Mieliteot

Mulla taas tuo vesimeloni tuntuu tukkivan kaikki suolet ja aiheuttaa turvotusta/tulehduksenomaista kipuilua.. Mutta hyvää se on! Ja raikasta. Raikasta tekee tosi paljon mieli tällä säällä :happy: Ehkä tänään pääsisi rannalle viettämään löhöilyhetkeä viileän juoman parissa.:Heartred

Täällä on puhuttu paljon ruuista, mutta mun mieliteot liittyy ehkä eniten tuoksuihin. Jos alkuraskaudessa en sietänyt mitään tuoksuja, enkä pystynyt liikkumaan julkisissa tiloissa (esim. ostarilla) , niin nyt on pakko haistella kaikkea!! Pyykinkin laittaminen on nykyään niiiiiiin ihanaa kun saa haistella pesuaineita (joskin ne vauvan hajuttomat on aika tylsiä.. :meh:) ja suihkussa käynti se vasta juhlaa onkin, kun voi valita eri saippuoista ja suihkugeeleistä.. :hilarious::grin Tunnen itseni ihan hulluksi :grin

En uskalla ees astua siihen saippuakauppaan, jossa myydään niitä älyttömän voimakkaan tuoksuisia ihania itsetehtyjä saippuoita.. Ihan vaan sen takia että pelkään ostavani koko puljun tyhjäksi ja hamstraavani kotiini eri tuoksuja!! :rolleyes:

Ja siis tiedoksi, että normaalisti vältän voimakkaantuoksuisia juttuja..

Ja bensasta en siis tykkää.. tms. Että pitää olla jokin pesuaine mielellään. Hajuvedetkin on vähän niin ja näin.. :grin
 
Mulla taas on jatkunu tuoksuyliherkkyys ihan tänne loppumetreille saakka. Ennen rakastin ihanan tuoksuisia suihkusaippuoita ja hajuvesiä ja nyt koko raskausajan ne on tökkiny ja pahasti. Enää ei oksennus tule kuten alussa, mutta en tykkää tuoksuista yhtään. Alkuraskaudesta oli ihan kaameeta käydä esim. isommassa kaupassa ruokaostoksilla kun hajuja/tuoksuja oli ihan liikaa :yuck:

Sitrustuoksut on ihan jees. Niistä ei tuu ällötystä :)

Tupakan polton (joskin hyvin epäsäännöllisen sellaisen) lopetin jo vuosia sitten, mutta nyt raskausaikana on tupakansavun haju ollut mieluisa :eek: En siis tarkoituksella ole hengaillut tupakoivien seurassa vaan ihan kaupungilla olen saattanut tupakan haistaa ja todennut sitten että ompas hyvä tuoksu. :rolleyes::eek: Outoa...
 
Aika jännää! Enpä tiennyt, että tuoksuyliherkkyys säilyy joillakin niin pahana loppumetreillekin saakka! Ja ehkä se menee niin, että jos normaalisti ei välitä niin sitten ehkä raskaudessa se jotenkin menee päälaelleen ja himottaakin kauheasti jokin asia o_O.. ehkä.. normaalisti mä en hirveästi kiinnitä huomiota suihkusaippuoihin jne.

Aika kurjaa kuitenkin, kun itsekin muistan vielä sen alkuraskauden järkyttävän olon kun ei pystynyt missään olemaan, ilman että oksetti koko ajan ja ahdisti kaikki tuoksut/hajut.. Toivottavasti sulla Fitnessmamma helpottaa pian tuo olo. Noh.. viimeistään varmaan kun pikkuinen syntyy :grin

Tuo tupakka on aika mielenkiintoinen! Itse en ole sietänyt koskaan sitä hajua, eikä se ole muuttunut raskauden aikanakaan.. mutta pitääpä kysyä ystäviltä jotka ovat poltelleet, että onko heille tapahtunut samaa.. Aika jännältä kuulostaa!

Mutta joo.. itselläni tuo tuoksuhimo tuntuu vaan niin absurdisen voimakkaalta :rolleyes: Ei se mun mielestä näytä normaalilta, että jään suihkussa hankaamaan käsiäni eri saippuoihin moneksi minuutiksi ja imppailen tuoksuja tai pesen itseäni kolmella eri saippualla vaan jotta saan fiilistellä eri tuoksuja yhtä aikaa..o_O :rolleyes: Mies tosin vaan naureskelee ja ajatteli ostaa mulle lisää saippuoita :grin:grin :Heartred Onneksi otetaan huumorilla :grin
 
Mulla kaveri raskausaikoinaan piti tupakan savun hajusta (entinen tupakoija). Nykyisin kahden lapsen äiti. Ite taas en voi sietää tupakan savun hajua vaikka itsekkin olen entinen tupakoija. Jännä miten vaihtelee yksilöllisesti. :)
 
Kadonnut kyllä kaikki mielihalut parin pv. Aikana. Eilen teki pantteri karkkeja mieli joten oli pakko lähteä kauppaan,mutten syönyt kuin pari.
 
Salaatti ja sokeroimaton mustikkakiisseli maustamattoman luonnonjugurtin kanssa! Ai herkku :) kaikesta rasvasesta ja makeesta tulee äklö olo :/
 
Munkin tekee nyt mieli raikkaita ja kylmiä hedelmiä! Mansikoita oon vetänyt huolella, vielä kun saisi kotimaisia kohtuuhintaan :) kylmät juotavat ja piimä maistuu myös ja ylipäätään maitotuotteet kuten maustamaton jugurtti. Ei tässä nälkään kuole :p
 
Muokattu viimeksi:
Mä niiiin odotan tuoreita kotimaisia mansikoita!!! :D en varmaan sit enää muuta syökkään... :wink
 
Hassua, miten mielihalut muuttuu.Tai ainakin alussa itse söi sen mikä pysyi sisällä. Nyt mielihalut vaihtelee päivästä toiseen.
Yksi aines mihin oon ihan koukussa tällä hetkellä on kirsikkatomaatit. Voisin syödä niitä koko ajan, mutta tuntuu että niistä helposti rupeaa närästämään, jos liikaa syö.
 
Takaisin
Top