Kyllä ne ultrat sieltä tulee!!! :)
Mamma cantante sitä rämpimistä se on alkuun, mutta kylläpä vain päivät viuhuu ohi kun se 12 lopulta napsahti! Sit rohkeasti vain doppleroimaan! Onhan sulla sitä geeliä kans? kuuluu helpommin sen avulla.
Mun piti tulla päivystää liikkeelle, hohhoijaaa, eilen aamulla päivystin kans, tosi hiljaista, ei asiakkaita... noooh... puoliltapäivin tuleekin sitten sellainen 4-5 tunnin työ joten tässä tämä aamu menkööt surffailessa, onneksi otin koneen mukaan!! :)
Mä kotona pidän suht tiukkojakin paitoja niin anoppi kans huomasin jo minun mahan, leikkasin hänen hiuksia kun hän yhtäkkiä silitti mun mahaa ja sanoi että "vooooiiii"
Vähän häkellyin, en osannu kyl sanoa mitään. Onhan se kasvanut kyllä, mutta sinnittelen vielä kuukauden, sanoin miehelle että kun hänen palautukset tulee (mulle ei tule) niin hän saa viedä mun naapurikaupunkiin äitiysvaateostoksille, en minä tarvis kun farkut töihin, muuten pärjään kotona ihan vaan kollareissa.
Täälki on ollut jo lunta... itseasiassa useaankin otteeseen, mutta kylläpä vain parinpäivän vesisade vei ne kuukaudenkin olleet lumipeitot pois, nyt on taas pimeää vaikka pakkasta onkin -15. Eilen tänne ooteltiin lumimyrskyä mutta se raja meni tuolla 40km päässä että ei sitä sitten saatukaan tänne. Kesäihminen kyllä olen 100% mutta ennemmin lumi kuin pimeä ja märkä syyskeli.