Laitetaan kysely menemään, mikä viikko menossa?

tänään lähti uusi viikko käyntiin.. 29+0.. voiko olla ettei olekaan kuin enää 9 viikkoa synnytykseen..?? ( voi olla että käynnistellään rv38)
 
ja eikö se voi heittää ihan normaalisti sen muutaman viikkoa suuntaan tai toiseen, eli sullakin voi olla enää 6 viikkoa! hurja miten aika menny nopeeta
 
mul pitäis olla nyt vk 30 kulumassa..

Jos vanhat merkit paikkansa pitää niin 8-9vk synnytykseen. ehkä vähemmän, mut ihan kiva olis kun tulis täysaikaisena :Heartred ja ei sokerivauvana ja niin ettei joudu keskolaan :Heartred

Muoks* tarran mukaan on tasan 29vk, facebookin tarran mukaan on yks päivä enemmän :)
 
Itsekin pelottaa, jos vauva ei pääsekään vierihoitoon sokereiden takia :sad001. nyt täytyy tsempata loppu aika.. huh. aika hurjaa että on jo meillä viikko 30 menossa :) tehdäänkö sulle Womb painoarviota ennen rv 38?
 
Täälläkin tänään tuo 30+0

Huisaa!
 
apuva nyt on sitte 32+1 :eek: mihin nämä viikot häviää!
 
Libero mun vauvat on yleensä syntyneet viikolla 38 (kaksoset35, muut 38+4,38+5,36,38+3) eli tehdään varmaan aiemmin. Ellei tää sit synny viel aiemmin. Nyt on ollu supistuksia ihan hurjasti ja tarvii varmaan varata lääkäri tai soittaa tyksiin ja kysyä pääseekö näytille.
 
Mulla nyt viikko 32 ja kauheat supparit. Saa nähdä malttaakomvielä muutaman viikon olla kasvamassa ennen syntymää
 
onko womb, kaikki muuten mennyt hyvin ? Toisilla, ei lapset tahdo pysyä laskettuun aikaan asti, mutta ihan hyvillä viikoilla ovat kuitenkin tulleet.. Sulla pitää sitten hieman aikastaa sitä painoarvioita. Saanko kysyä minkä kokoisina lapsoset ovat syntyneet ? Itse menen sillä uskolla, että yliaikaan menee tämäkin, mutta eipähän haittaa, kunhan ei tarvitsisi alateitse sitten 4500g synnyttää.. mutta voidaan me jo vähän tuulettaakiin kun viikot 30+0 tuli täyteen. laitteleppas sinäkin Womb uutta masukuvaa ! =)
 
Takaisin
Top