masuloita!

Nuu_

Piirimestaruustason postaaja
Moni on sanonut että näkyy jo selkeää vauvamasua joten kuvia kehiin !!
Itellä nyt ei näy vielä mitään, ihan toi oma läskivanne tossa on. [:D]

Mutta lisäilkääs rohkeat kuvia[:)]
 
Täällä masu näkyy juu hyvin vaikka nyt mennään 11 + 5 .
Meidän miehen vaimo kysyi tuossa lauantaina että ei taida enää kauaa mennä laskettuun aikaan, mutta kyseli vielä sen jälkeen kun la. selvisi niin onko kaksoset tulossa! [:D]
 
Hieman alipainoa on ollut ennen raskautta eikä paino ole nyt noussut muutamia kiloja enempää, mutta näkyy vain käsittämättömän hyvin.
 
Masu kuvia tulloo heti kun saisi tuon kameran toimimaan (oppisi käyttämään)
 
Meikä ei osaa sanoa onko tämä vauvamaha vai ihan pelkkää turvotusta. Mulla ei ole kans paino muuttunut mihinkään vaikka 11+4 menossa.
Mulla oli kans vähän ylimääräistä kyllä ennen raskautta mutta ei kyllä ihan tälläistä palloa ollut :)
Mielelläni kyllä jo sellaisen selkeän vauvamahan ottaisin :)
 
Tässä meikäläisen masu tältä päivältä. RV 14+2. Kuva on järkky, mutta asia tulee esille...[:D] [:D] Perinteisesti maha on aika toisennäköinnen (litukka), vaikka tuonne takapuolelle tavaraa tuppaakin kertymään!! [;)] Aika hassua.

 
Tässä ois Myttysen asumuksesta kuvaa. [:)] Eli siis kuvassa rv 16+1. Tosiaan on tuota painoa ennestään vähän liikaa, mut masu on muuttanu aika kovasti muotoaan. [:)] Katotaan osaanko liittää sen kuvan tähän. [:D] Niin ja se vielä, että normaalisti tuolleen suht ryhdikkäästi seistessä masu menee jotenki ees piiloon, nyt se ei sit onnistu vaikka miten vetäs napaa sisään. [:D]

Ps. Maizallakin on sulonen pikkumasu jo! [:)]


 
[:)] IHANIA KUVIA [:)]

MAIZA JA MIMMU: Aivan ihania masukuvia [:)][:)][:)]

Hitsit,kun mää olen niin tumpelo näissä kuvien laitoissa,etten varmaankaan edes osaa kuvia tänne laittaa [:@] *murisee siis itselleen* [;)]
En edes tuota allekirjoitusta ole osannut itselleni laittaa [&o][&o] *häppee häppee* [;)]
No,jos joskus tässä osaan,niin laitan masukuvani myöhemmin.

Yönsäde ja Mini rv 13+2
 
Ihanat masut Maizalla ja Mimmulla!!! [:)][:)][:)]
 
Jospa itsekin saisi joskus tässä lisättyä!
 
Yönsäde: Saisikohan sen kuvan lisättyä tuosta hymiöitten alapuolelta, jossa lukee, että Tiedosto, niin siitä klikata tuo Lataa tästä ja ettiä kuva koneelta. :) ja raksi tuohon Upota kuva viestiin [:)] Luulisin ainakin, että niiin [:)]
 
Kiitos tytöt. 

Joo silleen se kuva lisätään, en vaan tiiä, että voiko sitä kuvaa pienentämättä laittaa. Ite pienensin ensin kuvankäsittelyohjelmalla. Kannattaa kuitenkin kokeilla. [:)] 
 
Tässäpä on mun masusta kuva rv 14+3, mutta musta tuntuu, että tuo kuva vähän hämää, et tää maha ei oikeesti oo noin iso miltä tuossa näyttää.. Taitaa olla turvotusta aikalailla ja on tuota omaa vannettaki tuossa ympärillä aikalailla ennestään! [:D]

 
Miten ihania masuloita [:)][:)][:)][:)][:)]
Mulla kuulemma huomaa että joku siellä asustaa mutta musta tuntuu vaan että läskit työntyy eteenpäin [:-] Ehkä sen jossain vaiheessa huomaa omaan silmäänkin [:D]
 
MIYA: Ja sinullakin aivan valloittavan ihana masu [:)][:)][:)][:)]
Ja KIITOS masukuvan laitto-ohjeista [:)]!!
Tarvii tässä perehtyä tuohon kuvaamiseen ja kuvan laittoon,kun tässä kerkeää..
Niin ja jos kuvaa ei näy..niin sitten en ole joko kerennyt tai osannut tai molempia [;)][:D]

Yönsäde ja Mini rv 13+4
 
JEE!! Täälläpä pääsee esittelemään reteesti, tähän asti kun on joutunut vielä töissä pitämään matalaa profiilia...
viikkoja siis 16+4, ja on ennestään jo mistä kasvattaa [:D]



 
Ihania masukuvia!!!  [:)] [:)] [:)]
 
Vois itsekin tässä yrittää kunhan sais kaivettua kameran muuttolaatikoiden ihmeellisestä verkostosta :)
 
Vitsit, Miu79, ihastuttava pyöreä masu!
Laittakaahan muutkin kuvia, näitä on mahtava katsoa. Minä laitan omani taas kohta, kun on jo muuttnut edellisestä. [:D]
 
Nyt sitte otettiin vähä vertailukuvaa, kun tuntuu, että tää masu on muuttanu muotoaan parissa viikossa. Ja kyllähän se onkii... Nyt näyttää jo paljo kivemmalta, pallommalta, vauvamasummalta. [:D] <3

Vai kuvittelenko vain? [:D] [;)] Toiveajattelua, ehkä. [:D]

 
Josko minäki sitte uskaltaisin masukuvan laittaa, kun tuli ensimmäinen napsaistua [;)] Viikkoja olis kuvassa 16+2

 
MIMMU87: [:)][:)] Et todellakaan kuvittele [:)][:)]
Sulla on ihan selvästi pyöristynyt masu edelliseen kuvaan verrattaessa!!
Ihana vauvamasu


Yönsäde ja Mini rv 17+0
 
Tässä 18+1 masu. Välillä tuntuu että kuvittelen, onko se yhtään kasvanut. [;)] Ehkä vähän pyöristynyt?

 
Tässä toinen, harmi kun ei voi laittaa kahta kuvaa samaan. Mutta näillä mennään. Hihii!

 
Takaisin
Top