Masukuvia ! <3

:D ihana! Se tosiaan näyttää siltä, että vauva kyllä tietää mistä suunnasta tullaan ulos :D
 
marzilla on kyllä toooooosi alhaalla masu! :) Musta tuntuu et tää oma on ihan yhtä ylhäällä edelleenki! Mut kait se "tipahtaa" sitte vasta ku lähtö tulee. Niin se terkka ainaki meinaili...
 
Joo, kyllä täällä komeita masuja on. :) Itse oon ollu ihan yllättynyt kuin pienellä mahalla pääsin, mut siitä taitaa kuulua kiitos pitkälle selälle, ei ole niin uloneva kuin toisilla.

Mulla näyttää ton mun isomman kuvan ihan tyhmästi, mut onneks tosta pikku kuvastakin ton mahan erottaa. :grin
 
Vähä samoilla linjoilla täälä, helpottaa arkea kivasti :) Taidan omistaa yhden mammapaidan, muuten olen mennyt pitkillä topeilla ja vanhoilla vaatteilla.. (Ai sitä vaatekaapin täysremonttia kun joskus pääsee omiin mittoihin!) :grin
 
-Eevi- sulla on niin siro masu..mulla on möhkäle ja arpinen :D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Se kieltämättä on kivan kokoinen kun mahtuu osa takeista päälle, joten ei ole tarvinu mamma takkia hommata :)
Nooh, kohta me kaikki ollaan taas pieni mahaisia :)
 
Mä väsäsin sunnuntai päivän ratoksi tämmösen.. :grin Toivon ettei enään täyttä viikkoa tarvi kuvata, vaan seuraavaksi olis jo se sairaalaan lähtö kuva :oops:
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    462.9 KB · Katsottu: 62
  • image.jpg
    image.jpg
    513.5 KB · Katsottu: 51
  • image.jpg
    image.jpg
    465.9 KB · Katsottu: 50
  • image.jpg
    image.jpg
    397.6 KB · Katsottu: 47
  • image.jpg
    image.jpg
    344.3 KB · Katsottu: 50
  • image.jpg
    image.jpg
    328.8 KB · Katsottu: 51
Kiitti :) Mä vahingosta viisastuneena kuvailin, kun esikoisesta ei ole kuin kaksi maha kuvaa ja toisesta ei yhtään. Tähän taloon kun ei enään vauvojaka enempää tule, niin on ainaki mitä muistella :)
 
Takaisin
Top