Leikkimielistä arvailua :)

Mulla on varovainen poikafiilis. Voi kyllä johtua siitä, että molemmat toivotaan poikaa.
 
Mua nauratti tänään neuvolassa, kun kuunteli sydänäänet ja totes "selvät tyttösykkeet", eihän se mitään varsinaisesti kerro mut tyttöolo on alusta saakka ollut :) Saapa nähdä miltä sit ru:ssa näyttää.
 
Miul alkaa ehkä vähän enemmin olla tyttöolo hmm..
 
ve22 tytöllä sanotaan olevan korkeampi syke kuin pojalla :)
 
Tyttösykkeet usein on korkeemmat. Näin mulle tänään neuvolassa tänään kerrottiin, kun kysyin minkä perusteella hän kutsui tyttösykkeiksi. Oli siis 170 :)
 
Mut mlle sano terkka ekan aikana et myöhemmin ne sykkeet vasta eroottaa poika/tyttösykkeeksi.. Rv 30 jälkeen mun mielestä sano.. ☺
 
Mä oon kans ymmärtänyt että eroa tulis vasta myöhemmin kunnolla. Mulle sanoi terkka esikoisen odotusaikana, että hän aina sykkeen perusteella veikkaa, ja aika harvoin menee väärin. En muista yhtään missä vaiheessa raskautta sanoi tuon :)
 
Nii ku esim esikoisella oli alussa sykkeet jotain +-150 ja sitten jossain vaiheessa laski ja oli aika tasasesti sitä 130-135. Poika tuli :)
 
Mulla on jostain syystä ollut erittäin vahva poikaolo ihan alusta asti. Nähtäväksi jää. Jännä kyllä, olen yltiöutelias luonne ja oon aina ajatellut, että haluan mahdollisen vauvan sukupuolen tietää mahdollisimman pian, mutta nyt on mieli muuttunut, että tartteeko sitä nyt.. :D en mä nyt sitä varmaan käske piiloteltavaksikaan, jos sattuu paikat oleen ultrassa hyvin esillä :wink
 
Eilen dopplerilla kuunneltaessa oli sykkeet laskenut 156. Olin juuri sitä ennen joogannut voisikohan se vaikuttaa?
 
Hmmm sykkeet just dopplerilla löyty, 137. Esikosta muistelisin et oli vähän korkeemmat :) esikko on tyttö ni oiskohan poika nyt :)) hyvä arvailla koko ajan eriä :D
 
Mulla on vahva poikafiilis. Esikoinen 5v (hänkin siis poika myös) ilmoitti, että vauvan on sitten parasta olla poika tai hän muuttaa muualle asumaan :hilarious: Meistä vanhemmista olisi kyllä ihana saada se pieni tyttökin. Joten saas nähdä miten tässä vielä käy.. :grin
 
mulla on ollu kahesta edellisestä aivan väärä fiilis siihen asti kunnes toisin on todistettu!:hilarious: muilta mä kyllä osaan sanoa ja vieläpä oikeinki mutta omalla kohalla on vissiin anturit sekasi..ja nyt en osaa sanoa yhtään kumpi tulossa. "oireita" on molempiin suuntiin ja mulla tosiaan edelliset raskaudet olleet niinku yö ja päivä.. näkeepi sitte luultavimmin jo elokuun puolella kumpi tulee :) ja nyt ku näin sanon, tää napero menee yliajalle :hilarious::grin
molemmat lapset kyllä toivoo pikkusiskoa ja niin se taitaa mieski toivoo tyttöä
 
Oma tyttöfiilis on edelleen vahva ja ehkä lääkärin "en voi vielä sanoa sukupuolta, mutta saattaa olla tyttö" sitä myös vahvistaa. Jostain syystä eilisen ultran jälkeen myös pojan ajatteleminen tuntuu helpommalta. Hämmentävää, mutta nyt pieni on jotenkin konkreettisemmin oikea olento.
 
Mulla tyttöä puoltais se, että "vienyt äidin kauneuden", eli tuntuu että iholla paljon herkemmin epäpuhtauksia. Sit taas poikaa se, että tekee enemmän mieli suolaista kuin makeaa. Hmm nähtäväksi jää! :)
 
Takaisin
Top