Lokapoikasten odottajia?

Minsu

Vauhtiin päässyt keskustelija
Hei, En tiedä, mitä tähän aloitusviestiin tulee laittaa ja miten nämä keskustelut oikein toimii, mutta kyselenpä nyt, että onko muita lokakuun odottajia? Meillä la todennäköisesti 4.10. ja toista lasta odotellaan.
 
Onnittelut! Oon tuolta helmikuisista, mut tulee aina katsottua ku uuteen kuukauteen tulee uusi onnellinen odottaja!
 
Kiitos onnitteluista kaikille. Toivottavasti tänne pian ilmestyisi muitakin lokakuun odottajia :)
 
Tuu tonne syyskuisiin siksi aikaa[:D]?
Ja tuolla on Kuumeilijoista odottajiin, lasketusta ajasta välittämättä- keskustelu myös.
 
Täällä odotellaan esikoista ja olen ihan sekaisin ilosta ja muutenkin (tuntuu etten tajua tai tiedä mistään mitään). Laskettu aika lienee 5.10. Raskaus on vielä NIIIIN alussa, että ei uskalla oikein vielä täpinöidä. Kiva että tänne voi kuitenkin jo kertoa! Eka neuvola on jo varattu, 1.3. olen menossa. Ei kyllä ole oikein mitään oireita. Rinnat ovat vähän turvoksissa. Kai. Välillä ajattelen, että mahdankohan vaan kuvitella koko raskauden. Mutta kaksi raskaustestiä tehty, toinen tiistaina ja toinen keskiviikkona ja kummatkin positiiviset. Ei kai nyt kummatkin voi valehdella!
 
Moi Minsu! ja Ellis ja onnea!

Täälläkin ollaan niin alussa että menee ihmetellessä. Tosin oireet ovat jo aika selkeät, öklöä oloa, päässä heittää, ruokahalu loputon....
Laskettu aika taisi olla 8.10. jos kyydissä pysyy. Neuvolaan en ole vielä soitellut, ensi viikolla sitten.

Minusta: Ensimäinen kerta raskaana, ikää 27 vuotta ja reilu 8 vuotta parisuhdetta takana, että semmoisella pohjalla. Tärppiin meni melkein 8 kk.

Kolme haamua olen tehnyt, menkat olisi pitänyt alkaa tänään, jos olisivat alkaneet, eli ihan alussa ollaan.[:)]
 
ihanaa Ellis, Minsu ja Lenita! Onnea TEILLE! <3

itsekin nyt liityn tänne lokakuisiin, vaikka saattaa olla lyhyt liittyminen, olen jo niin innoissaan!
tein siis eilen testin illalla, digitaalinen testi näytti raskaana, 2-3 :)) HUI! :) toivottavasti testi pitää paikkaansa, ja todellakin saadaan mein oma pötkö.<3 siis varovaisesti innokkaana uskaltaudun teidän joukkoonne! :) sitten parin päivän päästä, kun teen varmistus testin, toivotaan, että sekin olisi vielä positiivinen, eikä minun tarvitsisi enää haaveilla.

onnea meille kaikille, tarrasukkia, liimaa, kakspuolista tarraa ja kaikkea ihanaa meille.<3 OLLAAN ANSAITTU TÄMÄ ONNI!! <3 toivotaan että lokakuussa päässään ihmettelemään suurinta rakkautta.<3


niin, ja ensimmäinen tulossa, melkein vuosi "yritetty".. tämä on uskomatonta, mies ei halua vielä uskoa todeksi.. :S
 
Ihanaa että tänne alkaa pikkuhiljaa ilmestyä muitakin odottajia. Onnea myös sulle magenta!

Tuossa aikaisemmin en juuri kertonutkaan itsestäni: Olen 27-vuotias ja miehen kanssa ollaan yhtä pidetty pian kuusi vuotta. Viime kesänä menimme naimisiin ja pillerit jätin joulukuussa. Ehdin syödä melkein 10 vuotta pillereitä, joten raskautumisen suhteen ei mitään suuria odotuksia ollut. Olimme täysin varautuneet siihen, että vuosikin saattaa mennä. Mutta mitä kävi; yhdet luomumenkat ehti tulla ja nyt ollaan raskaana! Sekä minä että mies ollaan tosi onnellisia, ei meinata uskoa todeksi [:)].

Raskausoireita ei juurikaan ole (olen viikolla 4+4, eli ihan alussa vielä). Ehkä siksi olen jotenkin huolestunut ja koko ajan mietin, onko tämä nyt sitten normaalia. Alavatsa juimii välillä ja sitten menee ohi. Eilen tuli kerran paha olo ja ahdistus, mutta en tiedä johtuiko matkalaisesta vai söinkö ruualla liikaa. Pissalla käynti ei oikeastaan ole tihentynyt, mutta pissa on sakeampaa. Ja sitten vähän tällainen nolo juttu... Pierut haisee ihan kamalalle... Syön ihan samanlailla kuin ennenkin! Onko nämä nyt raskausoireita vai jotain muuta? Oikeasti en ole pessimistinen luonteeltani, mutta nyt koko ajan epäilyttää. Ehkä olen lukenut liikaa keskenmenoista, tuulimunaraskauksista ja kohdunulkoisista.

En tiedä miten pitää salaisuus aina tuonne maaliskuun lopulle. Luulen, että kaverit arvaa heti, kun luonnollisesti tupakan ja alkoholin suhteen on nyt täyskieltäytyminen. Täytyy pohtia huijauskeinoja [;)]!
 
Kivaa kun alkaa porukkaa ilmestyä, Onnea uusimmillekin!

