marraskuun mutinat

Onko liian intiimiä kysyä, että onko teillä seksielämässä tapahtunut muutoksia nyt raskauden myötä...?

Mä ainakin harmikseni myönnän, että meillä on seksiä toooosi paljon harvemmin kuin yleensä, nyt on tyyliin kerran viikossa tai oikeastaan kahdessa... eli pahoinvoinnin alettua ei olla oltu intiimisti kuin pari kertaa... kun normaalisti aiemmin n. 2-3 kertaa viikossa (joo ei sekään paljoa ole...).
Mutta meillä se johtuu oikeastaan siitä nyt, että mä olen niin tajuttoman huonovointinen ja väsynyt koko ajan, että vaikka mun kroppa ja mieli huutaakin seksiä, niin silti mun on niin kuvottava olo ettei pysty. Ja se ärsyttää mua. Kunpa tämä pahoinvointi loppuisi jo...!
Ollaan miehen kanssa asiasta puhuttu, ja hän on ainakin ollut ymmärtäväinen sen suhteen, että vaikka mua haluttaisikin, niin mä en vaan pysty. Ja toistaiseksi se on ollut miehelle ihan ok. Mutta inhottavaa jos tämä jatkuu kauan... :oops:
 
Meillä on ollut nyt jo parin-kolmen viikon tauko mun pahoinvoinnin vuoksi. Seksi on aikalailla viimeinen asia mitä jaksaisin tehdä, tosin viimeisenä parina päivänä se on ollut mielessä, että ehkä me päästään viikonloppuna heiluttelemaan peittoja. Ja siis normaalisti meilläkin 2-3 kertaa viikossa. Muutenkin meillä hiljeni plussaamisen jälkeen, tosin yritettiin enemmän tai vähemmän 2,5 vuotta ja vaikka ei yleensä puhuttu että juuri nyt tehdään sitä lasta niin ainahan se siellä takaraivossa kummitteli.

Ja esikoista odottaessa viimeisenä raskauskuukautena seksi jäi ison mahan ja tukalien asentojen vuoksi & ennätyskuuman kesän & omakotitalon raksavaiheen vuoksi. Ja synnytyksen jälkeen muistaakseni parin kuukauden jälkeen aloitettiin taas puuhat. Eli kolmen kk tauko, ei se kyllä silloin niin pitkältä tuntunut :wink
 
Meillä on myös ollut hiljaista viimeisen pari viikkoa, kun olen ollut niin väsynyt. Sitä ennen oli kutakuinkin normaalia. Ehkä tää väsy jossain vaiheessa helpottaa. Tissien koskettelua en oikein siedä, tavallisesti se on kuitenkin ihan mieluista ollut.
 
Au-au. Kävin äsken parin tunnin kävelylenkillä ja nyt koskee nänneihin ihan mahdottomasti! Kylmyydestäkö johtunee vai tuliko vain sattumalta lenkin päätteeksi, mutta au. Toivottavasti sauna helpottaa.
 
Makuuhuoneessa ei täälläkään oo muutamaan (KÄÄK!) viikkoon tapahtunu mitään.. Pahoinvointi edelleen 24/7 ni ei ihan hirveesti tee mieli.. Mies onneks ymmärtää! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Eroan vähän edellisistä vastauksista, meillä seksi nyt raskausuutisen jälkeen on ollut päivittäistä. Tosin useamman kerran viikossa on ollut aiemminkin, mutta tuntuu että nyt jotenkin vielä enemmän molemmat haluaa. Ja muutenkin on kyllä läheisyys lisääntynyt :) Tisseihin koskeminen on kyllä nyt ihan nounou, kun ovat niin arat. Itsellä ei pahoinvointi vielä kovin voimakasta ole, tsemppiä sen kanssa kamppaileville!
 
Mun kans periaatteessa tekis mieli, mut yleensä kun lapset on nukkumassa, ei vaan jaksa muuta kuin kammeta sänkyyn ja laittaa silmät kiinni.
 
Orgona, mulle sanottiin neuvolassa, että tissit on aiheellista suojata kylmältä. Ilmeisesti rintatulehdus voi iskeä jo raskausaikana, ja on kipeä juttu.
 
Mie oon käyttäny nyt haaremihousuja aika paljon, kun tuntuu että farkut kiristää :D

Kylläpäs te harrastatte muutenkin hirveesti seksiä, jos 2-3 kertaa viikossa :D Meillä on jatkunu petipuuhat ihan normisti plussauksen jälkeen kun mulla ei sitä pahoinvointia oo hirveesti ollu, mut meilläpä harrastetaanki seksiä ehkä joku max. kerran viikossa....

Millä nimellä se on se joulukuun ketju?
 
Takaisin
Top