Metallin maku suussa?

Tinakenkätyttö

Satasella mukana keskusteluissa
Ihan mielenkiinnosta kysyisin moniko on maistanut metallin makua suussaan ennen plussausta? itselläni oli viime viikolla menkkojen oletettuna alkamis ajankohtana metallin makua suussa muutaman kerran. Aiemmin en ole moista makua suussani maistanut, enkä ole mitään erikoista syönyt. Menkkoja ei kuitenkaan tullut, nyt jo kp33 vaikka kierto normaalisti 28/29. PMS oireitakaan ei ole, paitsi pientä kouristelua alavatsassa aina välillä. Tää epätietoisuus on tosi ärsyttävää. Nyt on 5. Yrityskuukausi meneillään.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Moni aina puhuu tuosta metallin maistumisesta suussa alkuraskaudessa, mut ei mulla ainakaan tuommoista ollut. Tosin yks raskaus vaan takana, mut silti.. Minun alkuraskaus oli muutenkin aika vähäoireinen!
 
Itsellänikin ollut nyt ihan normaali olotila, vatsan kouristelut lakanneet kuin seinään mutta ei ole tätiäkään näkynyt, tänään kp 36 ja testi näyttäää negaa paitsi kuivuttuaan siihen tulee harmaa viiva. Tiedän että kuivuneita testejä ei saisi katsoa mutta en mahda itselleni mitään :D kai tässä on nyt sitten vain odoteltava ja testailtava.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Minulla oli tuota metallin makua suussa alkuraskaudessa. En edes tiennyt silloin, että sekin on "raskausoire", jäkkeempän vasta kuulin. Mutta yleistä se vissiin on.

Mitenkä sit seuraavien testien teko sujui? :)
 
Takaisin
Top