Mikä ärsyttää/ potuttaa

Pörtsä79

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Mua ärsyttää tällä hetkellä vähän kaikki halusin vain olla yksin. En kestä melua vieraita ihmisiä ainoastaan lähimmät ihmiset menee... Ei jaksaisi töissä olla sellainen myötätuntoinen hoitajakaan... Mä haluun vaan omaa rauhaa ja hiljaisuutta. Meteli ärsyttää sikana
 
Isommat muksut on tapellu koko päivän! Yhtään en enää jaksa kuunnella. Kolme kertaa olen saanut sen takia nukuttaa vauvan uudestaan päikkäreille, kun herrat on pitäny sellasta älämölöä! Ja ukonkutale vaan rötköttää sohvalla :shifty: No okei, se on päässy aamukasilta töistä tänään, että ehkä mä ymmärrän, mut silti ärsyttää!
 
ANOPPI! Esikoista odotan, mut ammattini ja työn puolesta kyllä tiedän miten lapsia hoidetaan. Nyt kun oon vaihtamassa sisustusta niin jankkaa siitä miksi mä ostan vanhoja kalusteita (sisustan maalaisromanttiseen tyyliin) ja onko ne nyt varmasti turvallisia.. teenkö ruokaa joka päivä ja selvitäänkö rahallisesti ymymym muuta hössötystä. Hermo menee ihan totaalisesti. En haluais pahottaa sen mieltä, mutta mun on pakko sanoa sille suoraan ens kerralla että lopettaa. Jotenkin loukkaakin tommonen epäily..
 
Putki/sähkö/ikkuna/ilmastointiremontti ja kellarin asbestin purkutyöt! :angry5 Eivät oo vielä meidän kämpässä, mutta naapurissa poraavat reikiä seinästä läpi.
 
Mua ärsyttää töissä tietyt lapset ihan sikana! Hermot menee nykyisin tosi herkästi niiden kanssa.
 
Mua ärsyttää kaikki ihan koko ajan. Jopa sekin kun itseä ärsyttää ärsyttää! Esikoinen etenkin on tänään repinyt mun hermoja riekaleiksi. Ihan ku olis teini talossa, sellasta näsäviisastelua ja vastaan jankkaamista tai "ihan sama". ARGH! Onneksi nukahtaa kohta, sit laitan pizzan uuniin ja kattelen vaikka Harry Potteria! Vaikka sekin ärsyttää, kun kirjat oli niin erilaisia :smiley-angry016
 
Työkaveri kertoi tänään, että pari muuta tyyppiä töissä oli kysellyt häneltä, olenko mä raskaana. Ärsyttävää! On tämä jo aika ilmeistä, että paksuna ollaan enkä sitä todellakaan yritä piilotella ja osa on töissä jo kysynyt ihan suoraankin. Jos kuitenkaan ei vielä kehtaa naamatusten multa itseltäni kysyä, niin sitten sopisi vaikka odottaa muutaman viikon ja varmistua asiasta sitten. Tuntuu jokseenkin kurjalta, että yksityisasioita puidaan kahvipöydissä selän takana. Murrrr.
 
Mulla kans oli työkaveri törmänny anoppiin (pieni paikkakunta) ja udellu että millonka se iidis saa vauvan, anoppi oli vaa sanonu että kysy iteltää. Sit työkaveri oli sanonu et kai se vauvaa oottaa ku näkyy jo, ei ollu anoppi siihen enää mitää sanonu. Ei mekää millää tavalla salata ja on kyllä kerrottu kaikille läheisille ja fbssä julkasin kans, mut en voi sietää selän takana utelua :|
 
Jurppii se, että joudun mennä jo nyt sokerirasitukseen, oireet viittaa raskausajan diabetekseen
 
Muistakaa myös että aina se selän takana utelu ei millään tavalla ole pahantahtoista. Usein on vaan vaikeaa ja pelottavaa kysyä suoraan, kun jos pyöristynyt olomuoto ei johdukkaan raskaudesta vaan ihan vaan syömisestä.. Nimim. kerran sen virheen tehneenä, että menin kysymään ja eipä ollutkaan pullat uunissa :/ äärimmäisen noloa...
 
