Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Muuten erikoinen (vaikka tavallinen) oire. Sovitin kihlasormuksia kaupassa ja laarin kaikki muut paitsi kaks sormusta oksetti mua. Siitä oli sit helppo huomata mikä oli paras :D
Samoin oon huomannu jännän ja vähän häiritsevän oireen. Ku oon jossain poissa viikonlopun ja lomalta käsin ajattelen mun kotia ni mua ällöttää ja oksettaa se. Tuntuu että mun kodissa on joku paha haju mitä en tajuu mistä se tulee tai johtuu tai miten sen sais pois. Tuntuu et ällöttää ja ahistaa oma koti. Ja oon just elokuussa muuttanu sinne!
No nyt voin sitten myöntää tänkin. Mua ällöttää avata tää ryhmän pikalinkki tästä kännykkäni etusivulta. Oon aatellu että liittyy siihen alkuraskauden pahimpaan pahoinvointiin ja silloin kirjoittelin tänme.
Tänään alkoi alavatsaa jomottaa ja vihlontaa, liekö kasvukipuja.. Viikoista en vieläkään ole varma.. Ehkä jotain 10-11..
Mulla viikot 9+6 (noin) ja olo ihan kamala.. onko kukaan muu ihan sohvan/sängyn pohjalla päivät pitkät?
Mulla on etovaa oloa, joka pahenee iltapäivää kohti ja kolmesta eteenpäin tuntuu, että en voi tehdä muutakuin maata sohvalla.
Kertaakaan en ole oksentanut, mutta lähellä on ollut. Iltapäivällä/illalla ei tahdo mikään syötävä edes auttaa tähän oloon.. semmonen jatkuva vellova oksettava tunne, makuuasennossa kaikista paras.
Nyt olisin vertaistukea vailla jos joku muu on sohvan vanki..
Todella inhottavaa, kun olis tässä kotona tehtävääkin ja tunnen itseni niin laiskaksi, kun mies sitten touhuilee ja tekee.. mä niin toivon, että tää helpottais kohta!