Masukuvia!! :)

Babaytoy

Asioista perillä oleva
Hei! Aattelin laittaa tänne tällasen kuvatsydeemin. Ollaan kaikki eri viikoilla ja joidenkin kanssa niin lähellä ellei samallakin viikolla,joten jos viitsitte ja haluatte niin laittakaa kuva teidän tän hetkisestä vauvamasusta!

Masuja voi jopa vertailla,vaikka jokaisella vatsa kasvaa eri tahtia kuin toisilla.
Olisi kiva nähdä! [:)]
Tässä oma vatsani nyt rv 20+4.


 
Tässä kuvaa täältä 21+6 :)  mulla on ns. tyttömaha mun mielestä. Leviää sivuilla eikä juuri eteen :)

 
No täältä sitten kanssa. [:)] Paljasta pintaa, varoitan! [:D] Ja sorry, oon leikkaaliimaaliittäny sen jotenkin päin p:tä et jää iso tyhjä tila lisäks.




 
Jee! :) Jo mie odottelin masukuvia. Kivat masut teillä [:)]

Inxu: Mulla menee toisinpäin vatsan kasvu.Mulla kasvaa eteenpäin,mutta leveyttä ei ole oikein yhtään.

Heii,mulla on huomenna rakenneultra ja saan luultavasti tietää kumpi sieltä on tulossa !! [;)] ..-Jos se suostuu näyttäytymään :D
Jännittää.

Lyydia~: Paljo sulla on viikkoja tuossa kuvassa? :)
 
Tiiaa ai katsos, jotain oleellista unohtui.. [:D] Tuo on maanantailta, eli 21+3! 
 
Laittakaa myös silloin kuva vatsasta,kun sen kasvu on edistynyt,vaikka aijempaa kuvaa verrattuna :)

Kysymys: Koska teillä alkoi vatsa näkyä? Millä viikolla/viikoilla?:)
 
Täältä tulis kans vatsan päivityskuva. Kovasti on suurentunu sitten viimesestä kuvasta. Mies kuvas mua iltasella oikeen urakalla. [:D] Saa lähetellä sit masukuvia sukulaisillekin Ruotsiin..
Tää on otettu 7.1.2010, eli viikkoja 22+1



Must tää on selkee poikamasu, kun on niin pystyssä, eikä juur levii sivuille. Tyttö siel silti pitäs oleman [:)]
 
Tsiisus, mun maha tosiaan on pieni kun vertaa vauveliin![:)]

Tiiaa tässäpä masu 16+0 kun oli ihan pienenpieni pömppö. Mun mahan kasvu hidastui taas tossa viikolla 22.(tänään alkoi 23.), minkä kuvan laitoin, ehkä ihan aavistuksen kasvoi toi alempi pömppö, mulla kun on tollanen tuplakumpu maha [:D], mutta siis musta näyttää rv21 kuva melkeinpä juuri samanlaiselle kun tuo laittamani. 20. ja 21. oli hurjaa kasvua, eli viikolla 18 ei juuri ollut isompi masu kun tuo alla oleva.




 
Saa tuo yksi nyt vanhako kuva riittää.. en välitä enempää kuvatella [:D]
 
Heii! Tänään oli ultra. Vauvalla kaikki hyvin,painoa se on kerännyt 375grammaa. Sydän sykki siellä edelleen ja liikettä paljon. Kätilö ei luvannut mitään,mutta tyttö siellä kuulemma näytti olevan [:)] <3

Kätilö sanoi,että kasvanut ja kasvaa kovaa vauhtia ja saatiin yksi 3D-kuva,josta näkee että pienokainen muistuttaa ihan selvästi isäänsä :))

Kaikki mitat olivat hyvät.
 
Tänään otettu, vaikka päivämäärä muuta väittää.
21+5, 69kg, ympärysmitta jotain 95cm...
 
Onpas sulla iso masu EevaLiisa! :)
Kun aattelin,että itselläni tulee 22rv 2.päivän päästä enkä usko että itselläni olisi vielä noin iso viikolla 23 sitten kun olen. mutta eritahtiin mennään kaikki :)
 
Ja tässä on edestä sama viikko ja päivä. Rv 22+4.[:)]
Rintaliivitkin näyttää vähän vilkkuvan,mutta mitäpä tuosta :)


 
Mietin että missä minun vauva oikein kasvaa ko maha on paaljon pienempi ko muilla :O. Ja mennään viikolla 23. Vai kuvittelenkohan mie vain :D. Enkä osaa laittaa kuvaa :D. Kuitenki ultran perusteella kokoa tyypillä on 23+6..

Lme
 
Takaisin
Top