Mahakuvia!

MariQ

Sukkela juttelija
Laittakaas ketä kehtaa niin ihania tuevonneita pötsejä näytille kun nin monet sanoo et maha pullahtanut jo
 
1fb37a33298fac77317e8eba4e358e06


Mun 3+5 vs. 10+0 :D turvottaa, turvottaa...
 
Ihania mahakuvia!
Musta on kiva katsella toisten mahakuvia, koska itselläni ei ole koskaan raskausmasua näkyny tai ainakaan tuollaista kaunista kumpua. :Heartbigred
 
96414bbc8f66d5938b1f3368dc2e54fe


Kai se vissiin sit alkaa jo kasvaa kunnolla :D Esikoisesta oli ehkä rv22 saman kokoinen kuin nyt. Vielä saa melkein kokonaan vedettyä vatsaa sisään, ainoastaan sellanen kova kumpu jää näkyviin.
 
96414bbc8f66d5938b1f3368dc2e54fe


Kai se vissiin sit alkaa jo kasvaa kunnolla :D Esikoisesta oli ehkä rv22 saman kokoinen kuin nyt. Vielä saa melkein kokonaan vedettyä vatsaa sisään, ainoastaan sellanen kova kumpu jää näkyviin.

Apua mikä maha! Ihana, ihan mielettömän kokoinen! ❤ mäkin alan kaipailemaan sitä masua, kun katselen näitä kuvia! :p
 
Lillie miten saat liitettyä suoraan tähän foorumiin kuvan? :happy: Vois itekin laittaa! :joyful:
 
Mulla ainakin liian hyvä kamera puhelimessa, että en saa liitetyksi kuvaa suoraan :D Tossa kirjoituslaatikon yläpuolella on nuita toimintojuttuja, mulla ainakin tuon hymynaaman vieressä oikealla se kohta mistä kuvan saisi liitetyksi suoraan :)
 
Lillie miten saat liitettyä suoraan tähän foorumiin kuvan? :happy: Vois itekin laittaa! :joyful:

Kännykällä vau foorumi -sovelluksella! Yritin kerran koneella lisätä, mutta sellasta siansaksaa oli, että luovutin :grin Mutta kännykällä tosiaan kahdella painalluksella saa todella simppelisti lisättyä :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: EJN
Takaisin
Top