Mielihaluja ja ällötyksiä

Oi mikä autuus: löysin kaapista vielä yhden popcornsuklaapatukan:p. Toissapäivänä ostin 5kpl kun tarjouksessa oli ja heti vetäisin neljä. Laitoin ne kyllä kaappiin, mutta yksi kerrallaan hain aina lisää:hilarious:. Kuvittelin syöneeni ne kaikki viisi ja nyt alkoi julmetusti tekemään mieli joten kaivelin kaappia josko jotain löytyis. NAM :p

Mulla on tullut kanaan joku ällötys..yks ilta syötiin lämpöiset voileivät joissa päällä kananpojan jauhelihaa ja yöllä tuli ihan järkky oksuolo. Nyt ennole voinut pariin päivään ajatellakaan kanaa:hungover:
 
Jännä kun monilla kahvi ällöttää :) itse taas en ole suuri kahvinjuoja mutta nyt kahvipaketin tuoksu kaapissa on huumaava :D olen himoinnut myös appelsiineja ja tänään söin läjän kiivejä :)! Paprikaa tullut myös mutusteltua paljon. Tekee mieli kaikkea raikasta! Edellisessä raskaudessa en voinut sietää paistetun kananmunan hajua, saa nähdä tuleeko sama nytkin :D vielä ei ainakaan inhokkeja oo ilmaantunut :)
 
Mullakin tuo kana on tökkinyt pahasti ja tuntuu että monilla, mikähän siinäkin on. Nyt ei oo tullu vielä paljon mielitekoja tai ällötyksiä, ehkä useemmin olo ettei tee mieli mitään ja aamulla appelsiinimehua.
 
Mulla on aamuihin tullut myös tuo appelsiini mehu. Kahvia pystyn vielä juomaan ilman kuvotusta. :) Sitä on onneks pystyn helposti vähentämään..
 
Mulla on selkeesti käynyt saman lailla kun esikoisen kohdalla - makumieltymykset muuttuneet sen mukaisiksi kun lapsena. Vihreää mehukattia ja lihapullia, nam :hungry: Sen sijaan tottumuksesta lautaselle otetut keitetyt vihannekset, etikkasäilykkeet ym. jää kyllä lautasen reunalle.
 
Mulla on kyl ruokavalio muuttunut kans ihan kertaheitolla. Ennen en todellakaan juonut mehuja tai syönyt jogurtteja. Nykyään ne on sellasia jotka menee helposti alas ja maistuu jopa ihan hyvin. Lisättyä sokeria ja lisäaineita näistä kyllä tulee, mutta varmasti parempi se kun syömättä oleminen. Ja herkkuja kyl sit muuten en oo plussan jälkeen paljo sönytkää :)

Tällä hetkellä himoitsen appelsiineja ja lihapasteijaa, mut mies on iltavuorossa enkä vaan jaksa lähteä kauppaan, joten tyydytään banaanin ja jauhelihaan :D
 
Oi, täällä rupes tekee mieli ihan törkeesti appelsiinimehua, kun luki tätä ketjua! :grin
Mun kans tekee mieli kaikkea raikasta ja lihaa ei tee mieli yhtään ja valkosipuli, hyi hyi.

Kahvia tänää jouduin pakosti juomaan ja ei tehny pahaa. Oli jopa yllättävän ok. Mut sitä, kun ei sinällään tee mieli ni en kotona kyllä juo. Mutta kylässäki tyrkättiin valmiiksi kaadettu kahvi nenän eteen ni olihan se juotava, kun ei olla raskaudesta kerrottu.

Mulla on myös öisin järkyttävä nälkä, jos satun heräämään.
 
Minä hain eilen appelsiinimehua tämän ketjun innoittamana ja se onkin nyt uusi raskaushimo! :grin

Mä varmaan joudun myös tänään sanmarie kahvin juomaan mutta ehkä se siitä. Yksi päivä join sellaisen herkkukahvin Starbucksista kun migreeniä pukkas ja kofeiini toimii mulla. Se helpotti sitten ja kermavaahdolla kahvikin meni alas. :p Muuten pelkkä ajatuskin ällöttää. :hungover:

Mulla tuo järkyttävä nälkä on aamuisin ja sitten se ällötys päälle, niin eipä tee mieli syödä mitään. Yh.
 
