mistä kyse?

ladylady

Vasta-alkaja
Oliskohan täällä joku, joka selkeyttäisi mun päätä... eli mulla oli viimeiset kuukautiset reilu 2kk sitten (13.2). Tein monta negatiivista, sitten haamuja ja 3 viikkoa sitten tuli kaksi päivää pientä vuotoa pissalla käydessä. Vuodon jälkeen sain vahvan plussan ja menin 3.4 varhaisultraan. Lääkäri arveli raskauden olevan niin alussa eli ovulaation tulleen myöhässä, joten ultrassa ei näkynyt mitään. Pahoinvointi alkoi, rinnat kipeät, lämpö koholla yms. Pari päivää ultrasta tein mielenkiinnosta testin, joka oli negatiivinen. En päässyt pyynnöistä huolimatta hcg-mittaukseen verestä, joten jouduin odottamaan seuraavaa varhaisultraa joka oli tänään. Kohtu on edelleen tyhjä, vuoto ei ole alannut, raskausoireet jatkuvat. Limakalvo oli todella paksu ja jos ei nyt 2 viikossa ala vuoto niin takaisin lääkärille. Ei merkkiäkään vuodosta. Lääkäri puhui kemiallisesta raskaudesta joka ollut nyt vain kauan kiinni, kuulosti aika... no... voikohan olla kohdunulkoinen? Miksi en vuoda?
 
Ladylady, mä "kärähdin" kohdunulkoisesta 7+2, kohdusta ei löytynyt alkiota. Hcg-lukemat oli kuitenkin 15.000, eli olivat selkeästi kohonneet vaikkakin alhaisemmat mitä normaaliraskaudessa noilla viikoilla odotetaan.
En osaa arvella tai kommentoida, mitä sulle ehkä on käynyt tai käynnissä. Jos raskaustesti on nega, ehkä se vuotokin sieltä lähtee tulemaan.
 
Takaisin
Top