Mä taidan tappaa itseni..

  • Ketjun aloittaja Kysta
  • Aloituspäivämäärä
K

Kysta

Vieras
Niin.. Tuossa se tulikin jo...

Pentu saa vittu ihan hirveitä kiukkukohtauksia päivittäin ja useita kertoja päivässä.. Tätä jatkunu vuosi..
Mä mietin että antaisinko sen adoptioon mutta ku sillä kerta isä on ni kai se viimestään mun kuoltua sitä kattoo..

Mä jaksa enää.. Ensin tuli kuvioon viiltelyhimo mutta nyt tahdon kuolla..
Tulin vaan kertomaan tänne et alan suunnittelee omaa itsemurhaani ny..

Säälittävää...
 
Ensisijaisesti suosittelisin yhteydenottoa omaan neuvolaan!

Äimä ry:n vertaistukipuhelin 040 746 7424


Jos tuntuu että olo on paha, niin tuonne voi soittaa nimettömänä ja purkaa oloaan. Sitä kautta osataan neuvoa apua monenlaisiin tilanteisiin.

Ethän jää yksin tilanteesi kanssa.
 
112 soitto, jos on ihan akuutit hätä ja halu tappaa itsensä. Sieltä saat välittömästi apua, ambulanssi tulee heti paikalle ja lapsen hoitoon löytyy akuutisti apua.

Pidemmällä ajalla neuvola auttaa sinua ihan kaikessa, soita omaan neuvolaan rohkeasti.

Sinä olet elämän arvoinen, sinä olet tärkeä ja rakas. Kukaan ei voi korvata sinua lapsellesi, olet hänelle koko maailma!
 
Voi Kysta, todella kurja kuulla että sinusta tuntuu noin pahalta. Paljon voimia. :Heartred Jos et ole vielä sitä tehnyt hae apua. Vaikka se ei siltä tuntuisi henkesi on arvokas. Neuvola osaa auttaa, mutta akuuttia apua saa soittamalla hätäkeskukseen. Tai menemällä päivystykseen, jos sinne kykenee menemään. Kerro myös miehellesi miltä sinusta tunuu. Ja lähipiirille jos lähellä vain on joku joka pystyisi mitenkään auttamaan. Sinun ei tarvitse selvitä yksin.
 
Takaisin
Top