Mulla tuo järkyttävä nälkä on aamuisin ja sitten se ällötys päälle, niin eipä tee mieli syödä mitään. Yh.
mulla samaa tai itse asiassa tuntuu olevan pitkin päivää kova nälkä koko ajan mut huononolon vuoksi mitään ei vaan tee mieli ja pahentaa vaa oloa..inhottavaa kyläillä kellään ko mitään ei tee mieli ja ois huono olo, mut pakko yrittää selviytyä ko ei olla raskaudesta edelleenkää kerrottu ko sille yhdelle mun kaverille
 
Mun lempparijuttu; musta, iso kahvi aamulla on ollu viikon pois pelistä. Ei pysty juomaan vaikka ajatuksissaan tekis mieli. Yhtenä päivänä join kaverilla, se oli kyllä hyvää, mut seurauksena järkky närästys!!
 
Pekoni! Inhoan normaalisti pekonia mut nyt voisin syödä sitä vaikka kuin paljon. Ja roskaruoka himottaa. Hedelmät ja marjat taas ällöttää, vaikka normaalisti tykkään, toivottavasti ei kestäis kauaa tää ällötys.
 
Miitu, munki on pakko hakea tänään appelsiinimehua. Kylmää ja raikasta. Onneks ei tee mieli yhtään herkkuja. Paino tippunu kilon. Vielä, kun saisin tän järkyttävän turvotuksen ja vatsakivun pois :happy:
Kukapa starbucksia pystyy vastustamaan :wink
 
Mun ei käytännössä tee mieli mitään muuta kuin herkkuja :confused: Hedelmät jotenkin ällöttää, samoin jugurtti ja nyt kun päädyin oksentamaan ruisleivän pihalle enkä saa niitäkään enää alas, mun kaikki vakiovälipalat on poissa pelistä ja mä voisin syödä loputtomasti herkkuja. Kaikkea muuta paitsi suklaata, se ei nyt jostain syystä maistu. Hirvee homma yrittää syödä jotenkin terveellisesti kun mikään ei maistu. Mäkin join kupin kahvia kylässä, kun ois ollut todella epäilyttävää jos tunnetusti näin kofeiinikoukussa oleva ihminen ois kieltäytynyt. Mustana meni alas, maitokahvia en sais juotua.
 
Mulla kans tuota et nälkä on mut mitään ei tee mieli, varsinkin jos liian kauan on syömättä niin syöminen vielä vaikeampaa. Sillo yleensä yrittänyt kylmää kurkkua ja tomaattia syödä ja oottaa et olo ees vähän tasaantuu. Pitäis vaa muistaa niin välipaloja syödä ettei kerkeis se kamalin eto-olo tulla.
 
Ajatuskin kanasta alkanu taas inhottaa.. lähinnä se appelsiinimehu, salaatti, jääkaappikylmät omput yms maistunu, mut yhtäkkiä tuli ihan pakko ostaa juustopitsa, missä ei siis muuta ku tomaatti ja juustoa. Oli törkeen hyvää. Ja yks päivä söin kurpitsakeiton jämät missä rutkasti inkivääriä ja se maistu jotenkin tavallistaki paremmalta ja vei etovan olon nopeesti. Tajusin vasta sitten et inkivääriähän ei varsinaisesti suositella..
 
Mun on ollut pakko syödä Pringlesejä suolaisen nälkään. :grin (En siis muutoin edes tykkää eivätpä oo terveellisiä) Kun mikään ei tahdo mennä alas! Aiemmin söin suolakeksejä mutta nekin ällöttää tätä nykyä.

Nyt sanoin miehelle että kalapuikot ja muusi voisi maistua. Tää etova olo ja ällötys on taas ollut tässä pari päivää pahempana. :yuck:

Appelsiinit ja tuore puristettu appelsiinimehu ovat aivan ykkönen! :rolleyes:
 
Takaisin
Top