Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla alkoi aikasin pahoinvointi, mutta nyt se on alkanu helpottaa yleensä lauantait on pahimpia, mutta en ole pitkään aikaan oksentanut. ( nyt rv 8+0) Rinnat on turvonneet ja arat mutta ei niin paha että häiritsisi elämää 😀 Närästystä on ja väsymystä.
Mietin jo voisko olla tyttö ku näin hyvä olo edelliset lapset on poikia ja oon oksentanu 6-7 raskaus viikolta synnytykseen asti muutaman kerran viikossa vähintään.
 
Liityn outojen unien näkijöiden, viime yönä tehtiin taas muuttoa ja siivosin varastoa, jossa oli myös edellisten asukkaiden jättämää tavaraa 😁
 
Jep, täällä sama, 5:30 loppuu unet.
Viime yönä sykkeet oli yhtäkkiä vähän paremmat ja sykevälivaihtelu myös, heto alkoi tietty epäilyttää että miksi yhtäkkiä parempaan päin 🙄
Tämä aikainen herääminen (joku ihmeellinen toistuva 5:29 😅) on kyllä näin muuten aamu-uniselle hyvin mielenkiintoista. Sitten pitääkin alkuillasta vetää muutaman tunnin "torkut".
 
Tämä aikainen herääminen (joku ihmeellinen toistuva 5:29 😅) on kyllä näin muuten aamu-uniselle hyvin mielenkiintoista. Sitten pitääkin alkuillasta vetää muutaman tunnin "torkut".

Joo mä heräilen klo 4.30 välillä, mut usein klo 05-07 ja sit illalla nuokun jo alkuillasta ja muuta perhettä naurattaa ku äiti on vähän väsynyt 🤣
 
Yksi uusi oire: hajuherkkyys! Laatta meinasi lentää vaipparoskista avatessa ja tiskikonetta täyttäessä.
 
Yksi uusi oire: hajuherkkyys! Laatta meinasi lentää vaipparoskista avatessa ja tiskikonetta täyttäessä.

Joo mä oon ennen rakastanut jos pyykki on tuoksunut pesuaineelle ja nyt joudun pesee hajusteettomalla ku ällöttää ihan ja tulee pää kipeeks 😳 Samoin kissankakka haisee pahemmalle ku ikinä 🤣
 
Tänään aamulla alkoi etova olo, tekee mieli jotain raikasta koko ajan. Sen takia oli ostettava vesimelonia, mansikat kun on niin kalliita vielä.
 
Mä vedin taas parin h päikkärit, ja heräsin aamulla aikasin. Saa nähä mitä tulee kun pitää lomalta palata töihin, toisaalta se voi helpottaa kun töissä ei voi nukkua niin jos sitten öisin nukkuisi enemmän.😁
Olen aina luullut että unettomuus on loppuraskauden juttu, joten on kyllä tullut yllätyksenä nämä aamuheräilyt. Toisaalta välillä herään ihan vaan pissahätään, 6h on maksimi minkä saan putkeen nukuttua sen takia.

Nälkä on jatkuva edelleen ja helposti tulee huono olo jos on pidempään syömättä.
 
Mä vedin taas parin h päikkärit, ja heräsin aamulla aikasin. Saa nähä mitä tulee kun pitää lomalta palata töihin, toisaalta se voi helpottaa kun töissä ei voi nukkua niin jos sitten öisin nukkuisi enemmän.😁
Mun kohdalla ei ainakaan ole helpottanut, kuudelta olisi herätys mutta herään itse jatkuvasti liian aikaisin. Illalla sitten yhdeksältä tai viimeistään kymmeneltä nukkumaan. Sen verran on helpottanut ettei heti töiden jälkeen tarvitse vetää monen tunnin päikkäreitä.
 
Joo, hitsi mä näiden takia en tajunnut olevani aluksi raskaana kun väitin pokkana miehelle "nyt on näitä niin kyllä ne menkat huomenna alkaa" 😂
 
Etovan olon ja nälän lisäksi on nyt tullut kova jano, varsinkin iltaisin. Ja sitten tietty pissittää yölläkin monta kertaa...

Lisäksi närästystä on ollut useampana päivänä.
 
Joo, hitsi mä näiden takia en tajunnut olevani aluksi raskaana kun väitin pokkana miehelle "nyt on näitä niin kyllä ne menkat huomenna alkaa" 😂
Mulla oli sama esikoisesta 😅 sit kun menkat oli viikon ainaki myöhässä tein testin
 
Minä liityn täällä joukkoon mukaan! Ollaan 29v ja 30v ja esikoinen tulossa helmikuussa.

Mullakin on oireita tooodella vähän, niin epäilyttää koko raskaus ja sen pysyvyys 😂 Rinnat ja eritoten nännit ovat arat ja mullakin just tuota aamuyön heräämistä! Aiemmin nukuin aina 9h yöunet ja olin aamu-uninen, mutta nyt herään pissille kerran tai kahdesti ja oon viimeistään puoli seitsemältä hereillä, yleensä jo viiden jälkeen. Enkä saa päikkäreitä niin nukutuksi, koska olo ei ole väsynyt vaikka nukkuu sen 5-6 tuntia yössä 🙈

Alkio on kiinnittynyt oikealle puolelle kohtua ja keltarauhanen on oikeassa munasarjassa, niin varmaan niistä johtuu nuo satunnaiset oikean puolen nipistelyt (tuntuu just siltä, että joku nipistää yhdestä kohdasta) 😁


Pahoinvointia ei ole yhtään, osin sitä kaipaisin, niin tuntuisi olo raskaalta, hahah 🙈
 
Nyt mäkin tajun mitä se etominen tarkoittaa! Ai että. Siis vaatii ihan suunnitelmallisuutta syömisen kanssa että pääsee siitä eroon ja saa pidettyä sen poissa.

Ja tulee oikein sellaisia aaltoja kun olo on niin heikko että oon varma jonkun vitamiinin puutoksesta, tuntuu kun naama valahtais valkoseks. Sit menee ohi hetken päästä. Nyt 7+2.
 
Takaisin
Top