Minne menette synnyttämään?

Henrietta

Satasella mukana keskusteluissa
Elikkkäs kohtahan melkeen kaikilla on ollut eka neuvola. Ja synnytyssairaalaa kyselen? :) Itse menen kätilöopistoon. Tykkäsin tosi paljon olla siitä =) Mites ootteko miettinyt kukaan Haikaranpesää? mulle neuvolatäti yritti tyrkyttää sitä vaihtoehtoa.. 

Tänne voisi myös kertoa että missä päin asustelee. 

Elikkä tää mama asuu Helsingissä :) Hihi! 
 
Heissan!
Mäkin eniten toivoisin tota kätilöopistoa, oon itse syntyny siellä enkä ole muutenkaan kuullut yhtään negatiivista sanaa kyseisestä paikasta.
Luultavimmin joudun kuitenkin tonne Jorviin, koska en ole varma onko meillä autoa käytössä kun synnyttämään pitäisi lähteä, joten turvallisempaa valita mahdollisimman lyhyt matka.

Asun siis Kilossa, Espoossa.
 
Heips :)

Mie oon Joensuusta. Elikkäs synnytyssairaala on Pohjois-Karjalan keskussairaala. Mulla on eka neuvola vasta 13.5. mutta kohtahan seki kyllä on :D
 
Me mennään taas Jorviin, esikoinenkin syntyi siellä. Se on lähimpänä meitä, eikä edellisestä synnytyksestä jäänyt mitään hampaan koloon Jorvia kohtaan. :)
 
SeKsiin mennään eli Seinäjoen Keskussairaalaan.
Seinäjoelta ollaan eli matkaa ei ole kuin n. 10km
 
Tämä mamma on pohjois-pohjanmaalta, Nivalasta ja luultavastikin mennään Oulaskankaalle synnyttämään. Eka neuvola on 20.5 vasta joten sitten vasta uskallan edes ruveta suunnittelemaan kunnolla :)
 
Joo ku ainakin täällä Helsingissä joutuu päättämään meneekö kätilöopistoon tai naistenklinikalle jo ekassa neuvolassa :) 
 
Mä olen menossa kans Jorviin. Esikoinen syntyi siellä viime kesänä ja kokemus oli ihan OK.
 
Tää menis KYSille synnyttään ja molemmat ed. on syntyny siellä. Mä oon ainakin tosi tyytyväinen  paikkaan ja muuta vaihtoehtoo ei ookkaan :D
 
Olisin halunnu mennä Tammisaareen, mutta kun se ei enään ole mahdollisuus niin Jorviin me mennään synnyttämään.. :)
Ja Kirkkonummelta ollaan kotosin..
 
Eka neuvola on vasta kuun lopussa ja tiedän että siellä sanotaan että Oysiin synnyttämään. Ollaan muuten Kirppuli samalta paikkakunnalta.
 
Täälläkin yksi todennäköisesti Oysissa synnyttäjä :) Meillä siis muutto tulossa syksyn aikana ja vielä ei paikkakuntaa tiedetä, mutta eiköhän me tähän Oulun tuntumaan jäädä. Oulussa tällä hetkellä asustellaan.
 
Me ollaa menossa Päksiin(PHKS) synnyttää. Eli Lahdesta ollaa. Ensimmäinenki synty siellä, eikä oo mitää moitittavaa. :)
 
Helsingissä asustellaan ja ehdottomasti haluaisin synnyttää kättärin Haikaranpesässä. Siellä on käyty molemmat aiemmat synnytykset ja kokemukset ovat olleet hyvät. Kumpikin synnytys on ollut melko nopea, en tarvinnut mitään puudutusta, toivuin nopeasti ja lhenkilökunta on siellä aivan ihanaa.

En edes haluaisi miettiä muita vaihtoehtoja.
 
Täällä ollaan menossa Kysiin... Olipas kiva muuten lukea, että salamasu oot ollut tyytyväinen tähän meidän ainoaan vaihtoehtoon. :D
 
Me mennään Jorviin niin kuin esikoisenkin kanssa. Kokemus oli ihan ok, vaikka sillon olinkin onnellinen, että kätilö vaihtui kesken synnytyksen.;)
Mietin hetken myös Kätilöopiston Haikaranpesää, koska monilta Hgin puolella asuvilla on sieltä niin hyviä kokemuksia, mutta päädyin sitten kuiteski Jorviin. Kyllä ne sielläkin hommansa osaa. :)
 
Takaisin
Top