Mitä söit viimeksi?

Vedän täs samalla siipiä. Teki niin mieli. Otin ihan liikaa (prismasta siipiyhtiön) ja alkaa jo ällöttää. Syödessä on ainoo hetki kun ei oo paha olo. Sen jälkee voi hetken olla ok olo kunnes se taas iskee.
 
Kasvisosekeittoa ja raejuustoa. Koko tää viikko tainnu mennä joka päivä tuota keittoa ja hämmentää kun olen viime viikot ollu ihan innoissani raejuustosta, kun aiemmin sitä olen teini-iässä tykännyt syödä. Huom. ei siis ole raskaushimo, alkoi reilusti ennen plussaa, on vaan nyt joku uusi keksintö mulla 😅
 
Aamupalaksi meni smoothie: mustikoita, maustamatonta jugurttia, muutamat macadamiapähkinät ja mitallinen heraa (minttusuklaa, kuulostaa tässä yhdistelmässä 😝 mutta toimi kuitenkin. Pakko käyttää pussi pois ja ostaa seuraavaksi joku vanilja tai mansikka 😅)
 
Uunijuureksia ja kanaa. Juurekset oli taiiivaallisia, maustoin yrteillä ja jauhoin myllystä merisuolaa lautasella päälle 😍😋
 
viinirypäleitä. Ne oli ainuat maistuvat kun pahoinvointiaalto vyöryi yli
 
Smoothie on vakiintunut nyt mun aamupalaksi. Mustikka, jugurtti ja kuitulisä löytyy joka kerta, tänään meni myös mansikkaa.
 
Takaisin
Top