Lista: Helmivauvat 2016

Status
Not open for further replies.
Hei mit voi poistaa tosta listalta (: siirty tammikuuhun laskettuaika
 
Nyt on listaa päivitetty! Pahoittelut viiveestä, näitä 5-6 päivän taukoja voi aina välillä tulla, tosin nyt loman loputtua roikun netissäkin taas enemmän.
 
Ihmettelin kun ei listalla näy.. Eipä viestissäni ole muuta tekstiä kuin pelkkä .
Kokeillaanpa siis jälleen.

07.02/bertanette/26/Jorvi/1.
 
Kiitos HKI00550. Meitähän on jo aika paljon täällä :)
 
Meidän la siirtyi vajaalla viikolla eteenpäin ollen nyt 24.2. Aika lähelle menee karkauspäivää, kääk
 
Mun la muuttui ultrasssa, oli ennen 18pvä mut nyt 14.2 :) olispa hauska saada ystävänpäivä vauva!
 
Kaippa munkin laskettua aikaa täytyy muuttaa, nt- ultrassa korttiin merkattiin 21.2 tähän astisen 25.2 sijaan. Kätilö kyllä mielestäni sanoi, ettei muutaman päivän heitot vaikuta laskettuun aikaan, mutta merkkasi sitten kuitenkin tuon 21.2 neuvolakorttiin... :bored:
 
11.2. / Katuch / 25 / JS? / 1.

Olen vielä 24v, mutta laitoin tuohon 25v, että ei tarvitse tämän kuun lopussa tulla päivittelemään. Synnytyssairaalan perässä kysymysmerkki siksi, ettei siitä ole ollut puhetta vielä, mutta uskoisin, että se on se. :)
 
Muokattu viimeksi:
Kaippa munkin laskettua aikaa täytyy muuttaa, nt- ultrassa korttiin merkattiin 21.2 tähän astisen 25.2 sijaan. Kätilö kyllä mielestäni sanoi, ettei muutaman päivän heitot vaikuta laskettuun aikaan, mutta merkkasi sitten kuitenkin tuon 21.2 neuvolakorttiin... :bored:
Kyllä mullakin lukee neuvolakortissa kaks eri laskettua aikaa. Mut mulle ultraaja sanoi selvästi että jatka ite laskemista sillä alkuperäisellä, katotaan sit ru: ssa jos muutetaan
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top