Mikä nimi odotusaikana?

Moon

Sukkela juttelija
Tulipa mieleen että millä nimellä kutsutte tulevaa pienokaista näin odotusaikana?  Meillä on miehen kanssa erimielisyyttä, hän kutsuu lasta Huithapeliksi "koska se on huitasten tehty" mutta mä en tuommosta nimeä pienelle halua :D  Mun mielessäni lapsi kulkee nimellä Salkkari, salamatkustajana kun on taipaleensa aloittanut :)
 
Mä ite puhuttelen tätä masukiksi tai sit prinssiksi.. :D poika tulos nii helppoo vaikka kossiksi sanoo.. :)
 
Yhyy, meidän mahavauva on täysin nimetön! Ehkä enempi puhun tällä hetkellä raskaudesta kuin itse vauvasta... :D

Esikoinen oli Viikinkivauva eli Viikkari! <3
Tosin sekään ei ollu miehen kutsumanimi, mies sanonut esikoista mahasta asti apinaks, ja sillä nimellä se kulkee edelleenki. Tosin apina = lapsi, joten saas nähdä, tuleeko tästä pikkuapina sitten...
 
Mä valistin miestäni, et tällä hetkellä vaavi näyttää katkaravulta, joten ollaan siitä asti sanottu vauvaa "small shrimp":ksi. Meillä on siis englanti se mitä eniten puhutaan yhdessä. Varmaan myöhemmin tulee joku muu nimi, ellei sitten vaan pidetä tota shrimpiä :D
 
Mulla kasvaa massussa mökiäinen :) Vaikkakin kummi sitä ötökäksi kutsuukin. Kummi kutsuu myös minua vauvamasuksi...
 
Meillä pitkään mietittiin, eka oli James.. Sitten Rölli, mutta nyt vakiintunut ja kutsumme pientä Lilla Pömppeniksi :D
 
SannaKoo: Ei hätää, täälläkään ei mitään nimeä ole, ajatukset ja puheet on tosiaan enemmänkin itse raskaudessa. Ja puhe on ollut vaan tyyliä "sitten jos/kun kaikki menee hyvin ja se syntyy". Eli onko sen nimi nyt meillä "se" :O ..Sanotaan mielummin että nimetön tällä hetkellä ;)
 
Meidän pienokaista kutsutaan mansikaksi, ruusunnupuksi..<3 Koska sen kokoinen hän oli kun kutsumanimet sai :) Sukulaiset kutsuvat myös eri nimillä, kuten Rebecca.. Kovasti on jokaisella tunne että pieni tyttö olisi tulossa.
 
esikoinen oli narunjatke (nartsa) ja tää toinen on jatkopala (jatkis).
joskin ite alusta asti oon mielessäni kutsunu tätä kaiser chiefssiks koska ruby-niminen biisi soi päässä ja suunniteltu nimi ois tonne suuntaan jos sukupuoli toteutuu :D

 
Meillä ei mitään varsinasta nimee oo vielä millä kutsuttais. Vauvana vielä pidetty. ;) Joku hellyttelynimi olis kyllä ihana :)
Mies kyllä välillä kun ollaan nukkumaan menossa niin sanoo: Hyvää yötä prinsessat :) Ei siis vielä tietoa kumpi on mutta tunne olis et tyttö tulis :)
 
Meillä käytetään montaakin eri nimitystä tällä hetkellä :D Tiitiäinen, tirriäinen, pikkuinen ja niinkin perinteikäs kun murunen :)
 


Ihanan söpöjä nimityksiä teillä :) <3 

me ollaan tätä kutsuttu ihan Papuksi, (baby sanasta suomen väännös :D ) 
 

Me kutsutaan pientä pullaksi :D Tuli kun sanoin vähän sen jälkeen kun selvis että oon raskaan että "pulla on uunissa" Pulla siitä sitten tuli <3 puhutaan myös vauvasta tai masuasukista.

Esikoisen kanssa ei oikeen ollut mitään nimiä...

 
Me kutsutaan vauvaamme Mölliksi.:) Nimi sai alkunsa siitä kun joskus kysyin mieheltäni millaisen nimen hän haluaisi antaa vauvallemme jos joskus sellaisen saisimme, eikä hän ilmeisesti jaksanut miettiä asiaa tosissaan vaan vastasi, että Mölli ja Pälli on hyvät nimet:)
 
Täällä myös toinen Mini! :)

Ja sitten ne kaikki miljoonat muut variaatiot... mutta Mini tuntuu itelle luontevimmalta. Mies ei tästä mitään osaa oikeen sanoa, mutta eipä se esikoisestakaan puhunut sen tekonimellä eli "Viikinkivauva".
 
Joku päivä tässä huomasin et kutun masuasukkia kävyksi.. Np-ultrassa 5,2senttiä ja kauhian uninen kaveri.. Sit myöhemmin keksin selityksen et ko o ummetusta ja tuntuu et joku istuu putkien päällä ni son vähä niinko käpynä persiissä.. :D
 
Takaisin
Top