Lapsen työnimi

Meillä oli Ygge-Mårran :hilarious: Eli Yggdrasil (maailmanpuu, skandinaavinen mytologia) + Mörkö. Oli huumori kohdillaan ihan alkumetreistä lähtien. Miehen kaverit puhui taas Boriksesta. :p

Meidän eläimet + kotipihakin on nimetty skandinaavisen mytologian mukaan.
 
Muokattu viimeksi:
Ensimmäinen yritys kerkesi ennen keskenmenoa saada nimen mustikka, koska miehelle jostakin luin sen olevan mustikan kokoinen. Nyt tulevaa tapausta kutsutaan sitten mansikaksi. Loiseksikin sitä on kyllä tullut kutsuttua, kun kaiken energian meinaa imeä minusta :hilarious:
 
Mun äiti sanoi raskaudesta kerrottaessa, että siellä se alkio sitten mahassa menee että piu piu vaan. Nykyisin se on sitten Piu-Piu niille, jotka nyt työnimestä edes on kiinnostuneita. Toinen kolmannes just alkoi.
 
Kävin varhaisultrassa viime perjantaina kun viikkoja oli 6+1, kuvia miehelleni näyttäessä hän totesi klimpiksi. Tämä nimi sai jäädä ja tulee huvittamaan meitä jatkossakin
 
Ollaan puhuttu alun alkaen William/Wilhelmiina :) Nyt kun sukupuoli varmistunut pojaksi, niin en tiedä osaisinko kutsua lasta enää muulla nimellä kuin William :grin Nimi saattaa siis jäädä pysyäkseenkin.
 
Mä sanoin miehelle, että kyllä tälle pitää joku projektinimi keksiä. No heti hän huudahti Bob :woot: Oltiin juuri katottu Frasieriä jossa Niles ja Daphne valitsi sen nimen puhelinluettelosta, kun meinasivat lasta hankkia :joyful:

Joten Bob se nyt on.
 
Ite oon ollu lapsena Tirpunen ja miehelläkin lapsena lintu-teemainen lempinimi perheen kesken niin mies sitte tuumas että tää pieni on sit Tirppa :p:Heartred
 
Takaisin
Top