Minkä ikäisenä sait ensimmäisen lapsen?

Kuinka vanha olit kun esikoinen syntyi?

  • Alle 20

    Äänet: 9 12.3%
  • 20-24

    Äänet: 25 34.2%
  • 25-29

    Äänet: 18 24.7%
  • 30-34

    Äänet: 11 15.1%
  • 35-39

    Äänet: 6 8.2%
  • 40 tai vanhempi

    Äänet: 4 5.5%

  • Kaikki äänestäjät
    73
Olin kohta täyttämässä 27, kun tuplat syntyivät. Kolmas tulee, kun olen juuri ehtinyt täyttää 29. Katsotaan, tuleeko vielä tämän jälkeen lisää vai onko kolme lasta alle 30v meidän lapsiluku.
 
Mä olin ihan ala-asteella "päättäny" että naimisissa pitäisi olla ja ensimmäinen lapsi syntyisi kun olen 25 vuotta... en tiedä, miten just tähän ikään silloin päädyin. Elämä siinä meni menojaan, mutta jostain kumman syystä se ajatus säilyi. Meidän tyttö syntyi sitten ollessani 26 vuotias, toisesta ei vielä edes haaveilla (tai no, luulen että mies haaveilee).
 
22-vuotiaana sain esikoisen. Nyt olen 25-vuotias ja mulla on kaksi lasta ja lapsiluku täynnä =D
 
Ensimmäinen syntyi toukokuussa kun olin vielä 19, syyskuussa täytin 20.
Toinen syntyi syksyllä vähän sen jäkeen kun olin täyttänyt 21 ja nyt kolmas syntyy joulukuussa ja silloin olen 23. Lapsiluvun piti olla jo täynnä kahden jälkeen, mutta kyllä kolmaskin vielä joukkoon mahtuu :) Sitten saa luvan olla viimeinen :D
 
Olin 25. Seuraavien aikana 27, 29, 30 ja 32 ja ehkä vielä yhtä toivoisin :rolleyes: oon aina ajatellut, että 35 vuotiaana olisi lapset tehty, mutta saas nyt nähdä :grin
 
Takaisin
Top