Lastenkirjapäivän (viikon) kilpailu

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänään vietetään lastenkirjanpäivää. Sen kunniaksi viikon mittainen kilpailu, jossa palkintona teeman mukaisesti ihastuttavia lastenkirjoja. Palkinnon tarjoaa Vaukirja.

Osallistut palkinnon arvontaan kertomalla tässä ketjussa mikä oli lapsena tai on nyt suosikki lastenkirjasi. Kilpailuaika alkaa nyt ja päättyy 8.4. klo 23.59. Voittaja arvotaan 9.4. puolueettomalla random.org generaattorilla. Palkintoa ei lähetetä ulkomailla sijaitsevaan osoitteeseen.

Jos et ole vielä rekisteröitynyt voit tehdä sen täällä. En pysty ottamaan yhteyttä voittajaan ellei hän ole rekisteröitynyt.

Palkintopakettiin kuuluu kirjat Leikkisät lemmikit, Ovi auki, ovi kiinni ja Kuka siellä sekä Maia-nalle. Maia on monipuolinen pieni nalle. Se on ihanan pehmeä, sen tassut rapisevat, kun niitä koskettaa ja sen sisällä on helistin. Mutta mikä parasta, Maian reppu on pehmokirja, jossa on suloinen pieni tarina!

lastenkirjanpäivä.jpg


Hyvää lastenkirjanpäivää ja onnea arvontaan! :happy:
 
Muokattu viimeksi:
Kuvan Loruleikki. Tämä tuli vuonna 2010 esikoisen äitiyspakkauksessa ja tätä on luettu meidän perheessä tuhansia kertoja. Teipattu kasaan, koska en raaski pois heittää vaikka niin palasina jo.
 

Liitteet

  • 20190402_125230.jpg
    20190402_125230.jpg
    39.2 KB · Katsottu: 317
Sven Nordqvistin Viiru ja Pesonen kirjat. Lapsena mulla oli omana vain Viirun syntymäpäivät, nyt olen äitini kanssa yhteistyössä hankkinu omille lapsille kaikki V&P -kirjat :D
 
Tykkäsin eniten runomuotoisista kirjoista lapsena. Äiti kertoi, et pienenä halusin aina, että luetaan Elsa Beskown Pikku Puten seikkailu mustikkametsässä. Itse muistan parhaiten Kirsi Kunnaksen Tiitiäisen satupuu-runokirjan. Ainoastaan Siilin kuutamoa ei saanut lukea, kun se itketti. Pienenä kun en ymmärtänyt, että siili itki siinä onnesta.
 
Tykkäsin pienenä hirveästi Sanna-kirjoista, Aino-kirjoista, Mikko Mallikkaista, Viirusta ja Pesosesta ja monet muut, joita luen nykyään omille lapsillekin. :happy: Rakkaus kirjoihin ja lukemiseen syntyikin jo pienenä.
 
Janoschin Oi ihana Panama, ehdottomasti! Ostin nyt aikuisiällä Panama-kirjan itselle ja lapsille:) Koululaisena luin Viisikoita, Neiti Etsiviä ja Astrid Lindgrenia, jonka kirjoista suosikkini on Veljeni Leijonamieli.
 
Takaisin
Top