Marrasmurut

samaa täällä ton lämmön suhteen. huvikseen mittasin tänään töissä lämpöni, niin se oli 35,3. yleensä se on 36,2 tai jossain siinä. hmph. kaippa tääkin on sitten ihan normaalia. [8|] 
 
huoh... kohta kolme tuntia hereillä ja tuntuu että olisin valmis taas nukkumaan... käytiin äitillä syömässä ja sen jälkeen kaupassa ja sydän hakkasi aivan hulluna.. välillä tuntu et silmissä pimenee... mutta onneksi ei. selvittiin kotiin. mistä moinen? janottaaki hirveesti :(
 
Mulle on käyny niin, että tahtoo päivisi loppua tekeminen kesken!! Vielä monta pitkää viikkoa pitäs olla kotona ilman tekemistä [:D]
 
Siiri täälläkin on alkanut tämä odotus käydä pumpun päälle, ja varsinkin iltaisin menee rytmi ihan miten sun sattuu ja saa läähättää tosissaan. En sitten tiedä onko tämä mulla ns. normaalia kun on muutenkin tuota pumppuvikaa, vai liittyykö ihan raskauteen muuten. Mutta tosi inhottavaa on. Lääkkeet olisi, mutten kovin usein uskalla niitä ottaa, laskevat verenpainetta ja on riskinä että istukan verenkierto häiriintyy. Lepopulssi mulla on jo ollut ennen raskautta yli 80 ja nykyään lähellä 100, että ei tässä paljoa tarvi liikuskellä niin jo alkaa puuskuttamaan[:D]
 
melela, oo onnellinen ett sentäs saat touhuilla kotona, voit varmaan kuvitella ett tääl sairaalassa vast tylsää on...eli tuomio tuli etten ainakaan viel pääse kotiin[:(], torstain taas kattellaan uudestaan...
 
msj koita jaksaa sairaalassa... Jos ei muuta positiivista niin ainakin saat ruuan valmiiksi tarjoiltuna [:)] Peukut pystyssä!

Itsellä mieli todella maassa ja onneton olo... Vauvakin lienee onneton kun ei juuri itsestään ilmottele.. Meidän kisu löyty tänään auton alle jääneenä... [:(]
 
voi sua iines, jaksamista, tiedän tunteen kun kissa on rakas ja siitä joutuu luopumaan....
 
Iines* otan osaa [:(] Itelleni meijän kissu on ihan hirmu tärkeä, joten osaan kuvitella tunteesi. Itteltäni meni aikaisempi kissa muutama vuosi sitten. Silloin yksi kaverin lapsi tiputti sen maahan vahingossa ja kissa halvaantui, kun selkäranka meni poikki.
Yritä kerätä positiivisia ajatuksia, ainakin se kissa sai viettää teillä ihanaa elämää.
 
Osanotot Iines*, kyllä ne eläimet vaan on niin tärkeitä ja rakkaita. Varmasti menetys tuntuu pahalle! Voimia!
 
voi iines, osanotot. kamala menettää rakas perheenjäsen. mulla jäänyt kans vuosien varrella 3 kissaa auton alle :( 
 
Voi iines*, otan osaa! Rakkaan lemmikin menetys on ihan hirveää, varsinkin kun se tulee noin yllättäen [:(]
Me on jouduttu kokemaan monta koiranlopetusta vuosien mittaan, joten paljon sympatioita täältä!
 
Heippa siskot,

ilmoittaudun tänne taas pitkästä aikaa, ei ole tullut paljoa keskusteluissa käytyä piiitkään aikaan :)
Paksusti voidaan ja vauva riehuu vatsassa päivästä toiseen kuin heikkopäinen :D
Tuntuu, että haluaisin jo synnyttää ja saada oman kroppani takaisin- vaan ei, vielä vajaa 3kk!

xoxo
 
Hei pitkästä aikaa.Paljoa en ole ehtinyt kirjoittelemaan mutta ahkerasti olen lukenut teidän juttuja. Ei oo tullut tehtyä oikeen vielä mitään hankintoja uuden tulokkaan eteen, johtunee varmasti siitä että tuo esikoinenkin on vasta 10kk ikäinen niin kaikki on ikään kuin valmiina tässä jo odottamassa. :) Ainut vain jos on eri sukupuolta niin sitten vaatetta pitää ostaa vähän lisää. Muuttokin ajoittuu aika täpärästi lasketun ajan tienoille niin ei voi mitään laittaa valmiiksi esille. Hurjaa ajatella kuinka äkkiä aika on mennyt, enää 10 viikkoa laskettuun aikaan. Esikoisen aikana toivoin että syntyisipä edes viikkoa pari aikaisemmin ( ja niin syntyikin viikkoa aiemmin) ja nyt taas ajattelen että voi kun menisi vähän yli niin ehtii varmasti laittaa kaikki valmiiksi.  :) mutta semmoista täällä, hyvää loppu odotusta kaikille!! :)
 
