Masukuvia<3

mimsu

Satasella mukana keskusteluissa
Eli heti kun tuntuu siltä niin tänne vaan kuvia tulemaan kaikenkokoisista masuista, koska aina ne on ihania. :)
 
Ajattelin tän nyt aloittaa =D Jokaisella varmaa menee vielä turvotuksen piikkiin, mutta täällä se on jotai iha valtavaa.. tunnen itseni niin valaaksi ainakin iltaisin. Tää kuva otettu tänää, viikkoja 8+0 (ar-ultran mukaan) - 8+4 (neuvolan mukaan). Kuva otettu nyt päivällä jolloin turvotus on pienimmillään =D ja silti tällänen..

2012-10-19-352

Ja siis tää tyttö on muutenki pienikokonen, niin entiedä korostuuko se vaan lisää. En ymmärrä ku painookin tulee lisää vaikkei mitää kunnon ruokaa pysty syömää, väkisin syön edes kerranpäivässä lämpimän ruuan ja painoo tulee ja tulee.. Hoh =D
 
Lohdullista nähdä toi suloinen vatsa! Mulla viikkoja kasassa nyt 9 (ensimmäisen ultran mukaan, neuvolan täti kyllä laskeskeli viikoiksi jo 12), ja samanlaista täällä kasvatellaan... Nyt on onneksi vauhti hiipunut viimeisten kahden viikon aikana...  On jo sukulaisetkin huomautelleet hetken aikaa, että "jotain rajaa tossa massun kasvattamisessa" :)
 
Ihana masu J3nnillä! Ei näytä ollenkaan turvotukselta, vaan ihan oikealta vauvamasulta <3 Tota ei kyllä enää piilotella :)

Mä meen nyt viikolla 13 +0 ja iltaisin maha on melko pömppö, ainakin jos yhtään rötväilee, mutta päivisin saan sen hyvin piiloon löysähköjen paitisten alle. Ekat kuvat taidan ottaa vasta 16. rv:llä, jolloin otin myös esikoisen kanssa.
 
Kyllä mulla tekis tuon miehen masukuvia pistää kun sillä on niitä mielihaluja ..
niin tuon 3v. neidin masukuvia myöskin kun hänkin väittää, että hällä on vauvamasussa. Täällähän on selvästi kolme vauvaa tulossa ja mun mahassa on ainakin utran mukaan se yksi mutta saa nähä masusta, koska näkyy kun on tuota ylimäärästäkin jäänyt edellisestä raskaudesta.

emoticon
 
Jokohan tänne uskaltais alkaa laittaa masukuvia.. ;) tänään alkoi 14+0, vauvamasua näkyy, mutta niin näkyy ne "kesämakkaratkin" :D
 
Otin tänään ekan masukuvan. Viikkoja 15+0. Onhan tuo vielä pieni mutta turvotus on laskenut ja on enemmänkin "oikea" masu. Ja mulle se tuntuu kauhian suurelle jo... :P
 
Söpö vauvamasu on :) Ja ihan riittävän iso minusta. Samanlaista odottelen joskus ensvuoden puolella sitten :)
 
Miullekki on ilmestyny semmoi kummallinen pömppö mikä ei edes yön aikana häviä ;)
 
Itsellä kans rupee oleen masu tota luokkaa:) ei enään mee työhousut kiinni.
Nyt lähinnä tunnen itseni pullukaksi en raskaana olevaksi :D viel kun on kaikki oireet kadonnu.
 
Mulla on sama et tuntee ittensä ihan bullukaks. kuvailin miehelle itseäni semmoseks vanhaks siniseks tynnyriks (joita joskus pidettii räystään alla, vettä keräämässä/ponttoonipönttö) joka painaa tonnin. mies tokas et siihe ei mee ko 250litraa et se ei voi painaa tonnia. REPESIN! hahah :D okei vähä väsymystä ilmassa. mut ehkä tää tästä  :)
 
Liityn hyvin pian masukuvaajien iloiseen joukkoon, massu on nimittäin yhtäkkiä pompannut esiin ihan muutaman päivän aikana... ja tänäaamuna selällään maatessa tuntui käteen ihan selkeä pallukka mahassa <3 olipas outoa että se ilmestyi siihen yön aikana!
 
sama täällä!Sais vain aikaiseksi :) Jos tää "punkero" olo pian katoais.Tää olo on vissiin aika monella,ainakin kirjoituksista päätellen :)
 
Vink vink, kannattaa liittyä fb:n mammaryhmään siellä on näkyvissä jo masukuvia jokunen ;)
 
Tässä tänä aamuna otettu kuva.Viikkoja ultran mukaan 14+0.Turvotus jotain valtavaa myös täällä : D en muista että aikaisemmista olisi vielä tälläistä ollut : )                

 


Siinä mun masu, rv14+6 <3 Voipi olla että on turvotusta vielä, mutta kuitenkin sitä ilolla esittelen ;D
 
Ihania masuja kaikilla! Mulla ei kyllä noin hyvin vielä erotu, oon oppinut tunnistamaan ne ruuatkin jo mistä sitä kamalaa turvotusta tulee ja yrittänyt välttää niitä :) on niin kauhean tukala olo kun se turvotus iskee :S
 
Joskus "tyyppi" on niin pinnassa, että maha näyttää kuvanmukaiselta. Toisinaan sitä ei huomaa miltei ollenkaan. Taitaa olla pitkän selän ansiota. Kuvassa raskausviikkoja on about 16.
Seisaaltaan maha näyttää erilaiselta, mutta tämä kuva sattui löytymään puhelimesta ja tuli sellainen olo, että voisihan sen vaikka jakaa :)


 
voi että kun teillä ei ole sitä ylimäärästä että minä näytän vaan enemmän lihoneelta mutta kun maha on turvoksissa on kuin 30vko.

voisin varmaan liittyä, joulupukki kerhoon

hengästyn niin helpostikin kun kaikki sisuskalut noussut ylöspäin ja katsotaan minua kuin jotain laiskamatoa tai valaskalaa.

ne jotka tietää että odotan, ymmärtää ja huomaa tilani.
 
Takaisin
Top