Marraskuun höpinät

Mä en ole vielä tuntenut liikkeitä, mutta koko raskauden ajan on alavatsaa nipsutellut kuin olisi kuukautiset alkamassa. Olen ajatellut, että varmaan on kyseessä kohdun kasvaminen, kun kerran vauva on ultrassa näkynyt ja sydämen sykekin kuulunut. :love7
 
Minulla on laskettu aika päivä ennen äitienpäivää. Mies tuossa tokaisi, että toivottavasti ei synny äitienpäivänä, koska sitten lapsi veisi minun juhlapäiväni.:meh: Huoh. Taas näitä miehen aatoksia. Eipä ollut koskaan käynyt mielessäkään, että lapsi "veisi" minulta jotain jos syntyy äitienpäivänä. Lähinnä se olisi itselleni ihana lahja. Ja myöhemmin tajusin, että eihän se äitienpäivä edes osu samalle päivälle joka vuosi. Joten tulkoot vain minun puolestani.
 
Minulla on laskettu aika päivä ennen äitienpäivää. Mies tuossa tokaisi, että toivottavasti ei synny äitienpäivänä, koska sitten lapsi veisi minun juhlapäiväni.:meh: Huoh. Taas näitä miehen aatoksia. Eipä ollut koskaan käynyt mielessäkään, että lapsi "veisi" minulta jotain jos syntyy äitienpäivänä. Lähinnä se olisi itselleni ihana lahja. Ja myöhemmin tajusin, että eihän se äitienpäivä edes osu samalle päivälle joka vuosi. Joten tulkoot vain minun puolestani.

:D hehee, siitä tulikin mieleeni mitä aina niin tahdikas appiukkoni sanoi, kun esikoisen laskettu aika lähestyi: "kunhan ei synny sinä ja sinä päivänä, koska se on MINUN syntymäpäiväni, MINUN juhlapäiväni!"

Mitäpä siihen sitten sanoisi... Aikuiselle miehelle, voi hyvänen aika.
 
Mulla laskettuaika osuu omalle syntymäivälle ja olisihan se ihan paras mahdollinen synttärilahja :Heartred
 
Meillä neljäs on syntyny miehen syntymäpäivänä ja on eka poika perheeseen, kyllä mies on otettu et pojalla on sama syntymäpäivä kun isällä:happy:
 
Minä toivoisin, että meidän syntyisi 23.5, joka olisi ollut isäni äidin 100-vuotispäivä :)
 
Itse olen kans välillä miettinyt et onko tuntemukset liikkeitä vai ei. Ehkä se pikkuhiljaa tästä selkiytyy, ensi odottajan kai on ihan normaalia, että ei vielä tunnu tai et ei osaa sit erottaa et onko liikkeitä vai vaan oman elimistön oikkuja.

Onkohan täällä muuten muita jotka sairastaa kilpirauhasen vajaatoimintaa? Mä oon nyt yrittäny kovasti saada neuvolasta tietoa, et pitäskö lääkitystä vähentää, kun on alkanut liikatoiminnan oireita ilmenemään, mutta kun vastausta ei vaan tunnu saavan.
On, eikö sun arvoja seurata?! Vähennä vaikka itse vähän kunnes pääset labraan. Sydämentykytykset kuulemma kuuluu raskauteen, itsellä ei ole ollut.
 
On, eikö sun arvoja seurata?! Vähennä vaikka itse vähän kunnes pääset labraan. Sydämentykytykset kuulemma kuuluu raskauteen, itsellä ei ole ollut.

Seurataan neljän viikon välein ja omista epäilyistä huolimatta olivat taas viitteissä. Joten ehkä ne tykytykset ja muljahtelut on vaan sit tän raskauden aiheuttamia. Kun muutenkaan kunto ei oo ollu ihan kehuttava kiitos jatkuvan pahoinvoinnin.
 
Seurataan neljän viikon välein ja omista epäilyistä huolimatta olivat taas viitteissä. Joten ehkä ne tykytykset ja muljahtelut on vaan sit tän raskauden aiheuttamia. Kun muutenkaan kunto ei oo ollu ihan kehuttava kiitos jatkuvan pahoinvoinnin.

Multa on poistettu kilppari eli lääkityksellä mennään. Tiedätkö itse mitkä sun arvot on? Jos lääkäri sanoo, että viitteissä, niin se ei välttämättä tarkoita, että olisi hyvät.. Tosin liikatoiminta yleensä näkyy arvoissa kun tavoite useimmilla olisi, että t4 ja t3 olisi viitevälin yläpäässä, niin silloin ei (välttämättä) ole vajaatoimintaa. TSH:ssa taas nuorella aikuisella pitäisi arvon olla 1-2, lääkityllä yleensä vähemmän. Ja vajaatoiminnalle ei ainakaan saisi raskauden aikana mennä, joskaan ei liikatoimintakaan hyväksi ole. Ei ole helppoa kun oma jousto kilpirauhasesta puuttuu :/
 
Tää yleinen puoli näyttää kovasti hiljentyneen mut tuolla salaisella puolella on vilkasta keskustelua :) eikä se 10 viestiä kuussa oo ihan mahdottoman paljon 1 viesti joka kolmas päivä eli pari viestiä viikossa
 
Takaisin
Top