Mielitekoja

Ennen raskautta karkki oli mun ei niin salainen pahe, mut jännä juttu, kun ei salmiakkia saa syyä, ni ei tee mieli ees karkkia :D
 
Ennen raskautta karkki oli mun ei niin salainen pahe, mut jännä juttu, kun ei salmiakkia saa syyä, ni ei tee mieli ees karkkia :D

Sama, en niin välitä suklaasta...ei tee karkkia mieli kun ei voi ostella salmiakkia ja lakuja. Tulee kunnon vieroitus ;D
 
Kaikkea kiellettyä tekee mieli, tietenkin.:D sushi, graavilohi, salmiakki (ne pääkallot!!), lakut,,.. Tuli nälkä:D
 
Lakuja tekee mieli koko ajan, varsinkin niitä suklaalla kuorrutettuja. :P
 
Lakritsijäätelöä :’( meinas mies menettää henkensä kun tuli kotiin lakritsijäätelön kanssa ja kehtasi mun edessä syödä, varoitin että seuraava voi olla sen viimonen teko :’D Ei sitten sitä ollut hiffannut että kiellettyjen listalla kun aiemmissa raskauksissa vetelin salmiakkia välillä alhaiseen verenpaineeseen ja yhtäkkiä nounou :sad001
 
Annsku, voi ei miten ajattelematon mies! Ja joo, lakujäätelöä on kans ikävä. Aion marraskuussa vetää lakuöverit. :P
 
Meillä odottelee viinipullo jääkaapin ovessa ja arvatkaa tekeekö nyt aurinkoisena vapaapäivänä mieli... Siinä se nyt on seuraavat 5kk ja osuu silmiin aina ensimmäisenä kun avaan jääkaapin oven. :shifty:

Eikä oo edes hyvää viiniä, mut houkuttelee silti... :grin
 
Lakritsijäätelöä :’( meinas mies menettää henkensä kun tuli kotiin lakritsijäätelön kanssa ja kehtasi mun edessä syödä, varoitin että seuraava voi olla sen viimonen teko :’D Ei sitten sitä ollut hiffannut että kiellettyjen listalla kun aiemmissa raskauksissa vetelin salmiakkia välillä alhaiseen verenpaineeseen ja yhtäkkiä nounou :sad001
Eikös eviran sivuilla lukenu että lakujäätelöä pala ei haittaa . Vai oonkoha nähny unta XD
 
Nokun se kielletty aine on glyseritroiskdb joku semmonen ja sen määriä ei ilmoiteta missään tuotteessa tai edes onko sitä jossain tuotteessa vai ei :/ sitä voi siis olla jossain missä ei heti ajattele olevan salmiakkia vai lakritsia. :/
 
Tunnustan! Suomeen tultuani söin kolme Ässämix-salmiakkia. :nailbiting:

En olisi huolissani vaikka vetäisit pussin viikossa, kerta sitä ”myrkkyä” on muissakin missä ei ees tiiä olevan :) Yritin asiaa googlaa ja luetteloita tutkia, totesin että kuusessa ollaan joka tapauksessa :D
 
En olisi huolissani vaikka vetäisit pussin viikossa, kerta sitä ”myrkkyä” on muissakin missä ei ees tiiä olevan :) Yritin asiaa googlaa ja luetteloita tutkia, totesin että kuusessa ollaan joka tapauksessa :D

Piti olla lähinnä vitsi, mutta taisin ilmaista sen huonosti. :)
 
Piti olla lähinnä vitsi, mutta taisin ilmaista sen huonosti. :)

Haha juu, meinasin vaan ettei voi liian tosissaan ollakaan näiden rajoitusten kanssa kun ihan pöllöksi siinä tulee jos miettii joka kemikaalia ja hiukkasta ja ainetta :)
 
Kyllähän sitä lakua ja salmiakkia saa vähän syödä kunhan pitää järjen päässä... muutama laku tai pala lakritsijäätelöä ei nostata verenpainetta... kyllä sitä pitäis pussillinen vetää että rr nousee
 
Takaisin
Top