Miksi naiset ovat julmia?

  • Ketjun aloittaja Hyväystävä
  • Aloituspäivämäärä
H

Hyväystävä

Vieras
Ihan jo näin alkaen, että itse olen nainen ja haluaisin teiltä toisilta naisilta mielipiteen eräästä hyvin rakkaasta miespuolisesta ystävästäni.

Me ollaan tunnettu noin 8 vuotta. Hän on mieheni parhaita kavereita ja hänen kauttaan tutustuinkin tähän mieheen, ja meistä tuli todella hyvät ystävät.

Hän on perusluonteeltaan rauhallinen ja ihminen joka ei murheistaan juuri muille huutele. Äärimmäisen kiltti ja hauska. Mutta myöskin se repäisevä puoli löytyy aina tarvittaessa.

Viikonloppuna puhuimme ja suoraan sanottuna itkimme yhdessä kun hän kertoi että hän on jo oli 30 eikä ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa, eikä juuri tehnyt mitään muutakaan. Hän itse sanoi että naiset nauravat hänelle päin naamaa baarissa kun hän on niin lyhyt ja ruma. Ja olen itse myös muutamaan otteeseen nähnyt tämän saman ja kuullut naisten suusta" mutta kun oot niin lyhyt. "

Tämä mies on about 170cm pitkä, eikä missään nimessä ruma ja muutenkin pitää itsestään hyvää huolta. Ja vuosien tuntemisen jälkeen olen edelleen sitä mieltä että häntä kiltempää ja ihanempaa miestä saa etsiä.

Eikä hän ole luonteeltaan ns pelimies tai sellainen joka ei pidä naisia muuta kuin " reikänä" vaan oikeasti haluaisi vierelleen ihmisen jonka kanssa saisi elää ja jakaa maailman murheet. Mutta ei.

Niin kertokaa te naiset mikä mättää? Miksi naiset oikeasti on niin julmia että nauravat päin naamaa toiselle ihmiselle sellaisesta asiasta jolle hän itse ei mitään voi?
 
Hei Hyväystävä!

Itse olen samaa asiaa muutaman hyvän miespuolisen ystävän kanssa pohtinut useamman kerran. Kuulostaa itsestä hirveän kummalliselta, että naiset käyttäytyvät niin ilkeästi. On tosi surullista, että ihmisiä ei kohdella kunnioitettavasti varsinkin, jos toinen on selvästi kerännyt rohkeutensa lähestyäkseen toista. Kun se oikeasti monesti vaatii rohkeutta! Niin. Mitään vastausta tähän kysymykseen ei olla keksitty. Itse ajattelen, että jos joku on niin tökerö ja empatiakyvytön, niin ehkä vain parempi, että tulee heti kättelyssä ilmi... Vaikka eihän se paljoa lohduta, jos on tullut lytätyksi. Toinen näistä ystävistä onkin taistellut itsetunto-ongelmien ja masennuksen kanssa. :sad001 Onneksi maailmassa on myös fiksuja ja empatiakykyisiä ihmisiä - myös naisia. Toivottavasti ystäväsi törmää jatkossa enemmän heihin! :shy:
 
Kuulostaa kyllä todella julmalta ja kamalalta! Ei silti kannata yleistää, että tällainen ominaisuus olisi jotenkin naisille tyypillinen. Kyllä tällaisia arvostelevia, egokeskeisiä k*usipäitä löytyy ihan molemmista sukupuolista. Ihmisillä jotka arvostelevat muita tuolla tavalla on selkeästä ongelmia itsensä kanssa. Eikä nämä ihmiset ole ajan ja vaivan arvoisia seurustelumielessä...

Baari saattaa olla vähän kehno paikka hakea seuraa muutenkin. Ihmiset ovat päihtyneitä, eikä vältämättä niinkään aitoja omia itsejään. Empaattista ja aitoa seuraa saattaisi löytyä harrastusten parista. Esimerkiksi jooga- ja meditaatiosaleilla käy paljon mukavia sinkkunaisia. Myös mielenkiintoisille kursseille kannattaa osallistua! Vaikkapa oppimaan vyöhyketerapiaa tai villiyrttikurssille! Näissä käy paljon naisia! :wink Harrastuksen tai jonkin uuden taidon oppimisen äärellä ihmisiin tutustuu todella helposti.
 
Mun ihanalla ystävällä (on myös mies) on tourette ja samaa mietitty hänen kanssaan et mikä siinä on kun yrittää löytää puolisoa niin joko haukutaan vammaseksi tai muuten ollaan ilkeitä... Miksi? Kummaa käytöstä aikuisilta ihmisiltä!!!! Ystäväni on aivan ihana ihminen, hyvä sydämminen, lapsi rakas ja muutenkin aivan mahtava persoona! Olisi aivan ihanaa että kaikki ei pelkästään naiset antaisi mahdollisuuden ilman että tarttuu johonkin asiaan mihin ei voi itse vaikuttaa niinkuin pituus tai tourette tms... Toivottasti ystäväsi löytää rinnalleen naisen joka osaa arvostaa häntä!
Ps kyllä meitä alle 160 cm naisia löytyy joille 170cm mies on pitkä:wink omani on 178cm❤️
 
Muokattu viimeksi:
Anteeksi, tarkoitus ei ollut sillä tavalla yleistää, että kaikki naiset olisivat julmia ja töykeitä. Ei todellakaan.

Ja tiedän ja ystävänikin tietää että baari ei ole ehkä se oikea paikka etsiä sitä "oikeaa" mutta , ystävälleni on näiden torjuntojen jälkeen tullut päähän pinttymä siitä, että hän ei kelpaa kenellekkään. On itse sanonut ettei uskalla selvinpäin olevaa naista "mennä iskemään" koska se torjunta ei kuulemma tunnu niin pahalta humalaisen suusta, kun sen voi laittaa ns humalan piikkiin. Olen ehdottanut treffipalstoja yms, mutta hänen luonto ei anna periksi tehdä deitti ilmoitusta.

Nyt tietysti kun on tullut Tinderi, niin sinne hän suostui tekemään itsestään profiilin, mutta ei vielä ole kuulemma "matcheja" tullut..
 
Hienoa että ystäväsi uskalsi tehdä profiilin Tinderiin, ehkä se siitä lähtee? :) Toivottavasti matcheja tulee, itse en oikein tunne systeemiä, mutta olen kuullut, että miesten on vähän hankalampi saada matcheja Tinderissä kuin naisten... Tosi pitkällehän tässä on itsetunnosta kysymys. Voi kun sen itsetunnon saisi näillä kavereilla nousemaan jotenkin muuten, ettei torjunta romahduta koko maailmaa. :oops:
 
Myönnetään, että itsekkin olen joskus baarissa ollut julma. Mutta ainoastaan itseään täynnä oleville miehille, jotka ei ymmärrä ei-sanan merkitystä. Osa miehistä törmää vääriin tyyppeihin. Minun mieheni on alle 170cm. Ja itse olen alle 160cm. Ei mikään ole pituudesta kiinni. Omalla kohdalla tärkeitä asioita oli se, että toinen on urheilullinen ja omaa samat elämänarvot.
 
Takaisin
Top