Tänään rv 28+5 sain päiväunilla supistuksia, jotka äityivät kivuliaiksi ja niitä alkoi tulla 5-10 min. välein. Eikun soittoa Naikkarille, käskivät sinne päivystykseen. Kävi ilmi, että kohdunkaula enää 1cm matkalta kiinni (vajaa 2 vkoa sitten oli vielä 3cm matkalta). Sain pistoksena lapsen keuhkoja kypsyttävää ainetta, huomenna illalla uudelleen piikille. Pääsin kotiin sillä ehdolla, että lähden heti takaisin päivystykseen, jos alkaa yhtään tuntua. Onneksi olen muutenkin nyt vain kotona, ettei tarvinnut jäädä työpaikalta saikulle. Pelottaa 'hieman' :o Ja minä kun kuvittelin, että turhaan lähdin päivystykseen...onneksi suostuin lähtemään, kun mies tarpeeksi painosti!
 
no huhhuh lune, nyt rauhassa ja jos vähänkään tuntuu epämääräseltä niin äkkiä takasin! jaksamisia.

ite olisin ihan kakkikset housuissa.. [&:]
 
Alina,
omituisinta tässä on se, etten tee mitään raskasta, olenhan kotona. Ja supistukset alkoi tosiaan päiväunilla, enkä ollut koko päivänä rasittanut itseäni millään tavalla (lukuunottamatta kevyitä lenkkejä kääpikoiralauman kanssa). Koitin selittää lääkärille (kun hän käski välttää kaikkea fyysistä rasitusta), että minun ei kertakaikkiaan ole mahdollista ottaa yhtään kevyemmin...argh. Kaikken viimeisimmäksi haluan viikoiksi sairaalaan makaamaan, ei nuo koiruudet pärjäis ilman mua, niin läheisriippuvaista sorttia ovat....saati sitten terraarioeläinlauma, joiden oikeat olosuhteet ja hoitotavat tiedän vain minä. Disaster!

Toisaalta, voihan olla että niitä suppareita ei enää tule ja vauvasta tulee täysiaikainen. Hetkittäin olen taipuvainen hysteriaan, mutta muuten osaan luojan kiitos ottaa lunkisti. Tätä raskautta edeltänyt kesken jäänyt keskenmeno oli kaikin puolin niin dramaattinen ja vaikea, etten enää ihan niin vähästä hätkähdä. Jos se vaaveli tulee, niin sitten se on tullakseen ja sillä sipuli.
 
Alina,
omituisinta tässä on se, etten tee mitään raskasta, olenhan kotona. Ja supistukset alkoi tosiaan päiväunilla, enkä ollut koko päivänä rasittanut itseäni millään tavalla (lukuunottamatta kevyitä lenkkejä kääpikoiralauman kanssa). Koitin selittää lääkärille (kun hän käski välttää kaikkea fyysistä rasitusta), että minun ei kertakaikkiaan ole mahdollista ottaa yhtään kevyemmin...argh. Kaikken viimeisimmäksi haluan viikoiksi sairaalaan makaamaan, ei nuo koiruudet pärjäis ilman mua, niin läheisriippuvaista sorttia ovat....saati sitten terraarioeläinlauma, joiden oikeat olosuhteet ja hoitotavat tiedän vain minä. Disaster!

Toisaalta, voihan olla että niitä suppareita ei enää tule ja vauvasta tulee täysiaikainen. Hetkittäin olen taipuvainen hysteriaan, mutta muuten osaan luojan kiitos ottaa lunkisti. Tätä raskautta edeltänyt kesken jäänyt keskenmeno oli kaikin puolin niin dramaattinen ja vaikea, etten enää ihan niin vähästä hätkähdä. Jos se vaaveli tulee, niin sitten se on tullakseen ja sillä sipuli.
 
Noh, ei täällä naikkarilla niin kamalaa ole etteikö täällä viikon taikka pari jaksaisi makoilla Lune [;)] Mutta joo, hurjan salakavalasti sulla lyhentynyt toi kaula, toivottavasti ei lyhene enempää tai peräti lähe synnytys käyntiin.
 
Voi näitä marrasmuruja kun niillä tuntuu olevan nyt niin kovin kiire jo maailmaan!
. Pääseeköhän kukaan kohta laskettuun aikaan saakka?[:)] Tsemppiä Lunelle!
 
Takaisin
Top