Lapin vauvamasulliset!

Meille tulee vain yks ja sitä on vieläki ihan että WHAAT,onko tämä ihan totta..yhtenä päivänä sitä on ihan lööv,toisena päivänä sitä on jo ihan kyllästyny raskauteen ja vauvoihin ja masentuu omista ajatuksista ja sitte sitä hups vain on taas ihan liekeissä,että näillä mennään :D
 
Joo ei se helppoa ole tottua ja mieliki muuttuu :D välillä ressaa ku kaikki on nii hankalaa ja kaikkee tekemättä. Sit toinen on se ääripää et kaikki on aivan ihanaa :"D
 
Onko lks:ssä 3d-ultraa? Tai edes yksityisellä, ja jos joku on käynyt niin minkä hintanen?
 
Täällä kans yksi lappilainen! Eka neuvola maanantaina, LA 23.6. eli juhannusvauvaa odotellaan. Sormet ja varpaat ristiin että kaikki on hyvin, jänskättää...
 
Eka neuvola on jotenki niin jänskä ja tekee raskaudesta jotenki vähä todellisempaa. Mutta ootappa ku on ultran ja sydänäänien aika niin voi että :) Ollaanko me minkä ikäsiä? Itte olen 24v.
 
26v täällä! Ensimmäinen yritys, ensimmäinen raskaus, ensimmäinen neuvola... sitä odotankin et jysähtää oikeasti päähän! Maha on kasvanu ko mahoton, olen kyllä syömisen takia lihonutkin 3kg, kohta alkaa varmasti raskaushuhut jylläämään töissä. Ku ei tätä saa vedettyä sisään niin kuin normaalia pulleromahaa. Toivottavasti eka ultra olisi piakkoin, tuskallista salailua tämä alkuaika.
 
28v.. meillä olis ens viikolla rakenneultra. Toivon mukaan kaikki on edelleen kaverilla hyvin. Pitkälle tuntunut tää ultrien väli.. Sydänääniä oon kyllä päässy välissä kuuntelemaan, mut jotenkin ne ei minua juurikaan lohduta.
 
Mie olen 30v. Neljä viikkoa ois mammalomaan ja 24.1 laskettu. Alkaa maha olla jo melkoinen ja olo välillä tukala. Mulla tosiaan on kaks tyttöä, neljä ja kaks vuotiaat, isompi ainaki yhtä malttamattomana odottaa tammikuuta ku itekki :)
 
Mie olen jotenki niin kateellinen teille. Teillä on isot mahat jo ja kohta saatta pikkuset jo syliin. Mie räjähän vasta maaliskuussa joskus...
 
Täällä 20v. myös ja laskettuaika 15.1 (: Ja alkaa tosiaan jännittää ko en osaa oikeen mitää odottaa tulevasta kun esikoista ootan :nailbiting: :rolleyes:
 
Mulla jännittää tosi paljon kaksosien kanssa eläminen sit tulevaisuudessa :) mut ehkä kaikki menee hyvin ja nopiaa tottuu omanlaiseen elämään.
 
Täällä kohta 30 v, esikoista oottelen ja la 24.4., vaikka hengailen toukokuisten ryhmässä kun miulla hyppäs laskettu aika 8 pv aikasempaan enkä sit jaksanu jutteluporukkaa vaihtaa enää :P
 
Takaisin
Top