Masukuvia ! <3

Ohhoh, onpa sulla Rozie iso maha jo :)! Mulla on nyt viikot 14+ ja iiihan pieni kumpu vasta :D. Tosin mulla on kohtu kallellaan taaksepäin, että saas nähä koska se kellahtaa eteenpäin...
 
2013-06-17 17.23.22.jpg

Tässä mun rv 11+6 turvotusta enimmäkseen,mutta alavatsaa kun katsoo niin vähän sieltä...todella vähän pömppää,sitten kun toi vakonen on suoristunut tosta turvotuksen ja alavatsan väliltä,niin tiedän sen kasvaneen :D Ja raskausarvet näkyvät näköjään myös..muistot esikoisen raskaudesta :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: TMJ
Roziella on aika komia masu tosiaan jo ja sanoin babaytoylla. Mulla vasta rv14-15 tulla tupsahti esiin sellainen maha, jota en saa enää peitettyä :) Toisaalta on hassua, kun se masu näkyy ja sit voi pitää myös sellasia vaatteita, et se kans näkyy kunnolla (lukekaa rivien välistä, minähän en mitään peittäviä kaapuja aio käyttää). Koitan saada kuvan otettua jossain vaiheessa kun ehdin.
 
Mullahan on tossa siis tota turvotusta eikä vauvamahasta tietookaan vielä,ei oo tainut kohtu nousta vielä mihinkään ja tää mahan kasvu menee varmaan samalla lailla kun ekassa,näkyi vasta rv 18,on tässä kuitenki ekasta raskaudesta aikaa sen reilu 3.vuotta,et hyvinki mahollista että menee myöhäselle..ja haluisin että se näkyyy jo !! :smiley-angry016 :D
 
RV 15 eikä masusta tietookaan vielä :sad001 toki oon lihonnu (paino ei oo kyllä noussu) ja on turvotusta mut ei vielä selvää raskausmasua...haluisin niin jo tuntea ne liikkeetkin!
 
Ei täälläkään mahaa vielä :) Muutenkin kuulostaa tutulta tuo Muumimamman kuvaus :D Mulla on jopa tuo turvotus laskenut joten tuntuu että pari viikkoa sitten oli enemmään mahaa...
 
Näitä kuvia on aivan ihana katsella :) Itsellä vielä saa tuon kummun piilotettua vaatteilla, mutta jospa se kohta "pompsahtaa silmille"
 
RV18, aamukuva, illalla masu isompi (turvotusta siis varmaan enemmän). Lähtökohtana siis kohtalaisen normaali vartalo, BMI23 eli ei ylipainoa, nyt tullut lisää n.1kg. Itse olen huomannut, että kasvanut kohtu nostanut elintasoa eli navan alle kertynyttä "HK:n sinistä" ylös- ja eteenpäin. Rinnat muuttuneet A-kupista ainakin B:ksi :)
 

Liitteet

  • rv18.jpg
    rv18.jpg
    32 KB · Katsottu: 62
Tässä nyt sitten vertailuna aamulla klo8 otettu kuva ja illalla otettu kuva. Tuosta näkee hyvin, että pääasiassa tuo masu on turvotusta vielä tässä vaiheessa :) Ja ompas mulla notkoselkä, joka korostaa vielä tuota iltamahaa...
 

Liitteet

  • rv18.jpg
    rv18.jpg
    74.9 KB · Katsottu: 50
Siis ei oo tosi mitä masuja teillä on jo :) Multa on kyselty jo monta viikkoa, olenko raskaana, jos on vähänkään tiukempi paita päällä :D Jotenkin itse meillän että se on vain tuo elintasomaha, mutta kaikki jotka kuulleet raskausuutisen, sanoo että no kyllä se vain jo näkyykin :) Pitäisi ottaa vissiin itelläkin kuva vertailun vuoksi :)

Oliko täällä muita, joilla LA 31.12? :)
 
Oi Annushka! :D Vähän hienoa, saadaan kumpikin jännätä kumman vuoden puolella tulee :)
 
Takaisin
Top