohje vai onkohan esim toi Googlen ekana tarjoama hyvä?

Mä söin viimeksi lohisoppaa.
 
Öööö nyt kuulostaa lehtikaalipizza siltä että sitä on saatava! 🤤🤤 joten todella toivon ettei valkosipuli ole kielletty 🤣
Onko sulla joku oma ohje vai onkohan esim toi Googlen ekana tarjoama hyvä?

Mä söin viimeksi lohisoppaa.
Minä oon tehny yleensä tällä https://tiiupiret.com/blog/lehtikaalipizza?format=amp. Ja jos ei jaksa taikinaa tehdä alusta loppuun itse niin ne Fazerin valmiit taikinapallot on ihan huippuja. 👍🏻
 
Takaisin
Top