Mielihaluja

Lauraanniina

Oman äänensä löytänyt
Viime päivinä mulla on jostain syystä tullut kauhea himo suklaakekseihin. En tiedä mistä johtuu moinen mutta mies sanoo johtuvan raskaudesta että tämä nyt on niitä mielihaluja. Minä taas mietin että kolottaako vaan makeahammasta että liittyykö nyt raskauteen. Tänään varmaan täytyy antaa himolle valta ja leipoa keksejä pieni satsi :wink kyllä kai sitä joskus saa vähän herkutella.
Mites teillä? Minkälaisia himoja on alkanu tulla ja muutenkin onko teillä tullu ruokavalioon muutosta raskautumisen jälkeen? Jakakaa tänne. :)
 
Vielä ei oo tullu varsinaisia mielihaluja mutta suolakurkkuja ostin jo varastoon ja suklaata/karkkia ei juuri tee mieli, vaikka normaalisti suklaata syön joka päivä :grin Hyvä vaan jos jää puolivahingossa herkut pois, säästyispähän muutamalta ylimääräseltä raskauskilolta..
 
Mikähän noissa suolakurkuissa kiehtoo :D mullakin on niitä jääkaapissa odottamassa.

Samoin maustamatonta jogurttia on koko ajan kaapissa. Sitä syön muutenkin, mutta saattaa iskeä himo milloin tahansa syödä sitä oikein urakalla :D

Munkaan ei hirveesti tee mieli karkkia, vaikka tavallisesti syön sitä ihan liian paljon. Kävin silti ostamassa tänään tarjouksesta, mutta muutama karkki riitti :)
 
Tavallinen kurkku on kyllä taivaallista. Sitä tosin syön muutoinki paljon, mutta nyt tekee mieli vielä enempi.
 
Mulla sama, että ei hirveästi tee mieli herkkuja. Pääosin tekis mieli vaan kaikkea terveellistä ruokaa :) Toivon mukaan tämä jatkuu koko raskauden läpi :)
 
Kotiruokaa tekee vaan mieli! Mikä on outoa tällaiselle karkkihiirelle - ei tee mieli mitään makeaa. Suolakurkut uppoaa kyllä! Ja myös kaikki kirpeän raikas, vaikka kiivit. Nam.
 
Suolakurkut maistui ennen raskautta todella paljon, mutta nyt ei mee ollenkaan alas!

Tällä hetkellä koko ajan tekisi mieli sitruunaa!! [emoji7] Ja sitä laitan kaikkialle, tai sitten syön sellaisenaan! :D Toinen on viinirypäleet, niitäkin voisi syödä koko ajan. :P

Kaikki makea, suklaa, kakut ym. ällöttää tällä hetkellä, vaikka muuten olen makean ystävä.
 
Mulla on mennyt aika päinvastoin näköjään kuin muilla, mitään ei tee mieli syödä ja jo ajatus syömisestä etoo. :depressed: Eli ei mielihaluja vielä ainakaan. :hilarious:
 
mä oon jo muutaman kk tehny elämäntapa remppaa jossa jättänyt paljon herkkuja pois mutta eilen kaupassa oli pakko ostaa pussi smash! pussi.... ne vaan on niin taivaallisia, suolaista ja makeaa... koko pussi hukku yhdellä istumalla :eek:

en tiedä johtuuko ilman lämpiämisestä vai mielihaluista mutta tuoretta mansikkaa tekee mieli! ja vesimeloonia nektariinia yms hedelmää ja marjaa....
 
Oi oi, tämä on kamala ketju! Rupee niin tekemään mieli kaikkia mitä luettelette :grin

Pitää varmaan ostaa kauhia kassillinen hedelmiä tänään kaupasta. Ja hapankorppuja! Oooo :hungry:
 
Hehe niin totta! Hyvin tarttuu kyllä kaikki herkut omaankin mieleen että pakko saada... :hilarious:
 
Täällä appelsiini, salmiakki ja muumilimu, kaikki tuttuja edellisistä raskauksista. Ja voisin syödä vaan hampurilaisia :D mutta toisaalta myös kurkku ja ihan perus salaatin lehdet maistuu myös hyvälle!
 
Salmiakki ja laku kyllä maistuisi :rolleyes: Varmaan vielä enemmän, kun tietää, ettei niitä ainakaan saisi syödä..

Eikö sitä sanota, että tekee mieli sellaista, mistä on puute (esim. joku vitamiini, hivenaineet tms)? Mitähän jossain jätskissä tai vaikka hampurilaisessa on niin erityistä, mistä voisi olla puutostila :grin
 
Eilen tuli pakkomielle tehdä wokkia, ja sitä tänään antaumuksella söin lounaaksi. Kunpa pysyisikin moisena tuo syöminen, esikoisesta valmistuvan ruoan haju ällötti (varsinkin kuullotetut sipulit) niin paljon, etten paljoa itse kokkaillut. Ja mies harrastaa meillä enimmäkseen eineksiä.

Esikoinen oli sen verran iso (4,2kg), että pitäisi saada tämä toinen mielellään myös omilla syömisillä pysymään pienempänä. Radia mulla ei ollut, mutta ylipainoa kyllä. Ja kuulemma erinomainen istukka. Käytti kaiken ravinnon vauvan hyväksi, sanoi kiireellisen sektion tehnyt lääkäri. :thefinger
 
Mä täällä mietin mitähän suolaista sitä tekis mieli mutta en keksi oikein mitään :grumpy::happy:
 
Mulla on ollu mielihaluna mehut. Erityisesti marjamehut. Esikoista odottaessa söin kaurapuuroo ihan hulluja määriä kuukausien ajan :confused:
 
Mun tekee mieli vaan tällä hetkellä kaikkee suolasta ja rasvasta; sipsejä ja ranskalaisii :grin
Normaalisti oon hirvee sokerihiiri, mut nyt ei sen kummemmin tee niitä mieli.
 
Takaisin
Top