Niin, ymmärrän kyllä tuon pointin. Ehkä mua loukkasikin enemmän se, että tulipahan selväksi, että työpaikan kahvipöydässä kyllä ylipäätään spekuloidaan porukalla toisten yksityisasioita. Jos aihe ei olisikaan raskaus, niin ehkä jotain muuta? Lihominen, parisuhde tai uusi hiustyyli? En edes ole töissä mikään supertarkka omasta yksityisyydestäni, vaan juttelen kyllä aika avoimesti muustakin elämästäni, mutta silti pitäisi kunnioittaa mahdollisuutta kertoa asioistaan juuri sen verran tai silloin kun haluaa.
 
AAaaarrrghhh :angry4:angry5 Ihanat hormoonit...Tuntuu et oisin tullu teiniksi jälleen...Ei paljon auta tuon esiteinin kans yhteen ottaminen....On miun ukko paralla hankala olla ja asua meijän kans ku itte oon hormoonihirviö..esimurkku..3 uhmaikäistä plus yks ammattikoululainen joka vaatii koko ajan kaikkia mahdollista ja mahotonta...huoh....
 
Jep ite en kanssa kysy keneltäkään oletko raskaana koska itse olin parikymppisenä 165/56kg ja paino nousi 58kg ni jo kysyttiin olenko raskaana.. Se oli ihan järkyttävää koska en todellakaan ollut silloin suunnitellut lapsia ja paino oli aivan normaali.. Minulta nytkin kysyi, ennen kuin olin raskaana, eräs ihminen että monennellako kuulla olen.. Teki mieli huutaa että kai ihminen voi lihota ilmankin raskautta! Maailman ärsyttävin kysymys on se että oletko raskaana!
 
Mulla oli tänään eka neuvolalääkäri. Ärsyttää ku olisin halunnu puhua mun vaivoista, jos ois löytänyt jotain ratkaisua, mut ei se ees kysyny mun vointia eikä ollut aikaa kuunnella. Ehkä kymnenen minsaa olin siinä teki gynekologisen tutkimuksen ja sano, että "koita nauttia raskaudesta". Hitto, ku otti aivoon, ku olin tätä lääkäri kertaa odottanu. Toka tavallinen neuvolakin vasta maaliskuun lopussa. Täällä todellakin vedetty ihan minimiin nää käynnit.
 
Mulla kun kävin alkuraskaudesta neuvolalääkärin luona, hän oli aivan ihana kuunteli mua ja mun miestä. Mitä meillä oli mielessä
 
Riippuu varmaan paljon siitä, minkä verran eri kunnissa on varattu aikaa ja tietty henkilöstäkin. Jotenkin outoa, kun se eka neuvola oli niin pitkä ja nyt vaata niitä asioita ja ongelmia ois ollut.
 
Mä en kestä tätä hehkuta. Kuorsausta en koirilta enkä ukolta, koko huushollissa eines korvatulppia löydy. Sohva aivan liian pieni et siinä vois yön nukkua
 
Ei vaan natsaa "neuvolatädin" (mua nuorempi) kanssa. Sivuutti mun kertomat jutut vaihtamalla puheenaihetta small talkiin, ku kerroin menneistä lapsivesitutkimuksista, huolista yms. Sitten ihmetteli kun ei paino oo noussu. Viime kerralla se hymisteli ku paino oli niin lähellä ylipainoa ja nyt ku paino on pysyny samana ni se alko epäilee et poltanko tupakkaa vai miks ei maha kasva. Ei vissiin huolet+arvostelu voi vaikuttaa ruokahaluun??! GRR. Onneksi seuraava käynti on yli kk päästä, en kestäiskään nähä sitä aiemmin.
 
Neuvolantätiä saa vaihtaa! Mää en esikoiselta "uskaltanut", mutta nyt vaihtaisin varmasti, jos ei natsais! Sama täti kun yleensä sitten jatkaa vauvankin kanssa, niin haluan mukavan ja ammattitaitoisen :)
 
Takaisin
Top