Lokakuu on täällä!

Meillä todettiin esikoisen kohdalla, että ne öljypohjaiset D-vitamiinitipat (taisi olla Minisun merkkiset) ärsyttivät vatsaa. Vaihdettiin sitten Relaan (maitohappobakteeri + D) ja johan helpotti kipristelyt.
Eihän sitä voi tietää mitkä omalle vauvalle parhaimmat. Pitää vaan kokeilla. :wink Vinkkinä vaan, että jos äidin täytyy syödä jtn lääkkeitä (antibiootteja, särkylääkkeitä tmv.), niin imettäessä vaaville hyötyä siitä, että saa maitohappobakteereja.
 
Täällä on käytössä nuo vesiliukoiset, ja en suosittele. Odottelemme postista maitohappobakteereilla varustettuja D-vitamiineja... Odottavan aika on piiiiiitkä. :)
 
Ihana syysmyrsky ollut yöstä lähtien :Heartred miehellä on vapaata ja mennään kohta ulkoilemaan. Pidän tunnelmasta :)
Tehdään lettuja. Osaispa pitää tän kivan fiiliksen koko päivän.
 
Synnytyksestä ei ollut vielä edes aivan neljää viikkoa, kun joku kehtasi esittää kysymyksen ensimmäisen kerran - Meinaatteko tehdä toisen sitten heti pienellä ikäerolla vai miten?

Mikä näitä ihmisiä vaivaa!? Vaikka oonkin mielestäni toipunut ihan hyvin, eikä synnytyskään ollut kamala kokemus, niin jos nyt sais hetken vetää henkeä ennen seuraavaa..
 
Multa on kysytty jo raskauden aikana ja taa keskustelu miehen kanssa on jo kayty, joskin liittyy mun ikaan...no kunhan sais tan ekankin ulos ensin....:wink
 
Joo, siis kyllä mä oon itse miettinyt asiaa ja miehen kanssa on keskusteltu. Mutta olisin uskonut, että edes hieman kauemmin olis muut ihmiset malttaneet..
 
Vastavirrassa - totta ja ihmiset ei ota sita huomioon, etta voihan sita suunnitella vaikka mita mutta elama ei aina mene suunnitelmien mukaan.

Multa kysyttiin, etta oliko raskaus suunniteltu. Vastasin vaan etta niin paljon kun naita asioita nyt yleensa voi suunnitella. Tosin kysyja oli toissa lapseton nainen noin viiskymppinen, jolla suhteet on vaihtunut aika tiheesti etta se ehka selittaa reaktion.
 
Takaisin
Top