Ellis: sulla on käynyt kyllä hyvä mäihä, kiva juttu! Yritä nyt olla stressaamatta liiemmin. Minulla oli pari päivää hirveät oireilut ja tänään erittäin normaali fiilis, ihan kuin ei olisi raskaana ollenkaan. Kaikki oireilevat niin eri lailla ja niin eri aikoihin että sellaisista asioista on turha murehtia. Liikunta, vaikka kävelylenkit helpottavat jos tuntuu että jännittää ja stressiä pukkaa.

Vaikeaa on kyllä pitää suuta supussa, yhdelle kaveripariskunnalle on kerrottu ja heidän kanssaan voi asiasta jutella. Viimeksi eilen anoppi ja appi kävi kylässä ja sanoivat taasen että "koskahan niitä lapsenlapsia saisi....", niinpä! heh heh. [;)]

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille ja kertoilkaahan kuulumisianne! [:)]


Ja vielä duunasin Lilypie jutksan....
 
heippa!

Tääkin ilmottautuu :) nyt vaan täytyy sanoa, etten tiedä ihan varmasti vielä laskettua aikaa, lokakuun alkuun kuitenkin tulisi... Täälläkin siis vasta testailtu: tiistaina ekan kerran ja nyt toisen kerran ja vahvasti kertoi clearblue että raskaana ollaan. kaikessa varovaisuudessa ja hiljaisuudessa elellään vielä...

Mullakin ollut alavatsan vihlontaa välillä kovastikin (varsinkin edellisellä viikolla), nyt heikentyneet ja vähentyneet hieman tällä viikolla. rinnat todella hellät, muita "oireita" ei ole, ainakaan vielä :)

Nyt on päällä ihan kaamea flunssa [:@][:'(][:@][:'(] kävin tänään apteekissa kattelemassa mitä sitä uskaltas ottaa helpotukseksi ja panadoliinhan se sitten jäi...

Ainii! mie oon 25v ja mies vuoden vanhempi, yritystä ei ole takana juurikaan ja yllätyksenä tämä sitten tulikin!, sillä olimme tietoisia että raskautuminen voisi kestää kohdallamme jonkin aikaa... toivotaan että kyytiläinen pysyy sisällä ja että kaikki meisi hyvin loppuun saakka! [:)][:)]
 
Onnea vain magentalle ja piia84:lle! Vähän taustoja itsestänikin. Meillä takana jo vuosien yritys ja hoidoilla tämä raskaus saatiin alkuun. Esikoisemme syntyi kuolleena, joten vaikka toista tässä odotellaan, niin ensimmäistä tähän maailmaan. Kolmenkympin paremmalla puolella ollaan molemmat.
 
 Minsu pahoittelut.<3 toivotaan kovin että tämä raskaus päättyisi paremmin!

noista oireista.. itselläni on ainekin tuo vessassa käynti välit tihentyneet, vaikkei mitenkään hurjasti, mutta sillä tavalla, että kiinnitän siihen huomiota. Välillä on kuuma, välillä meinaan jäätyä. Ja sitten tulee sellanen "kylmähiki" olo. Alavatsaa "polttelee", pelottavan paljon samalta tuntuu nuo poltot, kuin kuukautisia edeltävät kivutkin. Mutta tein tänään TAAS testin (normi viiva-testin) ja sain testiin kaksi selkeää viivaa :) ja musta on tosi outoa se, että näkyy jo näin vahvasti, vaikka eilen vasta olis menkat pitäny alkaakin... testaillut olen siis aina iltasella, monien vessassa käynti kertojen jälkeen ja monien juomiskertojen jälkeen.

mutta palataan. kauniita unia kaikille! <3
 
onnea kaikille uusille odottajille!! minakin sain tietaa viime viikolla etta pienokainen on (toivottavasti) tuloillaan 5 lokakuuta! todella jannaa aikaa...ollaan seitsemannessa taivaassa mutta pelonsekaisin tuntein. kunpa nyt kaikki menisi hyvin ja ensimmaisesta kolmanneksesta selvittaisiin voittajina!
Jotenkin tiesin etta olin raskaana, janna tunne tuli pari viikkoa sitten. sanoinkin miehelle etta nyt jos ei milloinkaan! oli kummaa raudanmakua suussa ja muutenkin semmoinen hassu olo. paatettiin joulun jalkeen alkaa yrittamaan, mutta tyokiireiden takia melkein missattiin ovulaatiopaivat. mutta taisi sattua kohdalleen kuitenkin [;)]
rintoja pakoottaa niin halvatusti, ja pissalla saa kayda yhtenaan. ei yli puolen tunnin lenkitkaan onnistu ellei halua pusikossa kykkia!!! hullua hommaa.
ulkomailla asun ja taytyy sanoa etta nyt kaipaisin Suomea ja neuvoloita. taalla asiat ovat todella monimutkaiset, ja sairaalat kuin kolmannesta maailmasta (vaikka ihan lansi-Euroopassa olen). hui hirvittaa ihan
 
onnea Zanzara ja tervetuloa HILJAISEEN joukkoomme :D kyllähän tää tästä pikkuhiljaa alkaa säpinöitymää, odotellaan nyt vain että kaikki pääsee matkaan mukaan :)) ja tuskinpa nyt hirveästi vielä mistään on mitään puhuttavaakaan, kun näin alussa vasta mennään!

Zanzara, eikö olekin ihanaa, kun tää netti on tälläin ympäri maailmaa toimiva juttu, niin pystyt sentäs suomessa asuvien kanssa vaihtamaa odotus kuulumisia ja päässää vertailee toimintatapoja kun on erilaiset neuvola yms. nää jutskat! :)
 
Takaisin
Top