Laulut, jotka saavat sinut pillittämään

Irkku92

Silmät suurina ihmettelijä
Hei! Onko teille tullut joku biisi/mainos yms. joka saa teidän raskaushormoonit jylläämään joka kerta, ja itkuhan sitten aina pääsee :'D? Itellä Apulannan Valot pimeyksien reunoilla saa itkun kurkkuun joka kerta, vaikka ennen raskautta en välittänyt koko laulusta xD
 
Onpa ihana aihe! Itseäni itketti raskaana Karhun poika sairastaa. Onhan se niin koskettavaa, kun karhunpentu on sairas.
 
Raskausaikana Irinan versio Ihmisen poika kappaleesta avasi kyynel hanat auki ihan totaalisesti.:Heartred
 
Pieni tytön tylleröinen, kun sukupuoli selvisi. Sitä masulle lauloin ja itkin, onnen kyyneliä. :)
 
Ei tarvin olla kovin kummoinen laulu kun nielen itkua. :'D oon herkkis muutenkin, saatika raskaana! Tavan lastenlaulut sisältää niin paljon tunteita ja fiiliksiä omasta lapsuudesta, ne liikuttaa. Esim. Sininen uni.

Slipping thru my fingers on taattu itkuvirsi mulle. :Heartred Mamma miasta myös Our last summer liikuttaa! :Heartred

Juha Tapion Eläköön!

Pachelbelin Kaanon D-duurissa on kaunis melodia. Ponnistin nykyisen kuopukseni maailmaan sen soidessa taustalla. Kun kuulen tuon kappaleen, etenkin pidemmän tauon jälkeen, se nostaa palan kurkkuun ja saa sydämen läpättämään.:Heartred

Näin niinkö pari esimerkkiä mainitakseni. (;
 
Mestaripiirros . Oisin halunnu sen ristiäisiin kappaleeksi mutta en sitten pyytänyt koska tiesin että oisin alkanu parkumaan ihan täysillä :hilarious:
 
Vedin pohjat. Liikutuin kun radiosta tuli JVG:n Popkorni. Kai se taustapimputus siinä tuo oman lapsuuden mieleen, kasarilapsi kun olen. :'D voi elämä..... :bag: ihanat hormonit! :grin
 
Esikoista odottaessani itkin muutenkin joka asiasta, ja laulut itketti jatkuvasti. Jaffan joulumainos missä hedelmät lauloi onkos tullut kesä.. en kyllä ymmärrä miksi se kosketti niin kovasti.. Lemmenklaanin Enkeli sai minut aina itkemään ihan kunnolla..
 
Ensimmäisessä raskaudessa moni laulu sai itkemään, mutta kyllä pahimmat itkettäjät olivat Erinin "On elämä laina" ja Pariisin Kevään "Kesäyö". Uusia "suosikkeja" odotellessa...
 
Takaisin
Top